delichris Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Wat gaat er gebeuren met Aké? Doet ie het of doet ie het niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Nu alweer een voorselectie? Ik was net zo blij dat die interland ellende weer achter de rug was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 (bewerkt) Danjuma basis Gaat er vanavond wel lekker om spannen, bij winst staan we op het WK, bij verlies kunnen we nog 3e in de poule worden. 13 november 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Letland speelt voor Sinterklaas vandaag, nu nog uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Dat zou mooi zijn voor de uitsupporters als Nederland zich vanavond al kwalificeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 de Lage Landen kunnen beide zeker zijn vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Ze voetballen nog niet bepaald alsof ze zich vanavond voor het WK kunnen kwalificeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Over Sinterklaas gesproken: Makkelijk gegeven penalty?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 (bewerkt) Er is gewoon VAR toch? Leek mij een schwalbe (niet live gekeken, alleen herhaling) Gewoon een slechte eerste helft. 13 november 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Doet Wijnaldum wel mee? Frenkie heeft ook niet zijn seizoen he. Pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Volgens mij is het gehele Nederlandse team niet bepaald in vorm. Doelpunten komen tot nu toe uit een te makkelijk gegeven penalty en een aanval waarvan ik geen idee heb waarom die toch nog steeds door ging... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 2-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Dit was ook zo te voorspellen hè Overigens wel gewoon een overtreding dit. Handen vol op de schouder en afduwen tegen Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Zojuist zei Rogier.: Dit was ook zo te voorspellen hè Overigens wel gewoon een overtreding dit. Handen vol op de schouder en afduwen tegen Blind. Blind mag best wat meer doen dan dit, slap gedoe. Wat een prutsers joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Ik ging de hond alleen even uitlaten, wat is dit nou weer haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Betekent dit trouwens dat als we tegen de Noren verliezen en Turkije hun laatste wedstrijd wint, we gewoon als derde eindigen en dus geen eens de play-offs halen? Geen idee hoe de play-offs deze keer werken, maar ga er vanuit dat plek 3 nergens recht op heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 3 minuten geleden zei MisterX: Betekent dit trouwens dat als we tegen de Noren verliezen en Turkije hun laatste wedstrijd wint, we gewoon als derde eindigen en dus geen eens de play-offs halen? Geen idee hoe de play-offs deze keer werken, maar ga er vanuit dat plek 3 nergens recht op heeft. Precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Typisch weer zeg Dinsdag minimaal gelijkspelen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 10 minutes ago, MisterX said: Betekent dit trouwens dat als we tegen de Noren verliezen en Turkije hun laatste wedstrijd wint, we gewoon als derde eindigen en dus geen eens de play-offs halen? Geen idee hoe de play-offs deze keer werken, maar ga er vanuit dat plek 3 nergens recht op heeft. Ik hoop dat we niet eens naar Qatar gaan. Wat een kut team is dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Middenveld wissels waren tenenkrommend slecht zeg. En Blind die als een oud vrouwtje blijft staan en Depay die doodleuk bij 2-2 hakjes blijft geven. Dan snap je het niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 4 minuten geleden zei 007mark: Dinsdag minimaal gelijkspelen dus. Wat gebeurt er eigenlijk als de Turken winnen? Beide landen komen na een gelijkspel op 21 punten? Al is zowel onderling resultaat als doelsaldo wel in ons voordeel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 33 minuten geleden zei Azpi: Ik hoop dat we niet eens naar Qatar gaan. Wat een kut team is dit zeg. Dan wordt het een gedwingen boycot 31 minuten geleden zei MisterX: Wat gebeurt er eigenlijk als de Turken winnen? Beide landen komen na een gelijkspel op 21 punten? Al is zowel onderling resultaat als doelsaldo wel in ons voordeel... Onderling resultaat gaat voor doelsaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Dan wordt het een gedwingen boycot Onderling resultaat gaat voor doelsaldo. Doelsaldo gaat voor onderling resultaat. Niet dat het veel uitmaakt hier. Ik zie Turkije niet met 14-0 van dit Montenegro winnen. Maar ja als je verliest ga je er waarschijnlijk wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Wat een schandalige wanvertoning. Montenegro miste ook nog eens wat sterke spelers. Vanaf het begin speelden ze al alsof het wedstrijd was die nergens om ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Kunnen we dit soort wedstrijden niet gewoon van de buis halen? Dan ontstaat er meer ruimte voor korfbal. Dat ziet er tenminste een heel stuk beter uit dan de wedstrijd van gisteren. Zelfs als Nederland zich voor het WK plaatst, vraag ik me af of ik alle wedstrijden van Nederland wel wil gaan kijken als ze zo slecht spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten