Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de mol? 2019

MisterX

Wie is de mol?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Peterhs:

Als het werkelijk Sinan is, is het de meest stomme Mol ooit!

Je weet niet wat we tijdens de ontknoping nog van hem te zien krijgen. Misschien heeft hij juist heel veel gedaan. Ik zou daarom nog even wachten met deze conclusie. 1 ding moet wel gezegd worden: Door zijn inzet heeft hij niet bepaald veel geld binnen gehaald. Mocht hij de mol zijn, dan heeft hij die taak toch goed weten te volbrengen.

13 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik zit vanaf het begin aan Sarah te denken, haar domme blondjes act vind ik niet zo geloofwaardig.

Het is alleen al zo vaak in beeld geweest. Meestal verbergen ze de acties tot de ontknoping. Dat maakt dat ik nogal twijfel over haar als mol...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 12-2-2019 om 14:19 zei vinnypassy:

Op FOK! volg ik een topic met allerlei tips/verdachte dingen. 

En deze:

?action=dlattach;topic=67162.0;attach=13

Deze hint - in combinatie met de tijdscodes in de aflevering met de botenopdracht - bevestigen mijn vrees dat Sinan de mol is. Om nou te zeggen dat we veel molacties in beeld hebben gezien mocht hij het zijn, nou nee.. Daarom zou het wat mij betreft een saaie mol zijn. Wellicht dat we in de laatste aflevering zien dat hij toch een paar geniale molacties had, maar voor nu zeg ik dat het een saaie mol is. Feit blijft wel dat een onopvallende mol gewoon een goede mol is. Dat is ook wel af te zien aan de pot tot nu toe.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs nu heb ik nog geen idee op wie ik moet gaan stemmen. Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik er nu nog steeds niet uit ben. Morgenavond zal natuurlijk een domper worden. Stiekem verwacht je de bekendmaking, maar het wordt pas volgende week bekend gemaakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt wel gek van die finale-uitzendingen, ik mis wel een beetje die oude finales in een loods of lounge waarin echt de afleveringen worden doorgenomen. Alsof het mij interesseert wie de mol is volgens al die idioten die om 1 uur 's middags in het Vondelpark gaan staan om vooraan te staan. 

Gewoon heel veel open vragen en de belangrijkste: Gaf ze expres de vrijstelling aan Niels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar lig ik nog het mist wakker over... De belangrijkste vraag blijft: Waarom verdiende ze zoveel geld als mol... Die heb ik nog steeds niet beantwoord zien worden. Het is niet de verdienste van de mol dat de pot zo laag staat, maar het is de verdienste van de mol dat de pot niet lager staat. Beetje bij beetje heeft Merel toch enorm veel geld in de pot gebracht als mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kelvin:

Ik wordt wel gek van die finale-uitzendingen, ik mis wel een beetje die oude finales in een loods of lounge waarin echt de afleveringen worden doorgenomen. Alsof het mij interesseert wie de mol is volgens al die idioten die om 1 uur 's middags in het Vondelpark gaan staan om vooraan te staan. 

Gewoon heel veel open vragen en de belangrijkste: Gaf ze expres de vrijstelling aan Niels?

Ben dus niet de enige. Ontzettend irritant. Zeker omdat niemand iets zinnigs te melden heeft. "Waarom zat je op Niels? Ja, omdat ik denk dat Sarah en Merel het niet zijn" ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Isco22:

Niet veel nee, duizend euro geloof ik. 

Houd het op een paar honderd euro.  Als het iets al heeft opgeleverd.

Bedenk dat ze zonder de wisseltruc op 0 euro uit was gekomen, nu heeft ze door de wisseltruc er voor gezorgd ze 200 euro heeft verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Kelvin:

Niets aan toe te voegen.. die 'verborgen' aanwijzingen vond ik ook niet echt spectaculair..

Link naar opmerking
Deel via andere websites