Spring naar bijdragen

Overig interlandvoetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 424
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Voor de liefhebbers Oranje 0-17 speelt momenteel de halve finale van het WK.  (te zien via de NOS website oa.)  Erg matige eerste helft tot zover.  Middenvelders die onder de kleinste weerstand alles alweer terug spelen.  Braaf die alleen weer met zijn eigen bezig is.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag op NOS ook de selectie van Oranje U17 uit het jaar 2005, toen brons werd behaald (eerste medaille voor Nederlands jeugdteam op een eindtoernooi). Word je niet vrolijk van :D

Citaat

De Oranje-selectie in 2005

Doel: Tim Krul, Nicholas Skverer en Koen Verhoeff.

Verdediging: Jordy Buijs, Tom Hiariej, Dirk Marcellis, Erik Pieters, Jan-Arie van der Heijden, Mike van der Kooy en Martijn van der Laan.

Middenveld: Vurnon Anita, Diego Biseswar, Geert-Arend Roorda, Jeffrey Sarpong, Ruud Vormer en Niels Vorthoren.

Aanval: Marvin Emnes, John Goossens, Mitchell Schet en Melvin Zaalman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De echte talenten slaan deze groep over denk ik? 

Moeilijk te beoordelen wat je op deze leeftijd mag verwachten, maar die vrije trap leek wel houdbaar. Kijk nu net een kwartiertje voor het eerst, wel meteen lekker de doelpunten gezien. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

Moeilijk te beoordelen wat je op deze leeftijd mag verwachten, maar die vrije trap leek wel houdbaar. Kijk nu net een kwartiertje voor het eerst, wel meteen lekker de doelpunten gezien. 

Maar dat was toch geen vrije trap? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Chiemel:

Zitten enkele 16-jarige gasten nog tussen wel. Zitten in ieder geval paar hele sterke spelers tussen die echt wel de beste talenten van die leeftijd zijn (met name de wat jongere spelers in ieder geval). Maar een Gravenberch doet inderdaad niet mee. Wat die Braaf bij City doet vraag ik me overigens wel af, heb niet lang gekeken maar hij heeft ook niet veel goed gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Zitten enkele 16-jarige gasten nog tussen wel. Zitten in ieder geval paar hele sterke spelers tussen die echt wel de beste talenten van die leeftijd zijn (met name de wat jongere spelers in ieder geval). Maar een Gravenberch doet inderdaad niet mee. Wat die Braaf bij City doet vraag ik me overigens wel af, heb niet lang gekeken maar hij heeft ook niet veel goed gedaan. 

Braaf was inderdaad niet goed. Ian Maatsen evenmin, die leverde ook heel veel ballen in. Wedstrijd van de week was een stuk beter en leuker om te kijken. Sontje Hansen ook niet gezien.

Voorin gingen ze teveel voor zichzelf. Iets meer rust en uitspelen dan was er niet veel aan de hand geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Chiemel:

Hoe bedoel je?  Echt bizar veel talent in deze groep(Unuvar, Regeer, Rensch, Taabouni oa).  Hadden ook gewoon moeten winnen hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een bizar kwalificatiesysteem trouwens voor het EK. In groep J plaatsen Italië en Finland zich rechtstreeks voor het EK, nummer 3 Griekenland is definitief uitgeschakeld, terwijl nummer 4 Bosnië doodleuk nog play-offs mag spelen :-D

Zelfde trouwens bij Israel. Worden 5e en gaan de play-offs in, terwijl Slovenië als nummer 4 zich niet meer kan plaatsen.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Pino:

Komt dat door de nations league of wat? 

Klopt.

Noord-Macedonië, Kosovo, Georgië verdelen in League D inderling een ticket.

In League B zijn dat Bosnië, Noord-Ierland, Slowakije en Ierland. Zou wel leuk zijn als de finale daar gaat tussen Noord-Ierland en Ierland trouwens :D

Noorwegen en Servië spelen tegem elkaar in League C, en daar zit ook Schotland nog in. Daar komt 1 van de volgende landen tegen te spelen: Bulgarije, Hongarije, Israel, Roemenië. De overige drie landen worden op bais van loting ingedeeld in League A, waar IJsland al is ingedeeld.

Ondertussen is Oekraine dus al de eerste tegenstander van Nederland, moet het hopen dat Roemenië niet door de play-offs komt. Dan heb je in de poule namelijk 3 wedstrijden in Amsterdam op het EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites