Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Dagje langer in Boekarest gebleven omdat ik anders Oranje zou missen. Geen spijt van gehad! Sfeer zat er weer goed in. Aan het eind van de pot werd het nog wel ff knokken aan m'n tafel in de pub tussen wat dronken Roemenen omdat ze een Nieuw-Zeelandse vent beschuldigden Nederlands te zijn. Toch goed dat ik m'n Nederland shirtje in het hostel achter gelaten had :-D

20240702-184759.jpg

Ohja, drie keer raden waar ik zaterdag ten tijde van de wedstrijd naar onderweg ben ;e

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei FlyD:

U vraagt, wij draaien.

De bovenste lijn met 'gemiddeldes' is obv van al zijn interlands (vanaf 2015), dus clubvoetbal heb ik er uit gefilterd:

Schermafbeelding2024-07-03om13_57_49.thumb.png.1b85d0340d41078ab556a309620323fa.png

corners tellen blijkbaar niet mee als 'cross'.

Schermafbeelding2024-07-03om13_57_34.thumb.png.26e65188edac9c36e5a16b918a16c13b.png

Schermafbeelding2024-07-03om13_57_17.thumb.png.0f98a70d42f1f543ba46ac6e47bcb2eb.png

Schermafbeelding2024-07-03om13_56_56.thumb.png.d00545cd4f474e20d32f662cc7f9e658.png

Ter vergelijking heb ik in spoiler hetzelfde verzameld voor Kai Havertz (ik vermoed zijn rol en de van Memphis het beste te vergelijken zijn van alle spelers op dit EK).

Inhoud verbergen

Schermafbeelding2024-07-03om14_03_49.thumb.png.3374f1fca0f9e91b4c66d41c713b9b7e.pngSchermafbeelding2024-07-03om14_03_34.thumb.png.a6a20934d0a47d8ea71e75c4d47539a4.pngSchermafbeelding2024-07-03om14_03_22.thumb.png.a5a0517739838a1c94ddc0f304eef966.pngSchermafbeelding2024-07-03om14_03_06.thumb.png.a1ed1adaf1a764053b9553fdec359948.png

Ah, attribuutloos kijken! :D 

De statistieken laten toch wel zien dat hij een zaadpot speelde tegen Roemenië, waarover ik het eens wat met @Elsjorro1990. Het laat ook niet direct zien dat hij anderen beter liet voetballen, al worden loopacties niet meegenomen hier.

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Chiemel:

Aii. Kom er net achter dat NL zaterdag moet spelen en ik dan een afspraak heb staan met vrienden die niet per se voetbalfan zijn 

Door de strot duwen en anders afhaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Chiemel:

Aii. Kom er net achter dat NL zaterdag moet spelen en ik dan een afspraak heb staan met vrienden die niet per se voetbalfan zijn 

Die 1,5 u voetbal kijken er gewoon door drukken natuurlijk, en anders later aansluiten! :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Urbeto:

Dagje langer in Boekarest gebleven omdat ik anders Oranje zou missen. Geen spijt van gehad! Sfeer zat er weer goed in. Aan het eind van de pot werd het nog wel ff knokken aan m'n tafel in de pub tussen wat dronken Roemenen omdat ze een Nieuw-Zeelandse vent beschuldigden Nederlands te zijn. Toch goed dat ik m'n Nederland shirtje in het hostel achter gelaten had 

20240702-184759.jpg

Ohja, drie keer raden waar ik zaterdag ten tijde van de wedstrijd naar onderweg ben 

Vlieg je daarna naar Engeland of Zwitserland. Ik vraag dit voor mijn poultje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kelvin:

Vlieg je daarna naar Engeland of Zwitserland. Ik vraag dit voor mijn poultje.

Vanuit Istanbul vlieg ik naar Rotterdam, dus misschien haalt Feyenoord de finale wel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Titan:

Ik ga langs de doorgaande weg een kraampje neerzetten waar ik claxonvloeistof verkoop. Wie weet helpt het.

Moet er niet aandenken, Turpin fluit dan af en dan 17 miljoen Nederlanders die dan op een toeter gaan drukken. 

Misschien kan ik dan wel naast jou een kraampje neerzetten met oordopjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Zo'n tyfus scheidsrechter dit :-D

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dat die man nog mag fluiten. 

Hij heeft Nederland drie keer gefloten en Nederland won al die wedstrijden :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Aaron21:

Bedankt. Jij bent wel van de open deuren hé.

Als je deli vervelend vind kan ik je altijd nog het nummertje doorsturen van degene die deli laatst in elkaar heeft gebeukt op de TT hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Aaron21:

Bedankt. Jij bent wel van de open deuren hé.

Je maakt het me makkelijk.

@La Pulga Ik ben niet elkaar gebeukt hoor. Je moet het niet erger maken dan dat het is. Anders smijt ik jou harder op de grond dan dronken waailap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Je maakt het me makkelijk.

@La Pulga Ik ben niet elkaar gebeukt hoor. Je moet het niet erger maken dan dat het is. Anders smijt ik jou harder op de grond dan dronken waailap.

Laten we het gewoon maar weer over voetbal hebben chris, daar is dit topic voor bedoeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites