Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei La Pulga:

Druk maken valt wel mee, mag er toch wel gewoon wat van vinden? Vind het gewoon niet netjes staan als je de pers te woord staat

Al staat hij in zijn onderbroek de pers te woord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On a serieus note:

In onderbroek zou raar en ongepast zijn ja. Maar los haar, staartje, zweetband of wat dan ook mag toch iemand zelf beslissen?

Edgar Davids kwam met een bril op, Janmaat met een haarband.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Kenneth Taylor stuurde zijn tweelingbroer naar een interland. Waar trek je de grens inderdaad?

Is hij tweeling met Edgar Ié? Altijd al gedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei cimbomcu:

On a serieus note:

In onderbroek zou raar en ongepast zijn ja. Maar los haar, staartje, zweetband of wat dan ook mag toch iemand zelf beslissen?

Edgar Davids kwam met een bril op, Janmaat met een haarband.

Uiteraard mag iemand dat zelf beslissen, maar dan niet vreemd opkijken als daarop dan weer kritiek komt. Vooral als je er nog tekst op laat drukken met 'who cares', wat aanduidt dat kritiek hem eigenlijk niets doet maar toch nodig vind om zijn vingers in ze oortjes te stoppen als die scoort en blijkbaar tekst op aan haarband nodig heb om te zeggen dat het hem allemaal niets kan schelen.

Godver, ik heb nu al te veel getypt over Memphis, lijkt wel alsof ik me er druk om maak. 

Laat ik het kort zeggen, ik vind het niet een hele sympathieke voetballer en door zulke spelers boeit het me niet of Nederland er morgen uitvliegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Depay ook alles behalve sympathiek. Maar dat gelul over zijn uiterlijk. Als die maar presteert, en dat doet die over het algemeen wel.

Dit EK niet, maar dat ligt meer aan onze top coach vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik hoop dat Zirkzee vanavond minuten mag gaan maken als het niet loopt met Depay in de spits. Met Weghorst pas als een stormram mocht het echt helemaal vast zitten of je moet wat forceren. 

Kun je rustig vergeten gok ik. Koeman heeft al aangegeven weinig te zien in verandering. Het gaat ja zo goed.

Kan er nog weer pislink van worden die opmerking. Wat een eikel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Kun je rustig vergeten gok ik. Koeman heeft al aangegeven weinig te zien in verandering. Het gaat ja zo goed.

Kan er nog weer pislink van worden die opmerking. Wat een eikel. 

Daarom ook echt dat ik het hoop haha. Verwacht het inderdaad ook niet.

Maar als we nu makkelijk door gaan, dan zijn we ook al direct favoriet voor de finale. Deze ronde nog even zand in de ogen strooien van iedereen om in de volgende ronde Oostenrijk op de rollen en Engeland in de halve finale te treffen. Die komen dan met de broek vol richting het stadion en raken, wederom, geen bal goed en dan staan we gewoon in de finale met #KoemansMasterplan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe groot is de kans dat Wijnaldum vanavond in de basis gaat starten? :D

Vermoed zelf dat het onderstaande gaat worden als iedereen fit is;

Verbruggen

Dumfries - De Vrij - van Dijk - Aké

Reijnders - Schouten 

Simons

Frimpong - Depay - Gakpo

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schrok mij de pleuris net toen Livescore een notificatie gaf. Die gaven Bergwijn op rechts ;c

Verwachtte opstelling toch wel dit.

Edit: Hahaahahahahahaa wat? Toch wel Bergwijn :-D

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites