Kyrill Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Ik vind het toch wel raar. Op nederlaag tegen Twente thuis na free wheel je zo'n beetje door de Eredvisie heen. Je begon seizoen zelfs met 2 overwinningen met man minder voor helft of meer. Hell je wint 0-13 bij VVV dat niet eens laatste stond. Maar in de CL komt er het ineens niet meer uit. Atalanta dan welliswaar vorig jaar net niet halve finale CL maar zelfs als niet Ajax fan vind ik dit gewoon zonde. Uit 0-2 weggeven en thuis tegen LIverpool onnodig verliezen door eigen goal waar niet eens gevaar bij was. Klopp haalt in Arena dan ooke echt super trio in 1x er af. Moet wel toegeven dat Diogo Jota echt in gigantische bloed vorm is dus die kan het niveau van die 3 nu al tijden lang met gemak aan. En dan spelen ze Liverpool thuis tegen Atalanta gewoon met 3 verdedigers die normaal gesproken NOOIT basisstaan in de PL, laat staan CL. Zo zonde 2 seizoenen geleden ging het nog zo lekker voor Ajax en laatste 2 seizoenen steeds net op de laatste speeldag weggeven in eigen huis nog wel, erg jammer. Maar ik neem ze niks kwalijk maar toch. Ik denk Erik ten Hag effect iig in Europa is uitgewerkt iedereen weet nu hoe je Ajax aanpakt. Misschien weer eens Louitje aan het roer, Koeman als ie weg is bij Barcelona of gewoon een keer voor verandering weer eens ervaren buitenlander? Je hebt toch zoveel Brazilianen en Zuid Amerikanen in je selectie lopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 20 uur geleden zei Kyrill: Ik vind het toch wel raar. Op nederlaag tegen Twente thuis na free wheel je zo'n beetje door de Eredvisie heen. Je begon seizoen zelfs met 2 overwinningen met man minder voor helft of meer. Hell je wint 0-13 bij VVV dat niet eens laatste stond. Maar in de CL komt er het ineens niet meer uit. Atalanta dan welliswaar vorig jaar net niet halve finale CL maar zelfs als niet Ajax fan vind ik dit gewoon zonde. Uit 0-2 weggeven en thuis tegen LIverpool onnodig verliezen door eigen goal waar niet eens gevaar bij was. Klopp haalt in Arena dan ooke echt super trio in 1x er af. Moet wel toegeven dat Diogo Jota echt in gigantische bloed vorm is dus die kan het niveau van die 3 nu al tijden lang met gemak aan. En dan spelen ze Liverpool thuis tegen Atalanta gewoon met 3 verdedigers die normaal gesproken NOOIT basisstaan in de PL, laat staan CL. Zo zonde 2 seizoenen geleden ging het nog zo lekker voor Ajax en laatste 2 seizoenen steeds net op de laatste speeldag weggeven in eigen huis nog wel, erg jammer. Maar ik neem ze niks kwalijk maar toch. Ik denk Erik ten Hag effect iig in Europa is uitgewerkt iedereen weet nu hoe je Ajax aanpakt. Misschien weer eens Louitje aan het roer, Koeman als ie weg is bij Barcelona of gewoon een keer voor verandering weer eens ervaren buitenlander? Je hebt toch zoveel Brazilianen en Zuid Amerikanen in je selectie lopen... Wat is er zo raar dan? Je mist 4 spelers ( blind, kudus, traore en neres) en dat zijn op traore na niet de minsten. Je bent als Ajax zijnde qua kwaliteit vergelijkbaar met clubs als Valencia en atalanta. Daar moet je mee concurreren. Dan heb je nu natuurlijk ook echt pech gehad dat atalanta die wedstrijd tegen Liverpool wint, maar zelf heb je het die 1e wedstrijd tegen Liverpool ook een beetje weggegeven. Maar Normaal gesproken kun je je prima meten met de eerder genoemde clubs. Dan mis je nu 4 man en we weten allemaal dat de selectie van Ajax op Europees niveau niet breed genoeg is om dat op te vangen. Dat is zuur, maar niet raar. Dat deze selectie wel goed genoeg is om de eredivisie te killen, dat moge duidelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wat is er zo raar dan? Je mist 4 spelers ( blind, kudus, traore en neres) en dat zijn op traore na niet de minsten. Je bent als Ajax zijnde qua kwaliteit vergelijkbaar met clubs als Valencia en atalanta. Daar moet je mee concurreren. Dan heb je nu natuurlijk ook echt pech gehad dat atalanta die wedstrijd tegen Liverpool wint, maar zelf heb je het die 1e wedstrijd tegen Liverpool ook een beetje weggegeven. Maar Normaal gesproken kun je je prima meten met de eerder genoemde clubs. Dan mis je nu 4 man en we weten allemaal dat de selectie van Ajax op Europees niveau niet breed genoeg is om dat op te vangen. Dat is zuur, maar niet raar. Dat deze selectie wel goed genoeg is om de eredivisie te killen, dat moge duidelijk zijn. Neres is al heel vaak geblesseerd geweest en die heeft blessure gehad afgelopen seizoen van wat is het 7-9 maanden? Kudus is pas net afgelopen zomer gekocht . Maar ja Blind en Traore mis je idd, maar Traore zelfs wanneer ie fit is/was mocht amper proberen in de CL op enkel potje hier en daar na ofzo. Je hebt geen pech Liverpool van Atalanta verloor ze speelde met achterhoede van Neco Williams-Rhys Williams- Matip en Tsmikas . Gewoon schandalige achterhoede ze hadden op zn minst Fabinho basis als CV kunnen doen die wel op de bank stond.En uit bij LIverpool speelden ze met hun 3e keeper Kelleher waarvan vrienden van mij al op vooruit kijken, zou wel makkie worden. Waarop ik zei zou vast niet slechter zijn dan Adrian iig. Uit 0-2 weggeven bij Atalanta mag op dit niveau eigenlijk gewoon niet gebeuren. En Ten Hag had ook kunnen spelen tegen Atalanta thuis met Tadic in de spits dan maar bij gebrek aan beter en Promes als buitenspeler ipv Brobbey. Tegen Atalanta uit en LIverpool thuis miste je die 4 man toch niet? Nee ik neem niks kwalijk dit was ook de enige moeilijke poule van te voren samen met die van Leizpig, United en PSG. Maar toch ik blij erbij dat ETG beter kan gaan stoppen bij Ajax iig komende zomer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Op 10-12-2020 om 08:45 zei E2E: Valt jullie het niet op? Ik ben het eens even gaan analyseren, ik kon het niet loslaten. We stonden voor lul, maar ik zie nu waar het aan lag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 13 minuten geleden zei Kyrill: Neres is al heel vaak geblesseerd geweest en die heeft blessure gehad afgelopen seizoen van wat is het 7-9 maanden? Kudus is pas net afgelopen zomer gekocht . Maar ja Blind en Traore mis je idd, maar Traore zelfs wanneer ie fit is/was mocht amper proberen in de CL op enkel potje hier en daar na ofzo. Je hebt geen pech Liverpool van Atalanta verloor ze speelde met achterhoede van Neco Williams-Rhys Williams- Matip en Tsmikas . Gewoon schandalige achterhoede ze hadden op zn minst Fabinho basis als CV kunnen doen die wel op de bank stond.En uit bij LIverpool speelden ze met hun 3e keeper Kelleher waarvan vrienden van mij al op vooruit kijken, zou wel makkie worden. Waarop ik zei zou vast niet slechter zijn dan Adrian iig. Uit 0-2 weggeven bij Atalanta mag op dit niveau eigenlijk gewoon niet gebeuren. En Ten Hag had ook kunnen spelen tegen Atalanta thuis met Tadic in de spits dan maar bij gebrek aan beter en Promes als buitenspeler ipv Brobbey. Tegen Atalanta uit en LIverpool thuis miste je die 4 man toch niet? Nee ik neem niks kwalijk dit was ook de enige moeilijke poule van te voren samen met die van Leizpig, United en PSG. Maar toch ik blij erbij dat ETG beter kan gaan stoppen bij Ajax iig komende zomer.... Ik zal stapsgewijs proberen te reageren: 1.Neres is een tijd geblesseerd geweest ja. Dat maakt hem missen toch niet een minder groot probleem? 2. Kudus is pas net gekocht. Ja, dat weet ik als Ajax supporter zelf ook wel. Wat wil je hier mee aanduiden? In die paar wedstrijden heeft hij laten zien een erg belangrijke speler te zijn voor Ajax op een cruciale positie. Die mis je dus. 3. Vooropgesteld dat ik niet echt super fan van traore ben, hij was wel de man die beide doelpunten tegen atalanta mogelijk maakt he? 4. Ja dat is dus pech. Pech dat Liverpool net op dat moment zijn halve selectie mist, pech dat atalanta, die niet goed in vorm waren, daar wel een goede pot op de mat legden. 5. Promes laat al weken een erbarmelijk niveau zien. Als trainer ben je er ook bij om daar in te grijpen. Niet afgaan op sentimenten. " Oh promes was vorig jaar goed, laat ik maar.met hem starten'. Promes heeft dit seizoen vooral ETH zijn gelijk bewezen want het is huilen met de pet op. 6. Tegen atalanta uit en thuis tegen Liverpool mistte je die 4 spelers niet nee. En zowaar: je was gewaagd aan beide teams. Met een wat Ajax kleurige bril durf ik zelfs te zeggen dat je beter was. Persoonlijke foute en een falende afwerking zorgen dan voor een kater. Oké dat kan. 7. Ja ik ben dat niet met je eens. Of in elk geval toch niet de laatste paar wedstrijden. Ik heb ten hag wel eens vervloekt voor de opstellingen die die maakte. Altijd maar tadic op de vleugel zetten, of labyad in de spits. Maar zeker de laatste paar wedstrijden is het vooral de samenstelling van de selectie en de blessures die hem tot bepaalde keuzes dwingen en die keuzes zijn allemaal heel erg goed te volgen. Ik volg daarin de eerdere opmerking van hwb wel dat er slagvaardiger had moeten worden opgetreden op de transfermarkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Promes dus wss weer op 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Onbegrijpelijk selectiebeleid. Waarom zit in godsnaam een Hansen niet bij de selectie? Dan speel je met Jong gisteravond maar zonder hem. Je mist nu gewoon aanvallers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 (bewerkt) Gravenberch staat wel even lekker te ballen he. Hopelijk Taylor wat minuten na de rust ipv Klaassen. En dan breng je Alvarez 12 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 22 minuten geleden zei Regis: Gravenberch staat wel even lekker te ballen he. Hopelijk Taylor wat minuten na de rust ipv Klaassen. Man van 14 miljoen die ook wat minuten moet maken. Iets te vroeg voor Taylor vermoed ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Iedere seconde die Alvarez in Ajax 1 speelt is er 1 teveel. Ook met het oog op potentiële verkoop zijn meer minuten nu niet bepaald gunstig in zijn geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 2 uur geleden zei Regis: Iedere seconde die Alvarez in Ajax 1 speelt is er 1 teveel. Ook met het oog op potentiële verkoop zijn meer minuten nu niet bepaald gunstig in zijn geval. Nog ff een paar wedstrijdjes vóór de winterstop goed spelen en dan voor 10 miljoen verkopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Promes was overigens niet verkeerd, hopelijk kan dit de weg naar boven weer zijn voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 52 minuten geleden zei Hwb: Promes was overigens niet verkeerd, hopelijk kan dit de weg naar boven weer zijn voor hem. Eens, al was dat interview van hem na afloop wel een beetje cringe. " Ik laat het altijd zien als ik er in sta".... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 14 uur geleden zei Rogier.: Onbegrijpelijk selectiebeleid. Waarom zit in godsnaam een Hansen niet bij de selectie? Dan speel je met Jong gisteravond maar zonder hem. Je mist nu gewoon aanvallers Ik ben hier de user die zowat een blinde fetish heeft op jeugdspelers. Maar zelfs ik zie gewoon dat Unuvar en Hansen gewoon nog te veel moeite hebben met het spelen bij Jong. Nog weinig te zoeken in 1. Je ziet aan Gravenberch, Traore en Brobbey wel dat Ten Hag je er gewoon inzet als je goed genoeg bent. Zeker op de flanken waar we teveel spelers missen kan een Unuvar en Hansen makkelijk erbij komen mits ze presteren. Maar dat doen ze dus onvoldoende, ook omdat ze het fysiek nog niet aankunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 https://www.telegraaf.nl/nieuws/2091567887/quincy-promes-opgepakt-voor-steekpartij?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-televoetbal Contract verscheuren. Doei Quincy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 als het waar is wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Gezellig op de bank naast Haps nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 2 uur geleden zei Hwb: Promes was overigens niet verkeerd, hopelijk kan dit de weg naar boven weer zijn voor hem. This didn't age well.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 ProMES doet zn achternaam eer aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 4 minuten geleden zei rich ruzzian: als het waar is wel. Je wordt niet zomaar opgepakt of aangemerkt als verdachte. Dan is er al 'redelijk vermoeden van schuld' en daarmee zijn er wss behoorlijke sterke aanwijzingen. Ik hoef hem iig nooit meer in een Ajax shirt te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Is het vreemd dat ik hier niet van op kijk, zou het gebeuren bij Schuurs, Blind of Klaasen dan zou ik er wel van opkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Eerst maar eens afwachten tot er meer bekend is. Ben het met je eens dat het er niet best uitziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 What the fuck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 15 minuten geleden zei ErikEagles: Is het vreemd dat ik hier niet van op kijk, zou het gebeuren bij Schuurs, Blind of Klaasen dan zou ik er wel van opkijken. Ja, dat is heel erg vreemd. Of je moet er een goede reden voor hebben. Wat maakt Promes eerder een crimineel dan Schuurs, Blind of Klaassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Hij is dus ook vanochtend niet op de training verschenen, heeft Ajax bevestigd. Wat bizar dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten