frietsaus Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei cimbomcu: Ik ben absoluut fan van Veltman. Verdedigend sowieso niet te kloppen die gozer. Alleen aan de bal heb je veel meer mogelijkheden met Nous. Ik vind Veltman een goede back voor Ajax in de competitie, en tegen iets mindere Europese tegenstanders (al viel hij tegen Spurs behoorlijk goed in!) is hij ook goed te gebruiken. Ik vind dit een van de meest ondergewaardeerde spelers in de eredivisie als ik eerlijk ben. Heb het altijd een kwalletje gevonden in de tijd dat ik met de meute mee liep. Model prof, schitterende mentaliteit en voetballend niet zo slecht als menigeen denkt. 13 mei 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 28 minuten geleden zei MrMHB: Ik vind Veltman een goede back voor Ajax in de competitie, en tegen iets mindere Europese tegenstanders (al viel hij tegen Spurs behoorlijk goed in!) is hij ook goed te gebruiken. Ik vind dit een van de meest ondergewaardeerde spelers in de eredivisie als ik eerlijk ben. Heb het altijd een kwalletje gevonden in de tijd dat ik met de meute mee liep. Model prof, schitterende mentaliteit en voetballend niet zo slecht als menigeen denkt. Modelprof ja? ? Zelfs Toivonen zou z'n acties nog niet uitgehaald hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) 39 minuten geleden zei joostmakaay: Modelprof ja? ? Zelfs Toivonen zou z'n acties nog niet uitgehaald hebben Haha, ik bedoel het op een andere manier. Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg zoals je weet. Bedenk zelf maar wat ik bedoel in dit geval met modelprof. Vind het ook wel een koele actie trouwens! 13 mei 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Ik ben absoluut fan van Veltman. Verdedigend sowieso niet te kloppen die gozer. Alleen aan de bal heb je veel meer mogelijkheden met Nous. Dit meen je niet he? Heeft een paar sterke potten gespeeld sinds hij terug is, maar hij is verdedigend niet heel bijzonder hoor. Als je hem een heel seizoen zou opstellen heb je gewoon weer je wekelijkse momentjes/veltmannetjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Veltman niet te kloppen haha. Ik moet toegeven hij speelt beter dan ik had verwacht. Maar hij is niet zo goed zoals het orakel ons wil doen geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 5 uur geleden zei Regis: Azor is aan de bal gewoon heel matig. Heeft wel iets dat we missen momenteel, maar heb ook graag dat we iemand hebben die aan de bal niet zoveel fouten maakt. Zie hem wel bij Willem 2, Groningen of Heerenveen volgend jaar. Prima speler voor die clubs momenteel. Marin is alleen niet bepaald een controleur begreep ik. Laat maar komen als vervanger van Reis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Met de speelstijl van Ten Hag (en eerder ook Bosz) heb je toch echt offensieve backs nodig. Zeker wanneer de buitenspelers naar binnen trekken. Veltman beschikt dan gewoon niet over de juiste kwaliteiten. Mazraoui wel. En op het middenveld, zoals ik al eerder eens heb gezegd, is hij echt geen geweldenaar. Er zijn nog een hoop verbeterpunten waar die aan zou moeten werken. Wanneer je met de punt naar voren speelt, kan hij nog enigszins een technisch-dynamische rol aan, maar als '6' is hij toch echt niet goed genoeg op dit moment. Het lijkt me sterk dat Ajax niet nog een middenvelder gaat halen. Als Van de Beek weg zou gaan misschien nog wel twee. Een vleugelspeler heb je eigenlijk ook nodig, ook als Ziyech nog zou blijven (wat me onwaarschijnlijk lijkt). Het moeilijkste gaat de opvolging van De Ligt worden. Die Mexicaan schijnt tegenwoordig op het middenveld te lopen, Fosu-Mensah lijkt fysiek geschikt maar is op momenten onzeker, slordig en laks en Magallan en Schuurs komen (nog) te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Ajax wil Bergwijn halen. Als ze dat lukt, heet ik m'n hoed op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) Vraag me af of dat zo verstandig is. Die is toch vooral op de counter goed, maar kent ook zeker zijn beperkingen en is weinig constant. In Zuid-Amerika heb je een stuk of zes Bergwijnen die je vast voor een zachtere prijs zou kunnen halen, want PSV gaat hem uiteraard niet voor een vriendelijk prijsje laten gaan. Die gaan het niet leuk vinden om aan Ajax te verkopen. Kan me overigens sowieso moeilijk voorstellen dat PSV het laat gebeuren. 13 mei 2019 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Dat hoop ik toch niet zeg. Die moet minimaal 40 miljoen kosten? Lekker naar het buitenland laten gaan en zelf iemand uit zuid Amerika weer ophalen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 7 uur geleden zei Zeus: Met de speelstijl van Ten Hag (en eerder ook Bosz) heb je toch echt offensieve backs nodig. Zeker wanneer de buitenspelers naar binnen trekken. Veltman beschikt dan gewoon niet over de juiste kwaliteiten. Mazraoui wel. En op het middenveld, zoals ik al eerder eens heb gezegd, is hij echt geen geweldenaar. Er zijn nog een hoop verbeterpunten waar die aan zou moeten werken. Wanneer je met de punt naar voren speelt, kan hij nog enigszins een technisch-dynamische rol aan, maar als '6' is hij toch echt niet goed genoeg op dit moment. Dit komt niet echt over als een mening, maar meer als iets wat wij allemaal maar voor waar aan moeten nemen Veltman is aanvallend wellicht niet de beste, maar Nous is nu ook niet de beste verdediger. Daar moet gewoon een type Nico komen te spelen. Kan je als Ajax zijnde misschien nog beter Dumfries willen kopen van PSV dan Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 (bewerkt) 13 uur geleden zei Regis: Dit meen je niet he? Heeft een paar sterke potten gespeeld sinds hij terug is, maar hij is verdedigend niet heel bijzonder hoor. Als je hem een heel seizoen zou opstellen heb je gewoon weer je wekelijkse momentjes/veltmannetjes. Verdedigend, 1 op 1 is die echt heel sterk. @Pino Jouw mening over Veltman is sowieso neit serieus te nemen, nog steeds aan het wachten op je reactie op dit artikel https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=345796 14 mei 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Ik hoef Bergwijn niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Zojuist zei cimbomcu: Ik hoef Bergwijn niet. Ik zal het doorgeven aan het Technisch Hart. Dat zal wel de doorslag geven ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Verdedigend, 1 op 1 is die echt heel sterk. @Pino Jouw mening over Veltman is sowieso neit serieus te nemen, nog steeds aan het wachten op je reactie op dit artikel https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=345796 Die statistieken zijn leuk, maar dat hoeft natuurlijk niet aan Veltman hebben gelegen. EN op zich ook wel een beetje logisch, aangezien Veltman een stuk verdedigender is dan Mazraoui en die Kristensen helemaal niet kan ballen. Ik moet zeggen hij heeft zich redelijk rap aan het niveau aangepast en is een degelijke backup voor de back en eventueel centraal (al ging dat toen goed mis tegen Vitesse). Maar echt goed genoeg voor een basisplek vind ik hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Het mogelijk willen halen van Bergwijn snap ik omdat je dan een goede speler met de Nederlandse nationaliteit binnen weet te halen. Maar persoonlijk vind ik hem niet passen in een team dat als eenheid speelt. Zoals hij bijv. met Lozano omgaat en vice versa moet je niet willen bij Ajax. Gewoon lekker in Eindhoven laten blijven want voor die 40M kun je echt wel een andere leuke speler kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 11 uur geleden zei Pino: Die statistieken zijn leuk, maar dat hoeft natuurlijk niet aan Veltman hebben gelegen. EN op zich ook wel een beetje logisch, aangezien Veltman een stuk verdedigender is dan Mazraoui en die Kristensen helemaal niet kan ballen. Ik moet zeggen hij heeft zich redelijk rap aan het niveau aangepast en is een degelijke backup voor de back en eventueel centraal (al ging dat toen goed mis tegen Vitesse). Maar echt goed genoeg voor een basisplek vind ik hem niet. Ajax kreeg ruim 40% meer goals tegen zonder Veltman dan met. En dan de individuele fouten die Veltman zogenaamd altijd maakt. In 151 wedstrijden 4 stuks die tot goal leiden, dat is 1 cruciale fout per seizoen. Dat is net zoveel als wonderboy De Ligt. Maar goed ben blij dat je eindelijk reageert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 11 minuten geleden zei cimbomcu: Ajax kreeg ruim 40% meer goals tegen zonder Veltman dan met. En dan de individuele fouten die Veltman zogenaamd altijd maakt. In 151 wedstrijden 4 stuks die tot goal leiden, dat is 1 cruciale fout per seizoen. Dat is net zoveel als wonderboy De Ligt. Maar goed ben blij dat je eindelijk reageert Statistieken moet je ook in context. Veel te makkelijk om het zo allemaal toe te passen. Zo ken ik er ook wel een paar namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 9 uur geleden zei cimbomcu: Ajax kreeg ruim 40% meer goals tegen zonder Veltman dan met. En dan de individuele fouten die Veltman zogenaamd altijd maakt. In 151 wedstrijden 4 stuks die tot goal leiden, dat is 1 cruciale fout per seizoen. Dat is net zoveel als wonderboy De Ligt. Maar goed ben blij dat je eindelijk reageert Word jij nou niet eens vreselijk moe van jezelf? Wij wel van jou namelijk. Alsof Pieter de zwart weer terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 10 uur geleden zei cimbomcu: Ajax kreeg ruim 40% meer goals tegen zonder Veltman dan met. Is wel een makkelijke statistiek om mee, proberen, te scoren. Als Veltman meer wedstrijden speelt, is de kans op tegengoals toch ook groter Dit seizoen zal een Kristensen een veel lager percentage hebben dan Nous en Veltman. Rara, hoe komt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Titel vandaag is voor deze jongen ❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Heel duidelijk voor Nouri ja. Hopelijk nog 1 match klasse tonen en dan hebben we hem eindelijk binnen voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Lees op nu.nl dat Overmars graag Nederlanders ziet komen bij Ajax. Dan ben ik wel benieuwd welke namen ze nog meer in gedachte hebben naast Bergwijn. Zo maar ff wat: Propper, Berghuis, Fosu-Mensah, Tete, de Roon, Hoedt, Dumfries, Locadia, Gouweleeuw, Hateboer, Stengs? Wordt een interessante zomer in ieder geval.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 9 minuten geleden zei Chiemel: Lees op nu.nl dat Overmars graag Nederlanders ziet komen bij Ajax. Dan ben ik wel benieuwd welke namen ze nog meer in gedachte hebben naast Bergwijn. Zo maar ff wat: Propper, Berghuis, Fosu-Mensah, Tete, de Roon, Hoedt, Dumfries, Locadia, Gouweleeuw, Hateboer, Stengs? Wordt een interessante zomer in ieder geval.. Uit jouw lijstje zouden denk ik alleen Pröpper, Tete, de Roon en Hateboer daadwerkelijk versterkingen zijn. De laatste twee gaan echter, zoals het er nu naar uit ziet, Champions League voetbal spelen met Atalanta. Die zullen daar wel blijven. Fosu-Mensah zou een gokje zijn, maar dat hangt af van de prijs, Stengs idem dito. Berghuis, Locadia en Gouweleeuw Dat moet je helemaal niet willen. Zelfde geldt wat mij betreft voor Bergwijn. Talentvol zeker, maar mist denk ik de juiste mentaliteit. Dan zou ik nog eerder proberen een Depay los te weken bij Lyon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 13 minuten geleden zei Chiemel: Lees op nu.nl dat Overmars graag Nederlanders ziet komen bij Ajax. Dan ben ik wel benieuwd welke namen ze nog meer in gedachte hebben naast Bergwijn. Zo maar ff wat: Propper, Berghuis, Fosu-Mensah, Tete, de Roon, Hoedt, Dumfries, Locadia, Gouweleeuw, Hateboer, Stengs? Wordt een interessante zomer in ieder geval.. Bedoelt-ie dat niet met de komst van Scherpen en Pierie? Zolang ze op die toer blijven gaan, vind ik het prima. Liever niet teveel uit het buitenland "terug" halen, dat is meestal een grote gok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten