Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Dumfries stond daar op een eiland, kolere. Die kreeg je daar makkelijk cadeau. Wel mooi, Simons een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Wissel in de blessure tijd dan lekker de Vrij erin ipv De Ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Ake was vanavond opnieuw aan het beesten. Nu over de streep trekken. Met dat geluk van Van Gaal zou het me niet verbazen dat Australië vanavond voor een stunt zorgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 12 minuten geleden zei Titan: Ik heb mijn tweede schoen er ook maar bijgepakt. Smakelijk jongens. Ik heb poke bowl besteld lijkt me toch wat lekkerder. En voor vanavond mini Mexicaanse snacks. Om bij Argentinië te genieten dat die Mexicanen naar huis zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Proficiat. Volgende ronde waarschijnlijk Argentinië. Wat een affiche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 3 minuten geleden zei MetalMichael: Wissel in de blessure tijd dan lekker de Vrij erin ipv De Ligt. Hoezo? Reden zal wel zijn om voorzetten te verwerken, dan is het een logische keuze. Sowieso eigenlijk als je een verdediger wil inbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Lekker boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 De sfeer en beleving is er inmiddels wel hoor, lelker gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Gefeliciteerd, hopelijk tot vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Langzaam aan wordt het beter. Denzel voor mij man of the match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 2 minuten geleden zei delichris: Langzaam aan wordt het beter. Denzel voor mij man of the match. En toch vond ik hem de eerste helft best weer matig, onzeker en onhandig. Maar dan 2 assists daar tegenover zetten in de 1e helft. Ik zeg niks meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Socrates: Hoezo? Reden zal wel zijn om voorzetten te verwerken, dan is het een logische keuze. Sowieso eigenlijk als je een verdediger wil inbrengen. Kom op he, 2 goals voor, nog een paar minuten. Alsof De Vrij dat niet kan. Dan zou het gunnen van speeltijd aan spelers om de sfeer en het teamgevoel te behouden/ verbeteren toch meer waarde moeten hebben. 3 december 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Zojuist zei Vitesse88: En toch vond ik hem de eerste helft best weer matig, onzeker en onhandig. Maar dan 2 assists daar tegenover zetten in de 1e helft. Ik zeg niks meer Er lag vandaag ook wel erg veel ruimte op de flanken. Maakte het voor hen ook wel makkelijker. 1 minuut geleden zei MetalMichael: Kom op he, 2 goals voor, nog een paar minuten. Alsof De Vrij dat niet kan. Ah oké, uit een soort liefdadigheid dan. Tja, daar ben ik zelf niet echt van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Domme belgenvraag, maar ik dacht dat De Ligt het grote defensieve wonderkind was? En dat daarom juve en bayern zoveel voor hem betaald hebben? Of wilt van gaal gewoon geen domme handsballen riskeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Leuke wedstrijd voor al die puristen. Die weten geen raad met zichzelf. On-Nederlands winnen. Bijvoorbeeld Van Basten, die kan het niet rechtbreien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 7 minuten geleden zei AntiChrist7: Domme belgenvraag, maar ik dacht dat De Ligt het grote defensieve wonderkind was? En dat daarom juve en bayern zoveel voor hem betaald hebben? Of wilt van gaal gewoon geen domme handsballen riskeren? Heeft het uiteindelijk geweldig gedaan bij Juve en goed begonnen bij Bayern. In dit systeem is Timber echter meer geschikt. Buitenste centrumverdedigers staan wijd en moeten vaak heel lang en hoog doordekken, zoals je ook tegen België hebt kunnen zien. Dat ligt Timber en Aké meer (mobiel, snel). Van Dijk is onaantastbaar in het Nederlands elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Zojuist zei Socrates: Heeft het uiteindelijk geweldig gedaan bij Juve en goed begonnen bij Bayern. In dit systeem is Timber echter meer geschikt. Buitenste centrumverdedigers staan wijd en moeten vaak heel lang en hoog doordekken, zoals je ook tegen België hebt kunnen zien. Dat ligt Timber en Aké meer (mobiel, snel). Van Dijk is onaantastbaar in het Nederlands elftal. + dat de Ligt de eerste pot echt heel zenuwachtig en onzeker over kwam. Wat ik echt jammer vind want Matthijs is een goede verdediger, absoluut. Maar Timber is ondanks zijn vorm wel een stuk zekerder achterin. Timber was trouwens vandaag ijzersterk. De tactiek van oranje in de eerste helft begreep ik wel. Het is niet oog sprankelend voetbal maar hoger voetballen geeft Pulisic en vooral ook Weah zoveel meer ruimte. Die waren eigenlijk, op de ene kans na, behoorlijk onzichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 1 uur geleden zei Socrates: Er lag vandaag ook wel erg veel ruimte op de flanken. Maakte het voor hen ook wel makkelijker. Ah oké, uit een soort liefdadigheid dan. Tja, daar ben ik zelf niet echt van. Niet zozeer liefdadigheid, maar het "totale teamprincipe", zoals ik in mijn edit benoemde. Dit had een prima moment geweest om ipv De Ligt De Vrij te brengen en ipv Weghorst De Jong wat speeltijd te gunnen. 37 minuten geleden zei Vitesse88: + dat de Ligt de eerste pot echt heel zenuwachtig en onzeker over kwam. Wat ik echt jammer vind want Matthijs is een goede verdediger, absoluut. Maar Timber is ondanks zijn vorm wel een stuk zekerder achterin. Dat heeft alles te maken met wat Socrates als eerste argument noemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) 32 minuten geleden zei MetalMichael: Niet zozeer liefdadigheid, maar het "totale teamprincipe", zoals ik in mijn edit benoemde. Dit had een prima moment geweest om ipv De Ligt De Vrij te brengen en ipv Weghorst De Jong wat speeltijd te gunnen. Dat heeft alles te maken met wat Socrates als eerste argument noemt. Het was nog 3 minuten... 3 december 2022 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 2 minuten geleden zei Aaron21: Het was nog 3 minuten... Daarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 1 minuut geleden zei MetalMichael: Daarom. Daar zitten die niet op te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Nathan Aké waarderingspost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Aaron21: Daar zitten die niet op te wachten. Ik denk dat je onderschat wat het met het gevoel van een speler (tov de teamprestatie) doet als hij daar daadwerkelijk een aandeel in heeft gehad, hoe klein ook. Deels psychologie van de koude grond natuurlijk, maar het eerste wat je zo'n beetje leert qua werken met groepen is dat je mensen zoveel mogelijk moet zien te betrekken bij het groepsproces. 3 december 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 14 minuten geleden zei Bolderbast: Nathan Aké waarderingspost. Ruudje speelde heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Voor het eerst kunnen genieten van NL dit WK, dus prima. Depay leek zijn betere versie ook wat terug te vinden. De Roon hoeft niet meer. "Zo'n type heb je nodig" kan niet meer gezegd worden. Voegt zowel verdedigend als aanvallend niks toe. Slapjanus, niet adequaat ingrijpen en bij het uitverdedigen ook meerdere keren slappe balletjes. Vond de wissels in de rust erg bevredigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten