Gert Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 Ja die klasse van Ziyech gaan we echt niet kunnen vervangen. Interessant om te zien of Ten Hag anders gaat spelen. Als Ten Hag blijft tenminste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 (bewerkt) Ziyech was zo'n heerlijke speler waar je in het stadion de hele wedstrijd om zat te vloeken, bijvoorbeeld na een nieuw kansloos schot. Dat je denkt "Hmm, hij heeft z'n dag weer niet en hij lijkt ook heel ongemotiveerd". En uit het niets gaf hij weer een paar heerlijke ballen om de wedstrijd mee te beslissen. En dan zie je later in de samenvatting, dat hij al veel meer heerlijke acties had en zich juist heel erg inzette. 18 mei 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Vanaf 10.00u kunnen we onze seizoenkaarten verlengen. Loopt tot eind juni. Zelfde prijs, zelfde plek. Per wedstrijd zonder publiek krijg je 1/17e deel van je aankoopbedrag terug. Prima geregeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 8 uur geleden zei StanleyW: Vanaf 10.00u kunnen we onze seizoenkaarten verlengen. Loopt tot eind juni. Zelfde prijs, zelfde plek. Per wedstrijd zonder publiek krijg je 1/17e deel van je aankoopbedrag terug. Prima geregeld! Dat is netjes, bij ons is het nog afwachten, denk pas na 1 juni wat bekend wordt. De marketingafdeling is nog steeds niet van degelijk niveau. Juist nu, ook met het vakantiegeld voor de deur, moet je in mijn ogen wat aanbieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Schijnt dat Cillessen te koop staat bij Valencia. Doe je ding, Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Matige keeper man. Lekker ergens anders rond gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Als hij goedkoop is, dan zou ik hem wel halen. Nederlandssprekende international. Als hij maar niet weer zo overspannen gaat doen als in zijn laatste seizoen bij Ajax. Toen zat hij met iedereen ruzie te zoeken in het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Heb ook liever een talentvollere keeper met potentie ja, ook in financieel opzicht. Livakovic, Musso of Ruben Blanco bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Hebben we hier de nieuwe RogerGarcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Wat een figuur was dat haha. Met Ilan Boccara haalde we de nieuwe Zidane binnen. En Lucas Andersen werd wereldtop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Neen, de enige echte Zeus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Die Belg schijnt toch wel een aardig balletje te kunnen keepen? Of is dat niks? Cillesen lijkt mij niet meer haalbaar, enkel als er echt niks beters te halen valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 De berichten over Götze, Ihattaren en Dilrosun zijn jullie uiteraard ook niet ontgaan. Zouden het, zou 1 van de 3 een aanwinst zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 1 minuut geleden zei Izsco: De berichten over Götze, Ihattaren en Dilrosun zijn jullie uiteraard ook niet ontgaan. Zouden het, zou 1 van de 3 een aanwinst zijn? Ihattaren zou een goede aanwinst zijn, als hijzelf überhaupt zou willen (is wel echt een PSV'er). Götze is veel te duur. Dilrosun vind ik een lastige. Denk eigenlijk dat we daar niet aan moeten gaan. We hebben Promes, Antony en Neres voor de zijkanten op dit moment. Lang komt misschien weer terug, Labyad kan daar spelen. Heb niet het gevoel dat hij echt een toegevoegde waarde zal zijn, dus dan zal hij voornamelijk te veel salaris gaan kosten. Dan kun je beter die geringe speeltijd geven aan een talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 2 minuten geleden zei Rogier.: Ihattaren zou een goede aanwinst zijn, als hijzelf überhaupt zou willen (is wel echt een PSV'er). Götze is veel te duur. Dilrosun vind ik een lastige. Denk eigenlijk dat we daar niet aan moeten gaan. We hebben Promes, Antony en Neres voor de zijkanten op dit moment. Lang komt misschien weer terug, Labyad kan daar spelen. Heb niet het gevoel dat hij echt een toegevoegde waarde zal zijn, dus dan zal hij voornamelijk te veel salaris gaan kosten. Dan kun je beter die geringe speeltijd geven aan een talent. Eens, Ihattaren schijnt 20+ te moeten kosten, kun je wel weer een tijd vooruit. Götze transfervrij, blessuregevoelig en waarschijnlijk een salaris waar je u tegen zegt. Dilrosun mag van mij wel komen, denk dat die meer rendement zal behalen dan Babel... ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Ik vind vier buitenspelers toch wel redelijk, eigenlijk. Lang en ook Tadic zijn wmb geen vleugelspelers. Naast Promes, Neres en Anthony zou een vierde jonge, balvaardige en snelle vleugelspeler best welkom zijn. Hoeft niet direct een topper te zijn: gewoon een jonge gast. Als Dilrosun voor een bedrag onder de 10 miljoen te halen valt, zou ik het doen. Je moet verder ook niet vergeten dat Neres op een dag weg zal gaan en dat Promes de jongste niet meer is. Wie weet kunnen Hansen of Unuvar dat stapje maken, maar dit seizoen zou ik nog niet op hen rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 8 minuten geleden zei Zeus: Ik vind vier buitenspelers toch wel redelijk, eigenlijk. Lang en ook Tadic zijn wmb geen vleugelspelers. Naast Promes, Neres en Anthony zou een vierde jonge, balvaardige en snelle vleugelspeler best welkom zijn. Hoeft niet direct een topper te zijn: gewoon een jonge gast. Als Dilrosun voor een bedrag onder de 10 miljoen te halen valt, zou ik het doen. Je moet verder ook niet vergeten dat Neres op een dag weg zal gaan en dat Promes de jongste niet meer is. Wie weet kunnen Hansen of Unuvar dat stapje maken, maar dit seizoen zou ik nog niet op hen rekenen. Je hebt dit jaar gemerkt dat de spoeling dun was en de bezetting erachter net niet optimaal... Zou toch lekker zijn dat die gasten elkaar de pan uit concurreren... In de bekerwedstrijden inderdaad Unuvar en Hansen verder laten ruiken aan het grote werk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Dilrosun en/of Ihattaren zou ik toejuichen. Beide jong, zeer talentvol en voldoende restwaarde. Gotze van ze lang zal ze leven nooit. Die was voor zijn transfer naar Bayern wereldtop, is daarna ver afgegleden en zal nooit meer zijn hoge niveau halen. Die gaat op basis van zij wk doelpunt in 2014 nog wel een mooie move maken, maar zal ook daar op de bank belanden en via de achterdeur weg. Is geen schim meer van de speler die hij ooit was. Anyhoo, ga er niet vanuit dat er veel spelers komen en gaan bij Ajax en ook niet in de rest van de wereld. Clubs krijgen financieel zo’n klap dat ze het zich niet kunnen permitteren om een (grote) transfer te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Ihattaren bij Ajax Maar dat zie ik never gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Ik hoop dat Veerman naar Ajax komt, gewoon een lekkere voetballer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Zou ik geen verkeerde transfer vinden. Back-up en wie weet meer. Al zal Heerenveen nu 7 of 8+ vragen? Zoiets gok ik in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Zojuist zei Thierryvane: Zou ik geen verkeerde transfer vinden. Back-up en wie weet meer. Al zal Heerenveen nu 7 of 8+ vragen? Zoiets gok ik in ieder geval. Die hebben het dan ook te hoog in de bol... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 Kan me iets vaags herinneren laatst bij FOX. Werden Veerman en zijn zaakwaarnemer geïnterviewd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 47 minuten geleden zei Izsco: Ik hoop dat Veerman naar Ajax komt, gewoon een lekkere voetballer... Zit zelfs in de 2. Bundesliga op de bank. Moet je toch niet willen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 16 minuten geleden zei 007mark: Zit zelfs in de 2. Bundesliga op de bank. Moet je toch niet willen joh. Jawel, dat werd toch ook gezegd over Schöne destijds.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten