Urbeto Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli (bewerkt) Dagje langer in Boekarest gebleven omdat ik anders Oranje zou missen. Geen spijt van gehad! Sfeer zat er weer goed in. Aan het eind van de pot werd het nog wel ff knokken aan m'n tafel in de pub tussen wat dronken Roemenen omdat ze een Nieuw-Zeelandse vent beschuldigden Nederlands te zijn. Toch goed dat ik m'n Nederland shirtje in het hostel achter gelaten had Ohja, drie keer raden waar ik zaterdag ten tijde van de wedstrijd naar onderweg ben 4 juli bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli (bewerkt) 18 uur geleden zei FlyD: U vraagt, wij draaien. De bovenste lijn met 'gemiddeldes' is obv van al zijn interlands (vanaf 2015), dus clubvoetbal heb ik er uit gefilterd: corners tellen blijkbaar niet mee als 'cross'. Ter vergelijking heb ik in spoiler hetzelfde verzameld voor Kai Havertz (ik vermoed zijn rol en de van Memphis het beste te vergelijken zijn van alle spelers op dit EK). Inhoud verbergen Ah, attribuutloos kijken! De statistieken laten toch wel zien dat hij een zaadpot speelde tegen Roemenië, waarover ik het eens wat met @Elsjorro1990. Het laat ook niet direct zien dat hij anderen beter liet voetballen, al worden loopacties niet meegenomen hier. 4 juli bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Aii. Kom er net achter dat NL zaterdag moet spelen en ik dan een afspraak heb staan met vrienden die niet per se voetbalfan zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 14 minuten geleden zei Chiemel: Aii. Kom er net achter dat NL zaterdag moet spelen en ik dan een afspraak heb staan met vrienden die niet per se voetbalfan zijn Door de strot duwen en anders afhaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 15 minuten geleden zei Chiemel: Aii. Kom er net achter dat NL zaterdag moet spelen en ik dan een afspraak heb staan met vrienden die niet per se voetbalfan zijn Die 1,5 u voetbal kijken er gewoon door drukken natuurlijk, en anders later aansluiten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 18 uur geleden zei Thierryvane: Laatste keer Nederland Turkije zat ik in het stadion. Leuk potje met een goal van ons Guus. Je zou bijna vergeten dat die gekke Guus Til gewoon interlands achter z'n naam heeft staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 40 minuten geleden zei Urbeto: Dagje langer in Boekarest gebleven omdat ik anders Oranje zou missen. Geen spijt van gehad! Sfeer zat er weer goed in. Aan het eind van de pot werd het nog wel ff knokken aan m'n tafel in de pub tussen wat dronken Roemenen omdat ze een Nieuw-Zeelandse vent beschuldigden Nederlands te zijn. Toch goed dat ik m'n Nederland shirtje in het hostel achter gelaten had Ohja, drie keer raden waar ik zaterdag ten tijde van de wedstrijd naar onderweg ben Vlieg je daarna naar Engeland of Zwitserland. Ik vraag dit voor mijn poultje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 minuut geleden zei Kelvin: Vlieg je daarna naar Engeland of Zwitserland. Ik vraag dit voor mijn poultje. Vanuit Istanbul vlieg ik naar Rotterdam, dus misschien haalt Feyenoord de finale wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Turpin dus.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zijn jullie ook niet bang dat zaterdagavond na 23:00 het hele land in de fik staat? Ongeacht wie het gaat doen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Als Turpin fluit kan het hele land na zaterdagavond ook herenigd zijn met Turpin als gezamenlijke vijand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Ik ga langs de doorgaande weg een kraampje neerzetten waar ik claxonvloeistof verkoop. Wie weet helpt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei Titan: Ik ga langs de doorgaande weg een kraampje neerzetten waar ik claxonvloeistof verkoop. Wie weet helpt het. Moet er niet aandenken, Turpin fluit dan af en dan 17 miljoen Nederlanders die dan op een toeter gaan drukken. Misschien kan ik dan wel naast jou een kraampje neerzetten met oordopjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zo'n tyfus scheidsrechter dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Dat die man nog mag fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 48 minuten geleden zei The Saint: Trossard dus.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zijn achternaam begint al met Tur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 uur geleden zei Arezo: Zo'n tyfus scheidsrechter dit 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat die man nog mag fluiten. Hij heeft Nederland drie keer gefloten en Nederland won al die wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 43 minuten geleden zei delichris: Hij heeft Nederland drie keer gefloten en Nederland won al die wedstrijden Met die statistiek kunnen we helemaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 uur geleden zei Aaron21: Met die statistiek kunnen we helemaal niets. Klopt. Jullie liggen er al uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 uur geleden zei delichris: Klopt. Jullie liggen er al uit. Bedankt. Jij bent wel van de open deuren hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 22 minuten geleden zei Aaron21: Bedankt. Jij bent wel van de open deuren hé. Als je deli vervelend vind kan ik je altijd nog het nummertje doorsturen van degene die deli laatst in elkaar heeft gebeukt op de TT hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 45 minuten geleden zei Aaron21: Bedankt. Jij bent wel van de open deuren hé. Je maakt het me makkelijk. @La Pulga Ik ben niet elkaar gebeukt hoor. Je moet het niet erger maken dan dat het is. Anders smijt ik jou harder op de grond dan dronken waailap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 3 minuten geleden zei delichris: Je maakt het me makkelijk. @La Pulga Ik ben niet elkaar gebeukt hoor. Je moet het niet erger maken dan dat het is. Anders smijt ik jou harder op de grond dan dronken waailap. Laten we het gewoon maar weer over voetbal hebben chris, daar is dit topic voor bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 1 minuut geleden zei La Pulga: Laten we het gewoon maar weer over voetbal hebben chris, daar is dit topic voor bedoeld. Ik begon er niet over he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten