Regis Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 4 uur geleden zei Zeus: Juventus en Ajax hebben uiteindelijk ongeveer evenveel doelpogingen gehad, waarbij Juve in de eerste helft de grotere kansen had. Met name wisten ze op momenten flink de druk op de defensie van Ajax te leggen en hadden ze nog veel meer grote kansen kunnen creëren. Ajax was ontzettend slordig en Juve had dat gewoon gepast af moeten straffen. In normale vorm was dat ook gewoon gelukt. Ajax was in de tweede helft redelijk goed, maar zeker niet zo onvoorstelbaar geweldig als de pers wil doen geloven. Daarnaast was het in mijn optiek gewoon een zwakke, matige wedstrijd. Veel fouten, slordigheden en beide ploegen waren allesbehalve stabiel. Maar in die tweede helft zakte Juve echt volledig weg en werd het zelfs defensief kwetsbaar. Ze hielden de organisatie ook gewoon niet meer in stand, een vloek in de Italiaanse voetbalschool. Ajax kwam wat mij betreft goed weg bij de handsbal van Tagliafico. Ik vond dat op z'n minst twijfelachtig. En ook buiten het arbitrale vond ik de goal van Ajax uit de lucht vallen. Maar goed, het is uiteraard ook zeker niet zo dat PSV altijd zo overtuigend haar punten binnen weet te halen. Die kansen van Juve vielen wel mee toch? Hebben ook in de tweede helft geen kans meer gehad. Alleen een afzwaaier van die Kean. Vind ook echt dat je Ajax echt veel tekort doet gaven Juventus gewoon voetballes net als dat eerder al in Madrid gebeurde en een 1-4 had ook makkelijk gekund. Maar ken je al wat langer en complimenten rii een NL ploeg zijn vaak lastig. 2 wedstrijden beter dan Bayern 2 wedstrijden beter dan Real 2 wedstrijden beter dan Juve maar dit zal niks met Ajax te maken hebben hoor. De groeten he. Spreek je wel als we met de dubbel staan en misschien zelfs een finale plek binnen hebben gesleept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 De doelpogingen waren 13 vs. 14. In de eerste helft had Juve meer kansen, in de tweede helft had Ajax beduidend meer kansen. Het balbezit was in het voordeel van Juve, met name in de eerste helft. In de eerste helft had Juve ook op momenten flink de defensie van Ajax onder druk en vaak speelde ze het niet goed uit. Daar had een Juve in vorm veel meer uit kunnen en moeten halen. Normaliter hadden ze dat gedaan en vind ik, dit Juve kennende, dat ze minimaal twee keer hadden moeten scoren. Dat zijn ook uitspraken die spelers en coach zelf na afloop ongeveer hebben gedaan: in de eerste helft waren ze sterker en hadden ze er meer uit moeten halen. Natuurlijk is het knap van Ajax, maar ik zeg enkel dat het qua de clubs die ze treffen en de vorm waarin die op dat specifieke moment verkeren toch zeker niet tegenzit. Bayern verkeerde in dramatische vorm (zelfs in eigen huis werd verloren van clubs die tegen degradatie strijde) en Real Madrid draait al heel het jaar bedroevend slecht, en zéker op dat moment, de laatste weken van Solari. Juve draait de laatste weken ook zeer matig en heeft ook zeker betere fases gehad dit seizoen (en ik kan dat weten, want ik zie veel wedstrijden van ze). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Juve speelde Atletico een paar weken terug nog helemaal van de mat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april 2019 Share Geplaatst 22 april 2019 Nou daar gaan we: Raatsie, Bonnah, Kasanwirjo, Rensch, Salah-Eddine, Warmerdam, Unuvar, Regeer, Pinas, Hansen, De Waal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2019 Share Geplaatst 22 april 2019 5 uur geleden zei cimbomcu: Nou daar gaan we: Raatsie, Bonnah, Kasanwirjo, Rensch, Salah-Eddine, Warmerdam, Unuvar, Regeer, Pinas, Hansen, De Waal Voetballend was dit echt 1 van de slechtste future cups.. Ook Ajax haalde echt een pover niveau. Mag best meer verwachten van deze lichting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 april 2019 Share Geplaatst 22 april 2019 (bewerkt) 20 uur geleden zei Zeus: De doelpogingen waren 13 vs. 14. In de eerste helft had Juve meer kansen, in de tweede helft had Ajax beduidend meer kansen. Het balbezit was in het voordeel van Juve, met name in de eerste helft. In de eerste helft had Juve ook op momenten flink de defensie van Ajax onder druk en vaak speelde ze het niet goed uit. Daar had een Juve in vorm veel meer uit kunnen en moeten halen. Normaliter hadden ze dat gedaan en vind ik, dit Juve kennende, dat ze minimaal twee keer hadden moeten scoren. Dat zijn ook uitspraken die spelers en coach zelf na afloop ongeveer hebben gedaan: in de eerste helft waren ze sterker en hadden ze er meer uit moeten halen. Natuurlijk is het knap van Ajax, maar ik zeg enkel dat het qua de clubs die ze treffen en de vorm waarin die op dat specifieke moment verkeren toch zeker niet tegenzit. Bayern verkeerde in dramatische vorm (zelfs in eigen huis werd verloren van clubs die tegen degradatie strijde) en Real Madrid draait al heel het jaar bedroevend slecht, en zéker op dat moment, de laatste weken van Solari. Juve draait de laatste weken ook zeer matig en heeft ook zeker betere fases gehad dit seizoen (en ik kan dat weten, want ik zie veel wedstrijden van ze). Doelpogingen zegt niet per se niets over de grootte van de kans. Zie die bal van Ziyech die Szeczny redt, zo'n kans heeft Juve de hele wedstrijd niet gehad. Of mijn geheugen laat me in de steek. Zoals ik al zei: de xG van Juve was 0,8. Hoe kom je er dan bij dat ze minstens twee goals hadden moeten maken? Als je opvatting is dat het anders had kunnen lopen en dat Juve twee keer had kunnen scoren, dan ben ik het met je eens. Maar als het is dat Ajax heeft gemazzeld en Juventus te weinig heeft gekregen, dan absoluut niet. 22 april 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Vanavond Vitesse. Ben benieuwd of ze zich ingraven of de ballen hebben om te gaan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 23 minuten geleden zei Lazy: Vanavond Vitesse. Ben benieuwd of ze zich ingraven of de ballen hebben om te gaan voetballen. Lijkt erop dat ze willen ingraven, want willen met 5 verdedigers gaan spelen las ik. Dat zegt natuurlijk niet alles, kan dan ook meer een 3-5-2 zijn. Maar denk dat deze wedstrijd makkelijker is dam die tegen Utrecht thuis en de Graafschap uit eigenlijk. Zou Ryan Babel nog iets kunnen toevoegen aan het huidige Ajax? Is transfervrij komende zomer. Ik denk dat het weinig oplevert, maar het is een optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 18 minuten geleden zei Chiemel: Zou Ryan Babel nog iets kunnen toevoegen aan het huidige Ajax? Is transfervrij komende zomer. Ik denk dat het weinig oplevert, maar het is een optie. Zal vooral duur zijn vrees ik. Te goed voor de bank, maar niet de centrum spits of linksbuiten die je wil. En met de verlenging van Huntelaar heb je de back-up spits al gevuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 28 minuten geleden zei Chiemel: Lijkt erop dat ze willen ingraven, want willen met 5 verdedigers gaan spelen las ik. Dat zegt natuurlijk niet alles, kan dan ook meer een 3-5-2 zijn. Maar denk dat deze wedstrijd makkelijker is dam die tegen Utrecht thuis en de Graafschap uit eigenlijk. Zou Ryan Babel nog iets kunnen toevoegen aan het huidige Ajax? Is transfervrij komende zomer. Ik denk dat het weinig oplevert, maar het is een optie. Om de redenen die Lazy noemt zou ik het sowieso al niet doen. Daarbij komt ook nog dat-ie al eens eerder terugkwam van Hoffenheim toen en na een jaar vertrok naar Kasimpasa. Dan zou ik eerder de voorkeur geven aan een talentvolle jongere speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 1 uur geleden zei Lazy: Vanavond Vitesse. Ben benieuwd of ze zich ingraven of de ballen hebben om te gaan voetballen. Het zou toch oerstom zijn van Vitesse om te gaan voetballen tegen Ajax. Die gaan gewoon net als Groningen spelen. Logisch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 39 minuten geleden zei Chiemel: Lijkt erop dat ze willen ingraven, want willen met 5 verdedigers gaan spelen las ik. Dat zegt natuurlijk niet alles, kan dan ook meer een 3-5-2 zijn. Maar denk dat deze wedstrijd makkelijker is dam die tegen Utrecht thuis en de Graafschap uit eigenlijk. Zou Ryan Babel nog iets kunnen toevoegen aan het huidige Ajax? Is transfervrij komende zomer. Ik denk dat het weinig oplevert, maar het is een optie. Zag de opstelling gister ergens voorbij flitsen via een Vitesse wathcher. Las ook al van wat andere Vitesse fans dat het echt een 541 gaat worden en door blessures zelfs die Bero op rechtsback bijv.. Benieuwd of ze dit überhaupt kunnen. Tactisch is het iig wel een hele grote stap tov wat ze normaal doen en gewoon de beschikking over een hele matige verdediging. Hopelijk komen we snel op 1-0 anders word het een hele lange en frustrerende avond. Vitesse beschikt wel over 1 van de slechtste keepers van Nederland dat is dan weer positief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Weet iemand nog een plek waar een shirt van Ajax te krijgen is? Uit of thuis maakt niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 13 minuten geleden zei Axel: Weet iemand nog een plek waar een shirt van Ajax te krijgen is? Uit of thuis maakt niet uit. Als je een 'echte' wil hebben: https://www.ajaxshop.nl/nl/wedstrijd adiddas site zal ze ook wel hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Op alle voor de hand liggende plekken zijn ze uitverkocht, waaronder dus jouw suggesties. Vandaar dat ik het ook vraag. Dank iig voor het meedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 @Axel Ik zag toevallig dit weekend een artikel hierover. Zijn geen shirts meer te verkrijgen, behalve voor kinderen. https://www.ajax1.nl/hier-is-het-ajax-shirt-2018-2019-nog-te-koop/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 51 minuten geleden zei Axel: Op alle voor de hand liggende plekken zijn ze uitverkocht, waaronder dus jouw suggesties. Vandaar dat ik het ook vraag. Dank iig voor het meedenken. Damn. Bizar hoor. Europees succes heeft wel wat aangewakkerd dus ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Hoop dat Ajax vanavond gewoon vol gas speelt, zeker met de week rust die eraan komt. Uurtje vlammen, 3/4 goals maken en dan de rem er een beetje op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 3 uur geleden zei Regis: Damn. Bizar hoor. Europees succes heeft wel wat aangewakkerd dus ? Lopen ze gewoon geld mis dus. En weet niet of dat altijd zo was, maar als ik kijk bij reacties in FB posts over Ajax zie ik extreem veel reacties van buitenlanders ipv Nederlandse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 5 uur geleden zei Axel: Weet iemand nog een plek waar een shirt van Ajax te krijgen is? Uit of thuis maakt niet uit. 433fifa.co.uk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Dank, heb em besteld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Ik hoop op Dolberg straks. Vitesse gaat met 5 man achterin spelen. Traore in de selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Dolberg basis dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 46 minuten geleden zei cimbomcu: Ik hoop op Dolberg straks. Vitesse gaat met 5 man achterin spelen. Traore in de selectie Die traore heb ik een paar keer zien voetballen, die kan echt wel lekker ballen he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 27 minuten geleden zei Elsjorro1990: Die traore heb ik een paar keer zien voetballen, die kan echt wel lekker ballen he? Kerel ook echt pas 18 :r Belachelijk. Die moet volgens mij alleen nog even door hebben dat die echt een hele goede kan worden en dan komt het wel goed. Heel compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten