Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Westermann was op de tribune wel een cultheld hoor. Elke keer als hij aan de bal kwam (of überhaupt begon met warmlopen) veerde het publiek weer even op. Maar dat komt ook door de finale Europa League. Als je een geweldig rukseizoen had gehad, was die cultstatus een stuk minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

11 uur geleden zei Rogier.:

Was te verwachten natuurlijk. Wel benieuwd naar de nieuwe eerste keeper, afgelopen vijf-zeven (?) jaar alleen maar toppers gehad met Onana, Cillessen, Steek. 

Mag hopen dat ze Varela heel snel terugsturen naar Portugal. Scherpen/Kotarski als back-up. Wat Van Leer allemaal aan het doen is, geen idee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Zeus:

Lindgren? Eerder in een elftal vol grijze muizen. Was niks bijzonders of opvallends aan. 

Ex Groningen he ;) 

Maar cult-elftal zonder Pantelic en je bent sowieso af. Wat een held was dat _O_ 

12 uur geleden zei Rogier.:

ALS die weg kan. In Corona tijden kan hij het wel willen, maar er gaat deze zomer niet veel geld uitgegeven worden door clubs. En volgens mij is Onana niet iemand die dan niet op komt dagen, maar gewoon accepteert dat hij nog een jaar bij Ajax blijft.

Barcelona zou hem als back-up willen, maar Ajax vraagt gewoon 30+ en blijft daar ook aan vasthouden. Kan me niet voorstellen dat Barcelona, dat met Neto een fatsoenlijke back-up al in huis heeft, 30+ gaat neertellen voor een nieuwe tweede keeper.... Daarnaast wat moet je als Onana nou als 2e doelman bij Barcelona. Hij is goed genoeg om in een top 4 competitie in de basis te spelen. Zou ik echt geen begrip voor hebben.

PSG is daarentegen een mogelijkheid en daar zie ik hem ook wel passen. Areola is drama, Navas is toch al 33.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Thierryvane:

Mag hopen dat ze Varela heel snel terugsturen naar Portugal. Scherpen/Kotarski als back-up. Wat Van Leer allemaal aan het doen is, geen idee...

Van Leer is alleen Lieke aan het doen momenteel...

Dit bericht is opzich positief, wat Varela betreft;

https://www.nu.nl/voetbal/6041553/ajax-zegt-aflopende-contracten-huntelaar-babel-varela-en-nouri-formeel-op.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Oleguer en Westermann had het publiek toch niks? Vind ik niet per sé cult, gewoon slecht. Dijks bijvoorbeeld werd soms gewoon uitgefloten. Vertonghen vind ik toch ook wel cult (uitspraken tov ADO en Feyenoord enzo). 

Doen ze altijd in die ufo. Ook met de nu zo geliefde ziyech
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zeus:

Heb helemaal geen vertrouwen in Scherpen. Die doet het bij Jong toch ook niet zo goed? Varela mag ook weg en dan zou ik toch iemand halen. Hoe is het eigenlijk met die Marokkaanse keeper, kan die er wat van?

Scherpen heeft zich wel aardig ontwikkelt maar echt nog niet klaar voor 1 inderdaad.    Veel te grote risicofactor.     Maach bedoel je denk ik? Heeft zich naar mijn idee niet zo ontwikkelt als gedacht een paar jaar terug, maar geen hele slechte keeper nee. Ook geen niveau Ajax 1.   Als Onana vertrekt moet er gewoon een keeper aangetrokken worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, als Scherpen straks toch onzeker blijkt en foutjes blijft maken, moet je wel een alternatief hebben. Dus een keeper halen met enige ervaring of bewezen kunde is sowieso verstandig ja. 

Ajax moet sowieso investeren deze zomer. Op het middenveld moet er echt wat bij en ook centraal in de defensie. Dat zijn de gaten van vorig seizoen. Dan moet je er verder nog rekening mee houden dat Tagliafico vertrekt en ook in de voorhoede zouden twee extra opties geen overbodige luxe zijn. 

Maargoed, ik denk sowieso dat als ook Van de Beek nog vertrekt de aankomende twee seizoenen overgangsseizoenen zijn. Dan is het te hopen dat je goed investeert en je niet weer middelmaat aan gaat trekken in de categorie Alvarez en Marin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites