La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 minuut geleden zei delichris: Ik begon er niet over he. Nee maar ik eindig het hierbij wel, geen gezeik anders rapporteer ik je en stuur ik neva op je af. Dus wie willen jullie zaterdag in de spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Die dronken waailap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 minuut geleden zei sennid: Die dronken waailap. Heb ze nummer wel voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei La Pulga: Heb ze nummer wel voor je. Doe maar ga ik hem ongenadig harde panna's geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei sennid: Doe maar ga ik hem ongenadig harde panna's geven. Probeer hem al te bellen, blijkbaar zit die vast op bureau omdat hij dit weekend dikke fittie had. Anders nieuw, Sanchez van Ajax is vertrokken naar Cruz Azul. Dit heeft betrekking tot het Nederlands elftal, nu krijgt Rensch meer kansen om zich te laten zien dat hij een waardige rechtsachter kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli (bewerkt) 5 minuten geleden zei La Pulga: Nee maar ik eindig het hierbij wel, geen gezeik anders rapporteer ik je en stuur ik neva op je af. Dus wie willen jullie zaterdag in de spits? Rapporteer me maar. Boeit me totaal niet. Depay in de spits juist om drie kwart van Nederland te irriteren. #teamkoeman @La Pulga Moet je ook stoppen! 4 juli bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 2 minuten geleden zei La Pulga: Probeer hem al te bellen, blijkbaar zit die vast op bureau omdat hij dit weekend dikke fittie had. Anders nieuw, Sanchez van Ajax is vertrokken naar Cruz Azul. Dit heeft betrekking tot het Nederlands elftal, nu krijgt Rensch meer kansen om zich te laten zien dat hij een waardige rechtsachter kan zijn. Laat dan maar zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei sennid: Laat dan maar zitten. Zitten zal die zeker, misschien kunnen we hem op borgtocht vrij laten komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Haha huh, hoe is dat dan berekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 21 minuten geleden zei La Pulga: Haha huh, hoe is dat dan berekend? Rondvraag in het Oranje legioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Waarschijnlijk schiet de winnaar van Spanje Duitsland omhoog omdat ze de moeilijkste dan gehad hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Waar is de resterende 4,6% gebleven dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 minuut geleden zei Kelvin: Waar is de resterende 4,6% gebleven dan? EK wordt afgelast voor de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 20 minuten geleden zei Renato: EK wordt afgelast voor de finale Percentage zal wel omhoog gaan nu, weer een Demirel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Op 4-7-2024 om 08:22 zei Urbeto: Dagje langer in Boekarest gebleven omdat ik anders Oranje zou missen. Geen spijt van gehad! Sfeer zat er weer goed in. Aan het eind van de pot werd het nog wel ff knokken aan m'n tafel in de pub tussen wat dronken Roemenen omdat ze een Nieuw-Zeelandse vent beschuldigden Nederlands te zijn. Toch goed dat ik m'n Nederland shirtje in het hostel achter gelaten had Ohja, drie keer raden waar ik zaterdag ten tijde van de wedstrijd naar onderweg ben Slappe Hap ben je toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 3 minuten geleden zei Djurovski: Slappe Hap ben je toch ook Dus een man die nota bene met het shirt en overige prullaria van een aartsrivaal het Europees Kampioenschap volgt gaat mij nu betichten van gebrekkige support richting m'n vaderland? Pathetisch hoor. Maargoed, dat is geen primeur meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 2 minuten geleden zei Urbeto: Dus een man die nota bene met het shirt en overige prullaria van een aartsrivaal het Europees Kampioenschap volgt gaat mij nu betichten van gebrekkige support richting m'n vaderland? Pathetisch hoor. Maargoed, dat is geen primeur meer. Je doet het goed of je doet het niet dat halve slappe happen zet geen zoden aan de dijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Er bestaat ook nog iets als boerenverstand. Dat betekent in dit geval dat het simpelweg stupide is om in hartje Boekarest provocerend in een Oranje shirtje de wedstrijd te gaan kijken. Zo te horen heb jij de klappen (van de molen?) in het verleden al vaker gehad, maar ik voorkom ze liever. Van provocatieve gedragingen in een land waar je te gast bent wordt immers niemand beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Hopelijk kunnen jullie allemaal slapen van de spanning vanavond. Morgen horen we namelijk pas of Bergwijn fit is of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 4 uur geleden zei Fantasy: Hopelijk kunnen jullie allemaal slapen van de spanning vanavond. Morgen horen we namelijk pas of Bergwijn fit is of niet. Ik blijf het weer raar vinden dat ik eerste in een EK poule sta an weer Nederland naar de Halve Finale voorspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli #bergwijnin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 7 uur geleden zei Arles: #bergwijnin Thanks Ronald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Eerst pot met exact dezelfde basiself als de wedstrijd ervoor toch? Ben benieuwd straks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Yes, Depay speelt! Drie pagina's nabeschouwing in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten