rich ruzzian Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 6 minuten geleden zei MetalMichael: Walking football van Nederlandse kant. Ja, ik kijk verplicht mee. Als het aan mij lag stond er rugby of tennis op... Op een ander apparaat kijken 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 3 minuten geleden zei Titan: Wieffer eraf, Xavi op zijn plek. Gakpo op de plek van Xavi. Malen eraf. Lang en Weghorst erin. Bij nood Babel bellen. Wat moet jij nou gap houd je muil oké? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Waarschijnlijk heb ik ergens een grap of viral gemist, dus kan iemand die reactie uitleggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Wat een lakse bende en wat een verschil met donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 3 minuten geleden zei Titan: Waarschijnlijk heb ik ergens een grap of viral gemist, dus kan iemand die reactie uitleggen? Komt anders best wel lullig over dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 In principe zorgde die Frenkie ook wel 2x voor een hachelijke situatie, met zijn Commordore 64 handelingssnelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 9 minuten geleden zei Titan: Waarschijnlijk heb ik ergens een grap of viral gemist, dus kan iemand die reactie uitleggen? Ongelofelijk dat dit gestuurd moet worden. Dit hoort onderdeel te zijn van het onderwijsprogramma in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 8 minuten geleden zei Titan: Waarschijnlijk heb ik ergens een grap of viral gemist, dus kan iemand die reactie uitleggen? Je zult er geen spijt van krijgen. On-topic: Wat een wanvertoning zeg. Frankie die ontzettend laf speelt, Wieffer die compleet overbodig is, De Ligt die het voetballen ook verleerd lijkt te zijn, Xavi die de dozen nog om zijn schoenen lijkt te hebben, Van Dijk met zijn schijnleiderschap en Flekken die als een hert in de koplampen kijkt. Enige lichtpuntjes zijn Gakpo en Malen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Het is toch wel weer schrijnend dat wanneer we het niet weten in Nederland we maar gewoon 3-5-2 gaan spelen en god zegenen de greep! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Zojuist zei Beppu: Ongelofelijk dat dit gestuurd moet worden. Dit hoort onderdeel te zijn van het onderwijsprogramma in mijn ogen. Ik zal het morgen gelijk behandelen tijdens mijn les Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Het is toch wel weer schrijnend dat wanneer we het niet weten in Nederland we maar gewoon 3-5-2 gaan spelen en god zegenen de greep! En op dat moment stappen we over op 4-3-3. Je bent een visionair. En een hele grote. Misschien kunnen we een MU server naar je vernoemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Woutertjeeeeeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Moeten we blij zijn of huilen Dumfries al bijna twee wedstrijden je beste speler is? Ja hoor weer assist... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Topcoach die Koeman. Gouden tactische omzetting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 We hebben toch wel 60% van ons levensgeluk aan Dumfries en Weghorst te danken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Wat een trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Zojuist zei Kyrill: Moeten we blij zijn of huilen Dumfries al bijna twee wedstrijden je beste speler is? Ja hoor weer assist... Blij! 1 van de taken van een wingback is assists geven en dat doet hij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Dumfries man van de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Worden volgende jaar in Duitsland sowieso Europees Kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 3 minuten geleden zei Rogier.: Topcoach die Koeman. Gouden tactische omzetting. Dit ga je zo krijgen hè. ‘Geniale omzet Koeman bezorgen Oranje drie punten’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 3 minuten geleden zei Arezo: Worden volgende jaar in Duitsland sowieso Europees Kampioen. Als de finale van het EK in Duitsland is, wordt Nederland kampioen. Is tot nu toe nog altijd geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Dit ga je zo krijgen hè. ‘Geniale omzet Koeman bezorgen Oranje drie punten’. Heeft Koeman een winkel dan? 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 De ligt kan niet in een vijfmans verdediging. 1-3 hangt in de lucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 (bewerkt) Kan Frenkie nou nooit eens gewoon een bal wegtyften? 10 september 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Applaus voor weghorst. Heeft zich de pleuris gewerkt en gedaan wat die moest doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten