Lazy Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 1 minuut geleden zei Fantasy: En dan heeft KPN hun reclame voor Jan met de korte achternaam opnieuw zitten maken Hebben ze hem vervangen? Niet! Haha, dubbel zuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 1 minuut geleden zei Lazy: Jammer, al kan ik me voorstellen dat als je nu bijvoorbeeld een Bergwijn toevoegt die niet met de meest prettige instelling binnenkomt. Misschien juist wel. Daarnaast weet je dat je als afvaller in dit soort situaties nog een oproep kan verwachten. Bergwijn lijkt me ook de enigste optie. Stengs heeft een -21 EK gespeeld en daar was hij niet bepaald overtuigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 12 minuten geleden zei The Saint: Misschien juist wel. Daarnaast weet je dat je als afvaller in dit soort situaties nog een oproep kan verwachten. Bergwijn lijkt me ook de enigste optie. Stengs heeft een -21 EK gespeeld en daar was hij niet bepaald overtuigend. Bij een (bijvoorbeeld) El Ghazi kan ik me dat wel voorstellen. Bergwijn, vaste international (onder Koeman dan) en dikwijls basisspeler dan niet. Heb het vermoeden dat die en De Boer niet zo goed liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 (bewerkt) Gek dat er geen vervanger wordt opgeroepen, een extra type Dumfries zou nog steeds niet erg zijn als die wegvalt. Frank zal vast "het proces niet willen verstoren". Maar als hij dat echt denkt, dan moet hij zelf zijn biezen pakken als meest storende factor. 8 juni 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Bergwijn komt alleen niet in aanmerking voor de plek die van de Beek zou bespelen.. Op die plek ziet Frons Wijnaldum en Klaassen, en hij zal van mening zijn dat hij daaraan genoeg heeft. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet wie daar nog zou kunnen spelen en toegevoegde waarde heeft. Lang misschien nog maar die was geblesseerd. Dan komt denk ik Berghuis daar nog in aanmerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 2 minuten geleden zei Chiemel: een extra type Dumfries zou nog steeds niet erg zijn als die wegvalt. Alsof 1 Dumfries al niet genoeg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 (bewerkt) En dan roept 'ie geen vervanger op Ongekend. Had ook graag Karsdorp gezien. Als Dumfries wegvalt door wat voor reden dan ook heb je geen fatsoenlijke rechterwingback (al is Dumfries die ook niet, maar oke). Ontzettend zuur voor Van de Beek. Had ook altijd moeten spelen op 10 imo, zeker in de 5-3-2 die De Boer voor ogen had, maarja. 8 juni 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Lazy: Alsof 1 Dumfries al niet genoeg is. Ben zelf totaal geen fan van Dumfries. Maar als je een systeem creëert met een rol voor hem, dan moet je ook een directe vervanger voor hem hebben. Of kan ik iedere fase nog een vervanger ropgeroepen worden? Veltman, Timber en Promes zijn toch wel wat andere types. Mja, eigenlijk wat Rogier zegt dus 8 juni 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 18 minuten geleden zei Erwin.: Bergwijn komt alleen niet in aanmerking voor de plek die van de Beek zou bespelen.. Op die plek ziet Frons Wijnaldum en Klaassen, en hij zal van mening zijn dat hij daaraan genoeg heeft. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet wie daar nog zou kunnen spelen en toegevoegde waarde heeft. Lang misschien nog maar die was geblesseerd. Dan komt denk ik Berghuis daar nog in aanmerking. Klaassen en Wijnaldum logisch inderdaad, maar dan kan je voor hun nog andere vervangers oproepen. Stengs zou ook nog kunnen. Is uit vorm, maar kan je wel gewoon als back-up meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 48 minuten geleden zei Lazy: Jammer, al kan ik me voorstellen dat als je nu bijvoorbeeld een Bergwijn toevoegt die niet met de meest prettige instelling binnenkomt. Op de persconferentie zei hij dat El Ghazi speler nummer 27 was, dan roep je die toch alsnog op. Wat is dit voor een onzin joh. Frons doet er echt alles aan om de minste populaire bondscoach ooit te worden. Sneu voor Donny, een EK was goed voor z’n zelfvertrouwen geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Chiemel: Klaassen en Wijnaldum logisch inderdaad, maar dan kan je voor hun nog andere vervangers oproepen. Stengs zou ook nog kunnen. Is uit vorm, maar kan je wel gewoon als back-up meenemen. Wat ik al zei, ik denk dat hij Berghuis als nummer 3 voor die positie ziet. Dan heb je 4 man voor de 2 andere posities voorin en dus eigenlijk ook nog Berghuis. Ik snap dan op zich wel dat ie geen vervanger op roept, had ie dat wel gedaan had ik dat net zo goed gesnapt. Ik ga er dan overigens wel vanuit dat hij 5-3-2 blijft spelen Stengs is gewoon al tijden middelmatig, daar heb je niks aan. 8 juni 2021 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 14 minuten geleden zei Erwin.: Wat ik al zei, ik denk dat hij Berghuis als nummer 3 voor die positie ziet. Dan heb je 4 man voor de 2 andere posities voorin en dus eigenlijk ook nog Berghuis. Ik snap dan op zich wel dat ie geen vervanger op roept, had ie dat wel gedaan had ik dat net zo goed gesnapt. Ik ga er dan overigens wel vanuit dat hij 5-3-2 blijft spelen Stengs is gewoon al tijden middelmatig, daar heb je niks aan. Berghuis centraal? Waar komt dat vandaan? Is hij toch totaal niet het type voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Geen vervanger, die jongens van Jong Ajax hebben ook vakantie nodig natuurlijk. Ik had Karsdorp nog opgeroepen trouwens. Maar ja, geen Ajax verleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Jammer, heel het toernooi kijken naar Wijnaldum die faalt tussen de linies dus. Achja, je krijgt waar je recht op hebt. De Boer & co en eigenlijk ook wel voetballand Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 De plaat blijft hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 46 minuten geleden zei Socrates: Jammer, heel het toernooi kijken naar Wijnaldum die faalt tussen de linies dus. Achja, je krijgt waar je recht op hebt. De Boer & co en eigenlijk ook wel voetballand Nederland. Schrijf een VI-Pro artikel over een flexibele 3-5-2 met opbouwende backs en Donny die tussen de linies loopt. Laat ons zien hoe nederig Frank en het klootjesvolk moet zijn met jouw superieure tactische ingevingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: De plaat blijft hangen. Moet je wat minder naar Rob Kemps luisteren. 1 uur geleden zei Bolderbast: Schrijf een VI-Pro artikel over een flexibele 3-5-2 met opbouwende backs en Donny die tussen de linies loopt. Laat ons zien hoe nederig Frank en het klootjesvolk moet zijn met jouw superieure tactische ingevingen. Ah, de gebruikelijke semi-grappige opmerking van Bolderbast over retoriek/vorm. Opbouwende backs, trouwens? Je hebt nog wel wat leeswerk te doen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 2 uur geleden zei Socrates: Jammer, heel het toernooi kijken naar Wijnaldum die faalt tussen de linies dus. Achja, je krijgt waar je recht op hebt. De Boer & co en eigenlijk ook wel voetballand Nederland. Met een beetje mazzel duurt het 3 wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Zou wel historisch zijn. Het zijn eigenlijk ook nog best ploegen die ik het gun. En die Oranje-ziekte komt mij ook de keel al uit. Overal oranje zooi, slechte reclames, vreselijke liedjes.. En waarom is eigenlijk een lied over Frans en Duits ineens een EK-lied? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Is het zo erg , ja? Lijkt mij juist een stuk minder dan voorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Ze spreekt een beetje Frans! Duits! Frans! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Het is ook veel minder dan voorheen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 (bewerkt) Mja, het is niet dat ik overal kom deze dagen. Maar in de supermarkt, bij de bakker, op tv, radio in winkelcentra et cetera. Daar behoorlijk. Net alsof het sinterklaas is. Maar goed, nu voel ik mij net MisterX, dus hier wou ik het graag bij houden wat dit onderwerp betreft. 8 juni 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 48 minuten geleden zei Socrates: Opbouwende backs, trouwens? Je hebt nog wel wat leeswerk te doen dus. Joel Veltman FTW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten