Jump to content
MisterX

Wie is de mol? 2019

Wie is de mol?  

12 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Wie is de mol?

Recommended Posts

Het duurt nog eventjes, maar de locatie is blijkbaar al bekend: Colombia!

Edited by Erwin.

Iemand al iets vernomen over de kandidaten? Ik las geruchten over Ireen Wüst en Jamai. Geen idee waar dat op gebaseerd is trouwens.

Meestal zijn rond deze tijd de kandidaten al wel bekend? Of verschil ik me? Of heb ik iets gemist en zijn ze al bekend?

1273374695_Schermafbeelding2018-11-08om15_05_28.png.2a1e9e893d431194adbdefc48aaf65d9.png

En dan worden naar aanleiding van deze foto de volgende namen genoemd: 

Uit de tekening valt op te maken dat er tien kandidaten meedoen. Wie goed kijkt, kan de gezichten van patissier Robèrt van Beckhoven, nieuwslezeres Merel Westrik, journalist Sinan Can, presentatrice Evelien de Bruijn, acteur Rick Paul van Mulligen, actrice Sarah Chronis en make-up artiest Nikkie de Jager ontdekken. Ook gaan de namen van rapper Lil’ Kleine en kok Julius Jaspers rond.

Die laatste heb ik ooit mee zien doen aan een ander programma en was echt een irritante domme doos. Of zij er zo snel mogelijk uit kan liggen. 

Bij de rest van de namen / gezichten gaat er niet echt snel een lichtje branden. 

Ik heb al een kleine theorie:

Robert van Beckhoven is jurylid bij HHB, daarbij gebruiken ze heel veel meel, meel lijkt op cocaïne, de markt van cocaïne is voor 60% in handen van Colombia. Dat kan geen toeval zijn.

Sinan, Sarah en Evi lijken me wel leuke kandidaten. Nikkie heb ik inderdaad helemaal niks mee net als @MisterX. Sowieso, die vloggers vinden zichzelf altijd veel te belangrijk joh ;c

Nog erger: ik heb vaak de neiging vrouwen die de mol zijn irritant te vinden vanaf de eerste aflevering. Hoe erg zou het zijn als Nikkie de mol blijkt te zijn...

Ik heb een theorie. Van Robert kunnen we Molbert maken, hij is dus de mol.

Dit werkte vorig jaar bijna met Molcay, we zullen zien.

#zininvanavond

Vond Art toch een betere presentator voor WiDM. Zijn stem had gewoon iets spannends/mysterieus. Die Rik vind ik maar saai overkomen.

Zojuist zei MisterX:

Mag Nikkie eruit? Noemt een opdracht intensief, maar doet vervolgens helemaal niets....

Dat je als programmamaker iemand van YouTube wil en je hebt haar gekozen :cab:

Vond de eerste aflevering nog niet zo bijzonder, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld vorig jaar. Maar komen vast nog wat leuke dingetjes. 

Evelien en Nielson toch wel behoorlijk gestegen op mijn verdachtenlijstje. Bijna iedereen trouwens aangezien Evi mijn nummer 1 mol was.

Voor mij Sarah hoofdverdachte. Deed het gister niet goed en vind ik acterend reageren op sommige situaties ipv oprecht zoals een kandidaat op dat moment zou doen.