Regis Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 OOOH DE MOOOOISTE CLUB VAN NEDERLANDD AJAX AJAX AJAX AMSTERDAAAAM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Hij is besteld @Gert @cimbomcu herinneringenoplinnen.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Diep respect voor deze prestatie. Fantastisch gedaan. Niet verwacht ook. Geniet er van boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Met een beetje geluk wordt het dit jaar landskampioen, bekerwinnaar en CL-winnaar. We moeten toch groot blijven dromen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Loop al de hele ochtend huppelend als een veulentje door het huis. Net m'n zoontje van net 5 (met heel voorzichtig beginnende interesse in voetbal) de samenvatting laten zien. Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 28 minuten geleden zei Hwb: Loop al de hele ochtend huppelend als een veulentje door het huis. Net m'n zoontje van net 5 (met heel voorzichtig beginnende interesse in voetbal) de samenvatting laten zien. Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet. Zou verplichte kost moeten zijn op elke school vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) Gefeliciteerd mannen, fantastische wedstrijd (2e helft) wederom 9 uur geleden zei Kelvin: Ook heel knap dat je met zes man op scherp gewoon geen enkele schorsing pakt voor de heenwedstrijd in de halve finale. Schone had er wel een verdiend eerste helft, maar hij liet ze sowieso makkelijk op zak. 17 april 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Kan het nog steeds niet bevatten Wat een avond zeg! Zat met tranen in mijn ogen op de bank gisteravond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 9 uur geleden zei Pino: Hij is besteld @Gert @cimbomcu herinneringenoplinnen.nl https://www.instagram.com/p/BwVQwjSHFwY/ Ik wil deze, hoe groot heb jij hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 1 minuut geleden zei cimbomcu: https://www.instagram.com/p/BwVQwjSHFwY/ Ik wil deze, hoe groot heb jij hem? Na-aper. 20 bij 30cm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Terecht Pino. Dat er nog maar veel foto's boven je tv mogen volgen! JAAJAJAJAJAJJAJAJAJJAAAAAA wat the fuck jongens. 2 uur slaap gehad want niet alleen adrenaline maar ook een soort ongeloof modus. Wat een team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Als Ziyech een beetje normaal had gedaan was het gewoon 1-4 geworden. Echt genoten van Ajax zeg, heerlijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Het voelt nog steeds als een droom. Hier ook maar een paar uurtjes slaap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Erikie mag nu wel even een flinke opwaardering van het contractie krijgen he met een jaartje of 2 erbij. Wat die man dit jaar doet met dit elftal is echt te bizar voor woorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) Wat een gekkenhuis gisteren. Blij dat ik in Amsterdam was, Leidseplein na de wedstrijd helemaal vol, mooie 'herdenking' van Nouri ook. Een van de mooiste momenten van het jaar, Van de Beek die in de 34e minuut zo'n belangrijke goal maakt. WZAWZDB Op naar Engeland 17 april 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 45 minuten geleden zei Regis: Erikie mag nu wel even een flinke opwaardering van het contractie krijgen he met een jaartje of 2 erbij. Wat die man dit jaar doet met dit elftal is echt te bizar voor woorden. Komt allemaal door Schreuder natuurlijk #Telegraaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Ben bang dat Erik ten Hag volgend seizoen Niko Kovac op gaat volgen bij Bayern Munchen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Na de wedstrijd kwamen alle spanningen eruit, zo erg dat ik gewoon moest janken. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Lijkt me sowieso dat iedereen in de journalistiek die Ten Hag diskwalificeerde, vooral op basis van zaken die niets met kwaliteit te maken hebben, zich nu even achter de oren mag krabben. Gaat ook niet om de minst prominente namen: Verweij, Driessen, Derksen oa. Benieuwd of die even kritisch naar hun eigen functioneren gaan kijken als naar dat van de mensen die ze de maat nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 3 minuten geleden zei Hwb: Lijkt me sowieso dat iedereen in de journalistiek die Ten Hag diskwalificeerde, vooral op basis van zaken die niets met kwaliteit te maken hebben, zich nu even achter de oren mag krabben. Gaat ook niet om de minst prominente namen: Verweij, Driessen, Derksen oa. Benieuwd of die even kritisch naar hun eigen functioneren gaan kijken als naar dat van de mensen die ze de maat nemen. Derksen gaat zijn ongelijk echt nooit toegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 2 minuten geleden zei Jespresso: Derksen gaat zijn ongelijk echt nooit toegeven. Dat heeft hij dus allang gedaan wat betreft Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 23 minuten geleden zei Hwb: Lijkt me sowieso dat iedereen in de journalistiek die Ten Hag diskwalificeerde, vooral op basis van zaken die niets met kwaliteit te maken hebben, zich nu even achter de oren mag krabben. Gaat ook niet om de minst prominente namen: Verweij, Driessen, Derksen oa. Benieuwd of die even kritisch naar hun eigen functioneren gaan kijken als naar dat van de mensen die ze de maat nemen. Het zijn alledrie dan ook journalisten die vaak mensen/clubs bekritiseren op dingen die niet direct met voetbal te maken hebben. Sterker nog, bij alledrie acht ik de voetbalkennis niet op een hoog niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 59 minuten geleden zei Pino: Dat heeft hij dus allang gedaan wat betreft Ten Hag. Gisteravond bij Veronica toch niet echt hoor. Had indirect nog best wat kritiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Zojuist zei Hwb: Gisteravond bij Veronica toch niet echt hoor. Had indirect nog best wat kritiek. Al veel eerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten