Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Het mag dan je aanvoerder zijn maar ik hoop echt dat Virgil binnen nu en een jaar naar het bankje verbannen wordt. Maakt ook nu weer een cruciale fout door volle bak buitenspel op te heffen. En dat is niet zijn eerste fout dit EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Grote Ree:

Het mag dan je aanvoerder zijn maar ik hoop echt dat Virgil binnen nu en een jaar naar het bankje verbannen wordt. Maakt ook nu weer een cruciale fout door volle bak buitenspel op te heffen. En dat is niet zijn eerste fout dit EK.

Die is zo bizar slecht. Dat is echt ongekend. Die goal tegen Polen kon je hem ook aanrekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Maar Schouten en Geertruida zijn Sabitzer toch volledig kwijt? Die stappen niet op buitenspel ofzo, die staan gewoon te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Maar Schouten en Geertruida zijn Sabitzer toch volledig kwijt? Die stappen niet op buitenspel ofzo, die staan gewoon te slapen.

Dat klopt, maar een slimme CV checkt altijd waar de buitenspellijn ligt en stapt indien nodig in. En het is je aanvoerder, van hem mag je dan toch ook coaching verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei joostmakaay:

Geertruida en Veerman doen wedstrijdje wie er nog een jaartje Eredivisie mag spelen?

Wat was er in hemelsnaam mis met Geertruida deze tweede helft?!?

Om m op gelijke hoogte te plaatsen met Veerman bedoel ik dan. Was een van de weinigen die een beetje dynamiek in het middenveld bracht.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites