Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Muziekquiz 2017

Jimmyy

Aanbevolen berichten

Bonuspunt voor John Martin zat er ook niet in zeker

Ik dacht in eerste instantie dat hij in de featuring zou staan, maar dat was niet het geval en dus is het officiële antwoord eigenlijk gewoon zonder John Martin, maar wanneer je extra info toevoegt die wel juist is, is dat natuurlijk altijd goed. Bonuspunten doe ik echter niet aan. Anders gaan mensen straks ook doorgeven hoe lang het in de hitlijsten heeft gestaan, welk jaar het is uitgebracht, etc. in de hoop bonuspunten te ontvangen voor hun kennis :P

Had ik echter bijvoorbeeld Don't you worry child uitgekozen, waarbij de vocals ook van John Martin zijn en hij wel in de featuring staat, dan had je hem erbij moeten noemen voor de volledige 5 punten. Zonder John Martin had je er dan slechts 4 gekregen (net als nu met Ramses Shaffy & Liesbeth List).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[FONT=tahoma]Nog iets meer dan twee dagen om je antwoorden door te geven voor Ronde 2. Ik ben het hele weekend weg (zit in Malaga) dus zal waarschijnlijk voor de deadline niet meer reageren op pm's. Mocht er iets heel dringends zijn, mention me dan even hier in het topic, ik zal zorgen dat ik zondag nog wel even online kom. Eventueel vind ik het dus ook prima mocht je maandagochtend nog inzenden aangezien de uitslag toch pas op z'n vroegst maandagmiddag komt. @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Zeus @Bm (sorry kun je niet taggen :() @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Tom. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[CENTER][FONT=tahoma][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/FONT][/CENTER] [FONT=tahoma][SIZE=16px][B]Uitslag Ronde 2[/B][/SIZE] Deze ronde was duidelijk al een stukje moeilijker dan de vorige. Een hoop lege vlakken op jullie antwoordvellen. Met name de Spaanse songfestivalhit (nummer 9), die Turkse ‘kiss kiss’ song (nummer 8) en die andere hit van die gast van Gangnam Style (nummer 4) waren bij velen van jullie niet bekend. De winnaar van de ronde is dezelfde als vorige keer, of althans, één van die twee. Fabian. had namelijk een stuk meer problemen en zakt helaas ver weg in de rangschikking. Yves daarentegen scoorde wederom goed met 45 punten en neemt daardoor ook afstand in het klassement. Magikarp is tweede deze ronde, net voor Dysproz, die ditmaal juist een flink hogere score had dan vorige week. Door zijn tweede plaats schuift Magikarp ook op in het klassement, hij is nu gedeelde nummer twee met Bakkes12. [YOUTUBE]BoaqGIxdyts[/YOUTUBE] [SIZE=16px][B]Antwoorden Ronde 2[/B][/SIZE] 1. O-Zone - Dragostea din tei 2. Andrea Bocelli - Con te partiro 3. Juanes - La camisa negra 4. PSY - Gentleman 5. Matthias Reim - Verdammt, ich lieb' dich 6. Gusttavo Lima - Balada 7. Michel Delpech - Pour un flirt 8. Tarkan - Simarik 9. Mocedades - Eres tu 10. Wes - Alane [SIZE=16px][B]Punten Ronde 2[/B][/SIZE] Yves - 45 Magikarp - 41 Dysproz - 40 Bakkes12 - 39 MetalMichael - 36 Erwin. - 34 JanVertonghen' - 31 007mark - 30 PJHoutman - 29 Juca - 29 Kelvin - 28 GAE EAGLES - 25 Christian. - 23 Bm - 23 RobBouwman - 22 Grote Ree - 20 Baddoo - 20 Richarð. - 17 Fabian. - 12 Hansje - 11 Chiemel - 7 [SIZE=16px][B]Stand na Ronde 2[/B][/SIZE] Yves - 95 Magikarp - 86 Bakkes12 - 86 Erwin. - 79 MetalMichael - 78 Christian. - 72 Dysproz - 69 Kelvin - 69 JanVertonghen' - 67 RobBouwman - 64 007mark - 62 Fabian. - 62 PJHoutman - 61 Juca - 61 Bm - 58 Grote Ree - 53 GAE EAGLES - 47 Baddoo - 47 Richarð. - 45 Bolderbast - 44 Zeus - 41 Hansje - 40 King XVI - 24 Chiemel - 22 pecswollenaer - 22 De volgende ronde zal morgen online komen.[/FONT] [FONT=tahoma]@Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Zeus @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Tom. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] bewerkt door Jimmyy
Link naar opmerking
Deel via andere websites