Jimmyy Geplaatst 31 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2017 Bonuspunt voor John Martin zat er ook niet in zeker Ik dacht in eerste instantie dat hij in de featuring zou staan, maar dat was niet het geval en dus is het officiële antwoord eigenlijk gewoon zonder John Martin, maar wanneer je extra info toevoegt die wel juist is, is dat natuurlijk altijd goed. Bonuspunten doe ik echter niet aan. Anders gaan mensen straks ook doorgeven hoe lang het in de hitlijsten heeft gestaan, welk jaar het is uitgebracht, etc. in de hoop bonuspunten te ontvangen voor hun kennis :P Had ik echter bijvoorbeeld Don't you worry child uitgekozen, waarbij de vocals ook van John Martin zijn en hij wel in de featuring staat, dan had je hem erbij moeten noemen voor de volledige 5 punten. Zonder John Martin had je er dan slechts 4 gekregen (net als nu met Ramses Shaffy & Liesbeth List). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Fijne ronde. Leuk. Paar nummers echt op het puntje van mn tong :D nog ff een paar keer luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Heb hier de eerste 6, daarna blanco ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Beetje gegokt maar. Best wel een paar waar ik het nummer zo mee kan zingen (al dan niet met correcte tekst ;c ) maar waar ik geen idee heb wie het zong, titel ook maar een beetje op die manier gegokt, doorzingen tot je iets tegenkomt wat invulbaar lijkt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Wist alleen 5 en 9 niet. Geen idee of ik de rest goed geschreven heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 10 is wel episch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Ja, ben niet zo'n fan van dit soort muziek. Dus prima dat ik niet veel weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Poeh, deze is moeilijk. Petje af als iemand hem helemaal heeft. Kwam zelf maar op 5, waarvan een zonder artiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Een nipte buis :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Ingestuurd, sowieso minder dan 10 punten. Zou deze categorie eerder "Vreselijke muziek" noemen, muv 1tje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 10 is wel episch. luilak hang je jas op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Al een pak lastiger, maar als ik de reacties hier zo lees heb ik het er helemaal niet slecht van af gebracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Kan mijn mention eruit? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Ik wist er maar 3 volledig. Moeilijke ronde dus, maar wel leuk hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Nee, dit is zeg maar niet echt mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 februari 2017 Share Geplaatst 2 februari 2017 @Jimmyy vriendelijk verzoek of je mij uit de mentions zou kunnen halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 3 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2017 [FONT=tahoma]Nog iets meer dan twee dagen om je antwoorden door te geven voor Ronde 2. Ik ben het hele weekend weg (zit in Malaga) dus zal waarschijnlijk voor de deadline niet meer reageren op pm's. Mocht er iets heel dringends zijn, mention me dan even hier in het topic, ik zal zorgen dat ik zondag nog wel even online kom. Eventueel vind ik het dus ook prima mocht je maandagochtend nog inzenden aangezien de uitslag toch pas op z'n vroegst maandagmiddag komt. @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Zeus @Bm (sorry kun je niet taggen :() @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Tom. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 6 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2017 (bewerkt) [CENTER][FONT=tahoma][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/FONT][/CENTER] [FONT=tahoma][SIZE=16px][B]Uitslag Ronde 2[/B][/SIZE] Deze ronde was duidelijk al een stukje moeilijker dan de vorige. Een hoop lege vlakken op jullie antwoordvellen. Met name de Spaanse songfestivalhit (nummer 9), die Turkse ‘kiss kiss’ song (nummer 8) en die andere hit van die gast van Gangnam Style (nummer 4) waren bij velen van jullie niet bekend. De winnaar van de ronde is dezelfde als vorige keer, of althans, één van die twee. Fabian. had namelijk een stuk meer problemen en zakt helaas ver weg in de rangschikking. Yves daarentegen scoorde wederom goed met 45 punten en neemt daardoor ook afstand in het klassement. Magikarp is tweede deze ronde, net voor Dysproz, die ditmaal juist een flink hogere score had dan vorige week. Door zijn tweede plaats schuift Magikarp ook op in het klassement, hij is nu gedeelde nummer twee met Bakkes12. [YOUTUBE]BoaqGIxdyts[/YOUTUBE] [SIZE=16px][B]Antwoorden Ronde 2[/B][/SIZE] 1. O-Zone - Dragostea din tei 2. Andrea Bocelli - Con te partiro 3. Juanes - La camisa negra 4. PSY - Gentleman 5. Matthias Reim - Verdammt, ich lieb' dich 6. Gusttavo Lima - Balada 7. Michel Delpech - Pour un flirt 8. Tarkan - Simarik 9. Mocedades - Eres tu 10. Wes - Alane [SIZE=16px][B]Punten Ronde 2[/B][/SIZE] Yves - 45 Magikarp - 41 Dysproz - 40 Bakkes12 - 39 MetalMichael - 36 Erwin. - 34 JanVertonghen' - 31 007mark - 30 PJHoutman - 29 Juca - 29 Kelvin - 28 GAE EAGLES - 25 Christian. - 23 Bm - 23 RobBouwman - 22 Grote Ree - 20 Baddoo - 20 Richarð. - 17 Fabian. - 12 Hansje - 11 Chiemel - 7 [SIZE=16px][B]Stand na Ronde 2[/B][/SIZE] Yves - 95 Magikarp - 86 Bakkes12 - 86 Erwin. - 79 MetalMichael - 78 Christian. - 72 Dysproz - 69 Kelvin - 69 JanVertonghen' - 67 RobBouwman - 64 007mark - 62 Fabian. - 62 PJHoutman - 61 Juca - 61 Bm - 58 Grote Ree - 53 GAE EAGLES - 47 Baddoo - 47 Richarð. - 45 Bolderbast - 44 Zeus - 41 Hansje - 40 King XVI - 24 Chiemel - 22 pecswollenaer - 22 De volgende ronde zal morgen online komen.[/FONT] [FONT=tahoma]@Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Zeus @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Tom. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] 6 februari 2017 bewerkt door Jimmyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Oh Matthias Reim, niet Falco ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Age before beauty, zo zien we dat graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Gokte ook Falco. Verder Juanes goed gegokt. Nummer van Tarkan zou ik zweren dat ie Kiss Kiss heette. Had achteraf ook niet meer kunnen weten, namen zeggen mij nog steeds niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Dacht ook echt dat dat nummer kiss kiss heette :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Zo heet hij ook gewoon in een deel van Europa. Zie yt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Niet echt betrouwbaar he Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 [quote name='Bakkes12']Dacht ook echt dat dat nummer kiss kiss heette :huhu:[/QUOTE] @Chiemel Blijkbaar alleen in de versie van Holly Valance. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten