delichris Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 1 minuut geleden zei La Pulga: Druk maken valt wel mee, mag er toch wel gewoon wat van vinden? Vind het gewoon niet netjes staan als je de pers te woord staat Al staat hij in zijn onderbroek de pers te woord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 3 minuten geleden zei delichris: Al staat hij in zijn onderbroek de pers te woord. Ja dat zou jij normaal vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 17 minuten geleden zei delichris: Al staat hij in zijn onderbroek de pers te woord. Maak je toch niet zo druk om wat Pulga er van vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 20 minuten geleden zei La Pulga: Ja dat zou jij normaal vinden? Maakt toch niet uit hoe hij de pers te woord staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli On a serieus note: In onderbroek zou raar en ongepast zijn ja. Maar los haar, staartje, zweetband of wat dan ook mag toch iemand zelf beslissen? Edgar Davids kwam met een bril op, Janmaat met een haarband. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Kenneth Taylor stuurde zijn tweelingbroer naar een interland. Waar trek je de grens inderdaad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 2 minuten geleden zei Beppu: Kenneth Taylor stuurde zijn tweelingbroer naar een interland. Waar trek je de grens inderdaad? Is hij tweeling met Edgar Ié? Altijd al gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 10 minuten geleden zei cimbomcu: On a serieus note: In onderbroek zou raar en ongepast zijn ja. Maar los haar, staartje, zweetband of wat dan ook mag toch iemand zelf beslissen? Edgar Davids kwam met een bril op, Janmaat met een haarband. Uiteraard mag iemand dat zelf beslissen, maar dan niet vreemd opkijken als daarop dan weer kritiek komt. Vooral als je er nog tekst op laat drukken met 'who cares', wat aanduidt dat kritiek hem eigenlijk niets doet maar toch nodig vind om zijn vingers in ze oortjes te stoppen als die scoort en blijkbaar tekst op aan haarband nodig heb om te zeggen dat het hem allemaal niets kan schelen. Godver, ik heb nu al te veel getypt over Memphis, lijkt wel alsof ik me er druk om maak. Laat ik het kort zeggen, ik vind het niet een hele sympathieke voetballer en door zulke spelers boeit het me niet of Nederland er morgen uitvliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Ik vind Depay ook alles behalve sympathiek. Maar dat gelul over zijn uiterlijk. Als die maar presteert, en dat doet die over het algemeen wel. Dit EK niet, maar dat ligt meer aan onze top coach vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Oooooooooooooooooooooooh it's matchday! Memphis gaat koken vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Alle ballen op Gakpo, dan winnen ze wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Ik hoop dat Zirkzee vanavond minuten mag gaan maken als het niet loopt met Depay in de spits. Met Weghorst pas als een stormram mocht het echt helemaal vast zitten of je moet wat forceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 40 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik hoop dat Zirkzee vanavond minuten mag gaan maken als het niet loopt met Depay in de spits. Met Weghorst pas als een stormram mocht het echt helemaal vast zitten of je moet wat forceren. Kun je rustig vergeten gok ik. Koeman heeft al aangegeven weinig te zien in verandering. Het gaat ja zo goed. Kan er nog weer pislink van worden die opmerking. Wat een eikel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli "Never change a losing team." - R. Koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 39 minuten geleden zei Elsjorro1990: Kun je rustig vergeten gok ik. Koeman heeft al aangegeven weinig te zien in verandering. Het gaat ja zo goed. Kan er nog weer pislink van worden die opmerking. Wat een eikel. Daarom ook echt dat ik het hoop haha. Verwacht het inderdaad ook niet. Maar als we nu makkelijk door gaan, dan zijn we ook al direct favoriet voor de finale. Deze ronde nog even zand in de ogen strooien van iedereen om in de volgende ronde Oostenrijk op de rollen en Engeland in de halve finale te treffen. Die komen dan met de broek vol richting het stadion en raken, wederom, geen bal goed en dan staan we gewoon in de finale met #KoemansMasterplan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Voorspelling: Roemenië speelt beter maar Nederland gaat door. Beetje de tendens van de afgelopen wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli (bewerkt) Hoe groot is de kans dat Wijnaldum vanavond in de basis gaat starten? Vermoed zelf dat het onderstaande gaat worden als iedereen fit is; Verbruggen Dumfries - De Vrij - van Dijk - Aké Reijnders - Schouten Simons Frimpong - Depay - Gakpo 2 juli bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Het loopt nu niet bepaald over van kwaliteit hè. Jemig. Ik zie Roemenië dit gewoon wel winnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 0-0, waarna Nederland in de verlenging wint. Virgil met een kopbal uit een corner. Zo, hoeven niet meer te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Was grotendeels te verwachten, verwacht ook dat Malen wel meer tot z'n recht komt met Dumfries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Geen Malen, maar Bergwijn dus. My god, wat heeft Koeman gezopen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Klopt niet. Bergwijn basis in plaats van Malen. Bergwijn Hoe verzin je het.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli (bewerkt) Schrok mij de pleuris net toen Livescore een notificatie gaf. Die gaven Bergwijn op rechts Verwachtte opstelling toch wel dit. Edit: Hahaahahahahahaa wat? Toch wel Bergwijn 2 juli bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Stevie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten