Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

7 minuten geleden zei Kavinos:

Wat is daar :cab:  aan dan?

Ik vind dat middenveld niks, al snap ik wel dat je de laatste wedstrijd voor de interlands dit nog effe doet tot Vd Beek bijvoorbeeld weer terug is. Plus dat ik liever Ziyech op 10 heb.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[emoji3][emoji3]
Ah gossie kunnen de jongetjes niet tegen kritiek waar ongetwijfeld een hele grote kern van waarheid in zit.

Oh wacht nee natuurlijk niet. Valentijn Driessen (en ook Derksen) verzinnen van alles om Ajax negatief neer te zetten. Schei toch uit man het is toch duidelijk dat Ten Hag niet zo'n sterke coach is.

Maar goed het staat nu 0-4 en dat ondanks ze pas voor de negende keer samen spelen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rossi:

Ah gossie kunnen de jongetjes niet tegen kritiek waar ongetwijfeld een hele grote kern van waarheid in zit.

Oh wacht nee natuurlijk niet. Valentijn Driessen (en ook Derksen) verzinnen van alles om Ajax negatief neer te zetten. Schei toch uit man het is toch duidelijk dat Ten Hag niet zo'n sterke coach is.

Maar goed het staat nu 0-4 en dat ondanks ze pas voor de negende keer samen spelen

Haha, het is gewoon erg opzichtig allemaal: Derksen die met een “betrouwbare bron” komt met dit verhaal. Dat blijkt dan Driessen te zijn. Als er ook maar iemand complete verhalen uit zijn duim zuigt dan is het Driessen. Vervolgens zijn er een x aantal mensen die aangeven dat juist schreuder voor veel wrijving in die selectie zorgde door alles naar de media te lekken en dan gaat meneertje Driessen gewoon vrolijk verder tot de

volgende roddel: blind is ontevreden. Journalistiek van een pond worst dit. Mag toch hopen dat iedereen met een beetje verstand hier wel doorheen kijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, het is gewoon erg opzichtig allemaal: Derksen die met een “betrouwbare bron” komt met dit verhaal. Dat blijkt dan Driessen te zijn. Als er ook maar iemand complete verhalen uit zijn duim zuigt dan is het Driessen. Vervolgens zijn er een x aantal mensen die aangeven dat juist schreuder voor veel wrijving in die selectie zorgde door alles naar de media te lekken en dan gaat meneertje Driessen gewoon vrolijk verder tot de
volgende roddel: blind is ontevreden. Journalistiek van een pond worst dit. Mag toch hopen dat iedereen met een beetje verstand hier wel doorheen kijkt.
Ik ken de connecties niet dus ik oordeel daar niet over. Kan me alleen niet voorstellen dat het allemaal leugens zijn. Want zoals in 99% van all gevallen gaat de term waar rook is, is vuur op.

Mooi is ook dat juist deze zingende calimero's anderen continu uitmaken voor calimero.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Rossi:

Ik ken de connecties niet dus ik oordeel daar niet over. Kan me alleen niet voorstellen dat het allemaal leugens zijn. Want zoals in 99% van all gevallen gaat de term waar rook is, is vuur op.

Mooi is ook dat juist deze zingende calimero's anderen continu uitmaken voor calimero.

Nogmaals: er is door meerdere mensen nu verteld dat juist schreuder het lek was. Advocaat, kraay, Leon ten Voorde. Dat vind ik dan wel even wat betrouwbaarder dan onze beste vriend Driessen. De man die schoorvoetend vorig jaar moest toegeven dat “ ten hag het toch niet zo slecht heeft gedaan”. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Rossi:

:classic_biggrin:

Halve finale CL, Landskampioen, Beker, JC Schaal, hoogste puntgemiddelde van alle Ajax trainers deze eeuw. Echt geen sterke coach idd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over gisteren nog, die 4 achterin waren goed en heel stabiel. Martinez vond ik echt heel goed, en Ziyech de uitblinker. Tadic 7 wedstrijden keer achter elkaar gescoord evenaring van Van der Vaart.

Gaat allemaal lekker jongens, vanavond wat prijsjes in de wacht slepen. Mooi statement van Erik gisteren, jammer dat het zo moet.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Over gisteren nog, die 4 achterin waren goed en heel stabiel. Martinez vond ik echt heel goed, en Ziyech de uitblinker. Tadic 7 wedstrijden keer achter elkaar gescoord evenaring van Van der Vaart.

En dat met een trainer die er niks van kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het helemaal met je eens @Zeus, ook wat betreft Marin. Maar ik heb ook al veel mensen horen roepen dat hij niet meer als controleur opgesteld moet worden, dat dat zijn positie niet is. Dat lijkt mij, iig voor die positie, afschrijven. Dat hij het eerst op de training en middels invalbeurten moet gaan laten zien, klopt natuurlijk volledig. Maar dat is iets anders dan dat hij niet meer daar op het middenveld neergezet moet worden, op basis van net 450 minuten voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites