Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hoe kom je erbij Regis :cab:

Oh was het matig.  De Jong, Schuurs, Blind, Kristensen, Neres, Tadic, Huntelaar. Dramaaattiscshhhhhhhh

Vond Cerny wel leuk invallen, Huntelaar moet normaal doen als die zich zo belachelijk gaat gedragen, genante vent.

Wel heel blij dat we door zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Waarom moet Huntelaar normaal doen? Die heeft bijna geen bruikbare bal gehad in 120 min waarbij je 80% balbezit hebt. Zou ook gek worden. ?

Gezien dat je begin juli al begonnen bent met belangrijke wedstrijden is het nu even de eindstreep halen. Hoop echt dat we zondag nog een waardige pot op de mat weten te brengen en de 3 punten naar Amsterdam nemen. Dan heb je een geweldig half jaar gedraaid. Even 90 minuten zweten zondag vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huntelaar wordt tegenwoordig ook al gek als hij de bal niet krijgt als hij tegen de zijlijn aan gaat staan. Heeft die vent helemaal niks te zoeken. Lekker in de spits blijven staan en het veld zo groot mogelijk maken, meer hoeft hij niet te doen. Enkel balletjes afmaken.

Verder vind ik dit wel jammer om te lezen: https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/117792/bijleveld-gaat-ervan-uit-dat-hij-verkocht-wordt. Snap best dat Gravenberch en Ekkelenkamp moeten spelen (en heb er veel respect voor dat hij er ook begrip voor heeft), maar voetballend brengt hij echt veel meer dan De Wit. Laatsgenoemde is een harde werker, erg sympathieke gozer, maar gewoon een mindere versie van Davy Klaassen. Type heb je misschien ook nodig, maar toch. Zonde man, ben wel fan van Bijleveld. Laatst hier ook al eens gezegd, maar sindsdien speelt hij echt amper meer bij Jong. Net ingevallen, hopen dat hij zich vandaag even goed laat gelden. Legde net wel meteen een bal heerlijk af, jammer dat die net niet afgemaakt werd.

Edit: Ah, zie dat de plaatselijke brugklassen besloten hebben om met hun schoolreisje naar deze pot te gaan. 'Bommen op Rotterdam! Bommen op Rotterdam!'. Is goed jongens.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-12-2018 om 23:13 zei Regis:

We zijn weer in de provincie beland hoor. Donkere spelers uitfluiten. Wanneer gaat de KNVB hier eens harder tegen optreden?  Rookpotje en je hebt 10.000 euro boete.. 

Hoe kom je erbij dat ze dat deden alleen omdat de beste man een donkere huidskleur bezit?

Vuile racist.

Stiekem heb je dezelfde cognitieve aanleg maar simpelweg een ander, tegenstellend onderbuikgevoel en referentiekader, lieve schat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Zeus:

Hoe kom je erbij dat ze dat deden alleen omdat de beste man een donkere huidskleur bezit?

Vuile racist.

Stiekem heb je dezelfde cognitieve aanleg maar simpelweg een ander, tegenstellend onderbuikgevoel en referentiekader, lieve schat.

Gebeurde enkel bij hem anders... Onana heeft Roda volgens mij nooit wat kwaad gedaan. 

1 uur geleden zei JanVertonghen':

Huntelaar wordt tegenwoordig ook al gek als hij de bal niet krijgt als hij tegen de zijlijn aan gaat staan. Heeft die vent helemaal niks te zoeken. Lekker in de spits blijven staan en het veld zo groot mogelijk maken, meer hoeft hij niet te doen. Enkel balletjes afmaken.

Verder vind ik dit wel jammer om te lezen: https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/117792/bijleveld-gaat-ervan-uit-dat-hij-verkocht-wordt. Snap best dat Gravenberch en Ekkelenkamp moeten spelen (en heb er veel respect voor dat hij er ook begrip voor heeft), maar voetballend brengt hij echt veel meer dan De Wit. Laatsgenoemde is een harde werker, erg sympathieke gozer, maar gewoon een mindere versie van Davy Klaassen. Type heb je misschien ook nodig, maar toch. Zonde man, ben wel fan van Bijleveld. Laatst hier ook al eens gezegd, maar sindsdien speelt hij echt amper meer bij Jong. Net ingevallen, hopen dat hij zich vandaag even goed laat gelden. Legde net wel meteen een bal heerlijk af, jammer dat die net niet afgemaakt werd.

Edit: Ah, zie dat de plaatselijke brugklassen besloten hebben om met hun schoolreisje naar deze pot te gaan. 'Bommen op Rotterdam! Bommen op Rotterdam!'. Is goed jongens.

Wel met je eens over Bijleveld-De Wit, ja. Al denk ik dat Bijleveld ook geen 1 materiaal zal worden en een Dani de Wit/Klaassen hebben trainers nou eenmaal graag. Lekker vuile meters maken, overtredingkjes maken. Verbaas me er ook echt over dat hij vaak bij de selectie zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best gemakkelijke overwinning toch? Leek moeilijker dan het was.  Was veel meer uit te halen.  Sinkgraven viel dus in als back he, voetballend voegt die zo ontzettend veel toe, heerlijk. Alleen ja die tegentreffer werd die wel gemakkelijk geklopt, dat is helaas zijn zwakte.

Vond Dolberg best goed, raar dat Leo Driessen het had over onzichtbare Dolberg.  Sowieso de meesten speelden een goede pot.

Heerlijk halfjaartje gehad!!

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1-3 uit bij Utrecht en totaal niet in de problemen gekomen. Dikke prima.  Fantastisch eerste helft van het seizoen. De ploeg heeft zich echt een goede ontwikkeling doorgemaakt en ook nog op 3 fronten actief. Hopelijk kunnen we dit doortrekken volgend jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-12-2018 om 22:00 zei Regis:

Gebeurde enkel bij hem anders... Onana heeft Roda volgens mij nooit wat kwaad gedaan. 

Had te maken met die achterlijke, zielige wissel natuurlijk. Kwestie van proberen hem uit zijn spel te halen voor de penaltyreeks. Niet dat dat zin heeft als Roda ze zo slecht inschiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sierhuis stond bij Jong wel lager in de pikorde dan Cassierra. En nu weer met Danilo. Heeft ook een lange blessure gehad. Aardige spits, maar zal nooit een topper worden, denk ik. De Wit ook niet, maar die lijkt me wel bruikbaar voor Groningen. Veel lopen, zwoegen en aan de bal stabiel. Kan ook nog een doelpuntje scoren. 

Zou overigens die Johnsen wel bij Groningen willen zien. Die moet het nou wel eens laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Johnsen moet idd onder meer weerstand gaan ballen. Zou wel goed zijn voor hem.

Heel blij met de winst van gisteren. Wat een half jaar. Daar mogen we erg dankbaar voor zijn ten opzichte van vorig seizoen. Hoop dat die Mexicaan snel rond komt zodat hij mee kan op trainingskamp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-12-2018 om 22:54 zei Regis:

Welke scout heeft ooit bedacht dat die Kristensen een goed idee was? Kunnen we die zijn contract per direct ontbinden

Met Veltman terug in Januari zal Kristensen waarschijnlijk wel naar Jong Ajax verhuizen maar of die nou echt zoveel beter is dan Dest en Bakboord betwijfel ik.. Orejuela hoor je helemaal niks meer over!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je wil winnen moet je niet zo tof gaan doen en je reservekeeper op doel zetten in de beker. Begin met Onana of laat die Lamprou dan gewoon staan. Snap het verder wel maar vind het een beetje laf. 'Reservekeeper mag keepen tot het er echt om gaat'.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Gert:

Ja wat is raar aan die wissel? Je wil toch winnen? (Feyenoord zou er in die situatie ook goed aan doen Vermeer erin te zetten als erkend penaltykiller)

1. Je speelt tegen Roda JC in de 1/8 finale van de beker.

2. Lamprou mag al bijna nooit spelen, en krijgt alleen bekerwedstrijden.

3. Er is vooraf niets met Lamprou afgesproken (aldus Lamprou zelf).

4. Lamprou is (in tegenstelling tot bijv. Cillessen op WK14) niet uitgesproken slecht bij penalties. 

Vond het een respectloze, aandachtstrekkerrige wissel. Ten Hag die even moet laten zien dat hij net zo'n voetbalgenie is als Van Gaal. Brrr.

EDIT: En wat Magikarp zegt dus.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Dat heb je goed opgemerkt. Volgende ronde moeten we tegen heerenveen.

2. Klopt. Ik zie hem liever 0 seconde ons doel verdedigen overigs.

3. Dat zou kunnen. Er hoeft ook niks worden afgesproken met Lamprou. Naar mijn weten worden wissels vooraf zelden afgesproken en is het alleen maar slim dat de trainer wissels aanbrengt die het team een voordeel geeft.

4. Onana heeft er wel een paar gepakt. In tegenstelling tot Krul toen. Dus als je die vergelijking toch maakt.

Dat laatste punt van je waar geen nummer bij staat. Dat kan. Dat is denk ik ook voorkeur. Ik vond het een logische slimme wissel. Dus was er als Ajax supporter tevreden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Minitolluz:

k2174p25.png

En Lamprou zou gewoon bij 14 vd andere 17 clubs in de eredivisie basis staan. Is beter dan Bijlow, Padt, Bizot alleen Unnerstall en Zoet zijn beter. 

Is dit een post in de categorie "een dag niet gelachen..."? Keeper van het niveau Willem II joh, ga 'm nou niet overschatten omdat hij bij Ajax onder contract staat (spelen kun je het nauwelijks noemen). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites