Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op 12-8-2022 om 17:19 zei Socrates:

Waar blijft eigenlijk de discussie over dat SV Deurne de eerste amateurclub van Nederland is met een officieel labeltje 'veilig sportklimaat'? Ik had verwacht dat dit onderwerp allang en breed hier besproken zou worden. Maar er is blijkbaar nog geen woord over gerept. 

Yo Socrates,

Sorry voor mijn late reactie, ik zat weer aan de fles. 

Goed dat Deurne een veilig sportklimaat heeft en blijkbaar hier niemand er om geeft. 

Ik moest even kijken waar Deurne in vredesnaam ligt en het ziet er veilig uit, lekker in Brabant voor mij

aan de andere kant van het land. Wat vindt jij van Jonker? Is dat wat? Of is het meer een kontenbonker? 

Nu nog maar hopen dat Memphis naar Juventus gaat, want ik zal hem missen als kiespijn maat. Heb je

gister nog Barcelona gekeken? Het spel was helaas middelmaats, dus beter lag je vroeg onder je deken. 

Overigens is dit ook gelijk het refrein, ik weet het klein maar fijn. Ik moet gaan want me kat roept, waarschijnlijk

heeft ie weer gepoept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Yo Socrates,

Sorry voor mijn late reactie, ik zat weer aan de fles. 

Goed dat Deurne een veilig sportklimaat heeft en blijkbaar hier niemand er om geeft. 

Ik moest even kijken waar Deurne in vredesnaam ligt en het ziet er veilig uit, lekker in Brabant voor mij

aan de andere kant van het land. Wat vindt jij van Jonker? Is dat wat? Of is het meer een kontenbonker? 

Nu nog maar hopen dat Memphis naar Juventus gaat, want ik zal hem missen als kiespijn maat. Heb je

gister nog Barcelona gekeken? Het spel was helaas middelmaats, dus beter lag je vroeg onder je deken. 

Overigens is dit ook gelijk het refrein, ik weet het klein maar fijn. Ik moet gaan want me kat roept, waarschijnlijk

heeft ie weer gepoept.

Ja, erg trots op Deurne. Een veilig sportklimaat is niet vanzelfsprekend. Jammer dat niemand er wat om gaf hier.

Een Jonker is natuurlijk de billenmaat van Van Gaal. Niets bijzonders, mag blij zijn met elk baantje dat hij krijgt in de voetballerij. Geef die meiden een wat modernere coach, beetje jammer.

Geen Barca gezien, alleen een stukje PSV in het hotel. Was niet veel. Spuugzat dat 'come on PSV' ook, zielloze club met gare supporters blijft het ook.

Succes met de kattenpoep. Denk maar zo: zolang het poept leeft het nog. De groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Ja, erg trots op Deurne. Een veilig sportklimaat is niet vanzelfsprekend. Jammer dat niemand er wat om gaf hier.

Een Jonker is natuurlijk de billenmaat van Van Gaal. Niets bijzonders, mag blij zijn met elk baantje dat hij krijgt in de voetballerij. Geef die meiden een wat modernere coach, beetje jammer.

Geen Barca gezien, alleen een stukje PSV in het hotel. Was niet veel. Spuugzat dat 'come on PSV' ook, zielloze club met gare supporters blijft het ook.

Succes met de kattenpoep. Denk maar zo: zolang het poept leeft het nog. De groeten!

Ah ik had er eerlijk gezegd nooit van gehoord. Maar voor de liefhebber hier wat meer informatie:

https://www.knvb.nl/assist-bestuurders/incidenten/veilig-sportklimaat

Nu is het mij natuurlijk nog niet helemaal duidelijk, wordt er dan echt helemaal niet meer op elkaar geschreeuwd en krijg je een zielloze 11 tegen 11?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Waarom speelden Barcelona en City een vriendschappelijke wedstrijd midden in de competitie? @La Pulga

Wedstrijd stond al gepland tijdens de Corona maar ging dus uiteindelijk niet door. Nu stond het in teken van de ziekte ALS, blijkt dat de oud assistent trainer van Barcelona (was daar werkzaam met Guardiola, vandaar de link) er nu onder lijdt. Opbrengsten van de wedstrijd gaan naar een goed doel en er kwam ook telkens een advertentie om geld te doneren. Geen idee wat ze uiteindelijk hebben opgebracht, dat valt vast wel te Googlen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Dan liever Schouten dan Koopmeiners. Berghuis lijkt me ook niet ideaal, maar niet echt opties op die plek. 

Ja of een 5-2-3 met een inschuivende CV in de zin van een Timber/Blind (ook niet ideaal) en dan voorin Bergwijn - Depay (ook niet ideaal) - Malen. Jammer dat Gravenberch zich ook niet echt gaat ontwikkelen bij Bayern tot nu toe, dat zou nog wel kunnen i.p.v. Berghuis mits hij genoeg speeltijd gaat pakken.

Ziet er niet echt rooskleurig uit ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites