Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Gefeliciteerd mannen, fantastische wedstrijd (2e helft) wederom

9 uur geleden zei Kelvin:

Ook heel knap dat je met zes man op scherp gewoon geen enkele schorsing pakt voor de heenwedstrijd in de halve finale.

Schone had er wel een verdiend eerste helft, maar hij liet ze sowieso makkelijk op zak.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gekkenhuis gisteren. Blij dat ik in Amsterdam was, Leidseplein na de wedstrijd helemaal vol, mooie 'herdenking' van Nouri ook. Een van de mooiste momenten van het jaar, Van de Beek die in de 34e minuut zo'n belangrijke goal maakt.

WZAWZDB _O_ Op naar Engeland

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Regis:

Erikie mag nu wel even een flinke opwaardering van het contractie krijgen he met een jaartje of 2 erbij.  Wat die man dit jaar doet met dit elftal is echt te bizar voor woorden.  

erikkk.jpg

Komt allemaal door Schreuder natuurlijk #Telegraaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me sowieso dat iedereen in de journalistiek die Ten Hag diskwalificeerde, vooral op basis van zaken die niets met kwaliteit te maken hebben, zich nu even achter de oren mag krabben. Gaat ook niet om de minst prominente namen: Verweij, Driessen, Derksen oa. Benieuwd of die even kritisch naar hun eigen functioneren gaan kijken als naar dat van de mensen die ze de maat nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Hwb:

Lijkt me sowieso dat iedereen in de journalistiek die Ten Hag diskwalificeerde, vooral op basis van zaken die niets met kwaliteit te maken hebben, zich nu even achter de oren mag krabben. Gaat ook niet om de minst prominente namen: Verweij, Driessen, Derksen oa. Benieuwd of die even kritisch naar hun eigen functioneren gaan kijken als naar dat van de mensen die ze de maat nemen.

Derksen gaat zijn ongelijk echt nooit toegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Hwb:

Het zijn alledrie dan ook journalisten die vaak mensen/clubs bekritiseren op dingen die niet direct met voetbal te maken hebben. Sterker nog, bij alledrie acht ik de voetbalkennis niet op een hoog niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites