Sophomore Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 (bewerkt) Het land aan de Noordzee zal eens de beste zijn! Poëzie op MU; Rinus zou trots zijn 14 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 En het is gebeurd! Jammer van het gelijkspel, waardoor waarschijnlijk niet als koploper naar het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Vroeg me al af waar al dat getoeter goed voor was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Voor de liefhebbers Oranje 0-17 speelt momenteel de halve finale van het WK. (te zien via de NOS website oa.) Erg matige eerste helft tot zover. Middenvelders die onder de kleinste weerstand alles alweer terug spelen. Braaf die alleen weer met zijn eigen bezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Zag op NOS ook de selectie van Oranje U17 uit het jaar 2005, toen brons werd behaald (eerste medaille voor Nederlands jeugdteam op een eindtoernooi). Word je niet vrolijk van Citaat De Oranje-selectie in 2005 Doel: Tim Krul, Nicholas Skverer en Koen Verhoeff. Verdediging: Jordy Buijs, Tom Hiariej, Dirk Marcellis, Erik Pieters, Jan-Arie van der Heijden, Mike van der Kooy en Martijn van der Laan. Middenveld: Vurnon Anita, Diego Biseswar, Geert-Arend Roorda, Jeffrey Sarpong, Ruud Vormer en Niels Vorthoren. Aanval: Marvin Emnes, John Goossens, Mitchell Schet en Melvin Zaalman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 (bewerkt) De echte talenten slaan deze groep over denk ik? Moeilijk te beoordelen wat je op deze leeftijd mag verwachten, maar die vrije trap leek wel houdbaar. Kijk nu net een kwartiertje voor het eerst, wel meteen lekker de doelpunten gezien. 14 november 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 5 minuten geleden zei Chiemel: De echte talenten slaan deze groep over denk ik? Moeilijk te beoordelen wat je op deze leeftijd mag verwachten, maar die vrije trap leek wel houdbaar. Kijk nu net een kwartiertje voor het eerst, wel meteen lekker de doelpunten gezien. Maar dat was toch geen vrije trap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Jammer, onnodig leek het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Slechte penalty's zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 28 minuten geleden zei Chiemel: De echte talenten slaan deze groep over denk ik? Moeilijk te beoordelen wat je op deze leeftijd mag verwachten, maar die vrije trap leek wel houdbaar. Kijk nu net een kwartiertje voor het eerst, wel meteen lekker de doelpunten gezien. Zitten enkele 16-jarige gasten nog tussen wel. Zitten in ieder geval paar hele sterke spelers tussen die echt wel de beste talenten van die leeftijd zijn (met name de wat jongere spelers in ieder geval). Maar een Gravenberch doet inderdaad niet mee. Wat die Braaf bij City doet vraag ik me overigens wel af, heb niet lang gekeken maar hij heeft ook niet veel goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 4 minuten geleden zei 007mark: Slechte penalty's zeg. Ja, zeg dat wel. Niet gek dat je het dan niet red. Al begon Mexico ook lekker met een panenka. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 2 minuten geleden zei Rogier.: Zitten enkele 16-jarige gasten nog tussen wel. Zitten in ieder geval paar hele sterke spelers tussen die echt wel de beste talenten van die leeftijd zijn (met name de wat jongere spelers in ieder geval). Maar een Gravenberch doet inderdaad niet mee. Wat die Braaf bij City doet vraag ik me overigens wel af, heb niet lang gekeken maar hij heeft ook niet veel goed gedaan. Braaf was inderdaad niet goed. Ian Maatsen evenmin, die leverde ook heel veel ballen in. Wedstrijd van de week was een stuk beter en leuker om te kijken. Sontje Hansen ook niet gezien. Voorin gingen ze teveel voor zichzelf. Iets meer rust en uitspelen dan was er niet veel aan de hand geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 31 minuten geleden zei Chiemel: De echte talenten slaan deze groep over denk ik? Moeilijk te beoordelen wat je op deze leeftijd mag verwachten, maar die vrije trap leek wel houdbaar. Kijk nu net een kwartiertje voor het eerst, wel meteen lekker de doelpunten gezien. Hoe bedoel je? Echt bizar veel talent in deze groep(Unuvar, Regeer, Rensch, Taabouni oa). Hadden ook gewoon moeten winnen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Daar mis je toch Kenneth Taylor he, die zorgt wel voor rust op het middenveld. Hansen in de spits erbij. Dan denk ik wel dat je 'm had gewonnen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 (bewerkt) 51 minuten geleden zei Chiemel: De echte talenten slaan deze groep over denk ik? Ik bedoelde dan meer die selectie van 2005 14 november 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 Toen dacht ik dat het binnen was :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 (bewerkt) Wat een bizar kwalificatiesysteem trouwens voor het EK. In groep J plaatsen Italië en Finland zich rechtstreeks voor het EK, nummer 3 Griekenland is definitief uitgeschakeld, terwijl nummer 4 Bosnië doodleuk nog play-offs mag spelen Zelfde trouwens bij Israel. Worden 5e en gaan de play-offs in, terwijl Slovenië als nummer 4 zich niet meer kan plaatsen. 19 november 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 Komt dat door de nations league of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 11 minuten geleden zei Pino: Komt dat door de nations league of wat? Klopt. Noord-Macedonië, Kosovo, Georgië verdelen in League D inderling een ticket. In League B zijn dat Bosnië, Noord-Ierland, Slowakije en Ierland. Zou wel leuk zijn als de finale daar gaat tussen Noord-Ierland en Ierland trouwens Noorwegen en Servië spelen tegem elkaar in League C, en daar zit ook Schotland nog in. Daar komt 1 van de volgende landen tegen te spelen: Bulgarije, Hongarije, Israel, Roemenië. De overige drie landen worden op bais van loting ingedeeld in League A, waar IJsland al is ingedeeld. Ondertussen is Oekraine dus al de eerste tegenstander van Nederland, moet het hopen dat Roemenië niet door de play-offs komt. Dan heb je in de poule namelijk 3 wedstrijden in Amsterdam op het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 Maar wat zegt dat over de coëfficiënten dan want denk dat we daar allemaal reuzebenieuwd naar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 14 minuten geleden zei Magikarp: Maar wat zegt dat over de coëfficiënten dan want denk dat we daar allemaal reuzebenieuwd naar zijn De reactie waarvan je wist dat die ging komen. Kan je niks nieuws verzinnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 20 minuten geleden zei 007mark: De reactie waarvan je wist dat die ging komen. Kan je niks nieuws verzinnen? Never change a winning team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Ik hoorde dat we sowieso alle 3 de poulewedstrijden in Amsterdam spelen. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2019 Share Geplaatst 21 november 2019 Op 20-11-2019 om 07:13 zei Pino: Ik hoorde dat we sowieso alle 3 de poulewedstrijden in Amsterdam spelen. @007mark Klopt dit omdat Roemenië zich niet zo gekwalificeerd heeft. Ook al komen ze via de play-offs er wel door dan nog speelt Nederland 3x in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 De loting van de play-offs is bekend (VI). Dus in groep B is de finale Ierland - Noord-Ierland mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten