Sophomore Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 (bewerkt) Dat had de scheids en de VAR ook gemist idd @Gert. Zelfde bij de goal van Sol tegen Fortuna, maakt duidelijk een overtreding. Bovendien hadden Lozano en Pereiro tweede geel kunnen krijgen. Ik vond het geel voor Onana btw, gebruike elleboog niet 'als wapen' of hoe die categorie voor rood heet. Krijgt PSV dan een penal of een indirecte vrije trap? 24 september 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Over Berahino; ja die zou ik graag een kans willen geven als Feyenoord of PSV zijnde. Echter niet op huurbasis en niet tegen de vijf miljoen euro op jaarbasis die hij bijna bij Stoke krijgt. Met terugwerkende kracht toch bewezen dat ie kan scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 (bewerkt) Miste zaterdag anders nog een penal in blessuretijd bij een 2-3 achterstand :r Stoke stond 0-3 achter, dus extra pijnlijk. Maarjah buiten het veld wilt het wel lukken dus ghehe. @Kelvin 25 september 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Wat een overdreven gedoe bij PSV - Ajax. Waterreus die even roept dat het een kwestie van tijd is dat Bommel de CL gaat winnen met Bayern :-D Jezus wat kortzichtig allemaal. En Ten Hag die voor het eerst verliest in 10 wedstrijden is dan opeens heel slecht. Vorig jaar vond haast iedereen het dom van Overmars dat die zo'n beperkte speler als Viergever niet had verkocht aan Stuttgart en nu is het opeens een fout van Ajax om hem te laten gaan. Al vind ik Viergever best onderschat, gewoon een prima verdediger. Maar geeft het opportunisme aan. Over de wedstrijd ook niet moeilijk doen, verloren tegen die engerd van een De Jong die toch weer heel nuttig en belangrijk is voor PSV. Maar mensen doen net of Ajax werd weggespeeld of kansloos was. Heel simpel: tot de 1-0 was er namelijk helemaal niks aan de hand. Sterker nog, ik vond Ajax aan de bal beter en kwam een paar keer goed door met Neres (stuk of 3 keer met goede acties maar slechte voorzetten). Dan valt imo uit het niets die 1-0 wat natuurlijk een vreselijke blunder is van Onana, daarna is Ajax het kwijt en valt die 2-0 door weer een blunder van zowel Onana als De Jong. En dan gaat het idd moeilijk worden. Maar ik ga niet mee in dat gezeik van heel Nederland dat PSV nou zo fantastisch was en Ajax zo dramatisch slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 Heel simpel: tot de 1-0 was er namelijk helemaal niks aan de hand. Sterker nog, ik vond Ajax aan de bal beter en kwam een paar keer goed door met Neres (stuk of 3 keer met goede acties maar slechte voorzetten). Freek Jansen van VI zegt exact hetzelfde bij Natafelen met Kees. Dat begon twee uur later dan je post, dus Freekie leest hier mee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 Ah, het bestaat nog. Realistische journalisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 Wat een overdreven gedoe bij PSV - Ajax. Waterreus die even roept dat het een kwestie van tijd is dat Bommel de CL gaat winnen met Bayern :-D Jezus wat kortzichtig allemaal. En Ten Hag die voor het eerst verliest in 10 wedstrijden is dan opeens heel slecht. Vorig jaar vond haast iedereen het dom van Overmars dat die zo'n beperkte speler als Viergever niet had verkocht aan Stuttgart en nu is het opeens een fout van Ajax om hem te laten gaan. Al vind ik Viergever best onderschat, gewoon een prima verdediger. Maar geeft het opportunisme aan. Over de wedstrijd ook niet moeilijk doen, verloren tegen die engerd van een De Jong die toch weer heel nuttig en belangrijk is voor PSV. Maar mensen doen net of Ajax werd weggespeeld of kansloos was. Heel simpel: tot de 1-0 was er namelijk helemaal niks aan de hand. Sterker nog, ik vond Ajax aan de bal beter en kwam een paar keer goed door met Neres (stuk of 3 keer met goede acties maar slechte voorzetten). Dan valt imo uit het niets die 1-0 wat natuurlijk een vreselijke blunder is van Onana, daarna is Ajax het kwijt en valt die 2-0 door weer een blunder van zowel Onana als De Jong. En dan gaat het idd moeilijk worden. Maar ik ga niet mee in dat gezeik van heel Nederland dat PSV nou zo fantastisch was en Ajax zo dramatisch slecht. Sterker nog, ik vond Ajax in verschillende fases van de wedstrijd aan de bal beter. Alleen konden ze dat niet omzetten in kansen, ik vond het namelijk ook niet zo dat het wachten was op de 0-1. 2e helft was het geloof ook weg dus toen was het echt minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 (bewerkt) Sterker nog, ik vond Ajax in verschillende fases van de wedstrijd aan de bal beter. Alleen konden ze dat niet omzetten in kansen, ik vond het namelijk ook niet zo dat het wachten was op de 0-1. 2e helft was het geloof ook weg dus toen was het echt minder. Goed om dit van een Psv'er te horen. Ik heb nog nooit zulke uiteenlopende analyses gezien in vergelijking met de wedstrijd zelf. 25 september 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 september 2018 Share Geplaatst 30 september 2018 Ben behoorlijk onder de indruk geraakt van NAC. Was al groot van Van der Gaag, maar dit was eigenlijk de eerste nationale tegenstander met een plan tegen PSV. Kon ook de luchtmacht van de koploper goed aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 september 2018 Share Geplaatst 30 september 2018 Botteghin al bij 2 botbreuken betrokken geweest dit seizoen :D. In beide gevallen kon hij er niet echt heel veel aan doen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 september 2018 Share Geplaatst 30 september 2018 Tim :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 oktober 2018 Share Geplaatst 5 oktober 2018 Vond er bij Van Hooijdonk Jr. eigenlijk net zo weinig aan de hand als bij de penal voor FC Utrecht, niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 AZ tegen topploegen, daar zou ik wel eens dmeen diepgaande psychologische analyse over willen lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Foor & Darfalou : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 oktober 2018 Share Geplaatst 8 oktober 2018 Ik vond het van de zomer op papier al zo'n toffe transfer om de topscorer van Algerije te halen; leuk dat hij begint te scoren nu hij zijn kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 oktober 2018 Share Geplaatst 20 oktober 2018 Dit Emmen :-D Verruit het meest armoedige elftal uit de eredivisie. Zou echt heel goed zijn al de Eredivisie verkleind wordt naar een ploeg of 14. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 oktober 2018 Share Geplaatst 21 oktober 2018 (bewerkt) Wat floot Nijhuis beroerd gisteren. Geen penal voor Bergwijn ''want hij ging als een zwaan neer'' ja dat jou geen kut aan Bas. Hij wordt gewoon aangetikt. Hendrix was ook gewoon 100% 2de geel, Rosario kon ook makkelijk rood hebben. Belangrijke beslissingen voor de titelstrijd. 21 oktober 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2018 Share Geplaatst 21 oktober 2018 Wat floot Nijhuis beroerd gisteren. Geen penal voor Bergwijn ''want hij als een zwaan neer'' ja dat jou geen kut aan Bas. Hij wordt gewoon aangetikt. Hendrix was ook gewoon 100% 2de geel, Rosario kon ook makkelijk rood hebben. Belangrijke beslissingen voor de titelstrijd. Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat het 'als een zwaan neergaan' meer neigt naar simulatie als hij het contact niet heeft waargenomen? Weet verder niet wat ie erover zei en heb ook niks gezien maar ik kan me voorstellen dat ie dat bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 oktober 2018 Share Geplaatst 21 oktober 2018 Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat het 'als een zwaan neergaan' meer neigt naar simulatie als hij het contact niet heeft waargenomen? Weet verder niet wat ie erover zei en heb ook niks gezien maar ik kan me voorstellen dat ie dat bedoelt. Hij zei dus dat Bergwijn werd aangetikt maar dat hij het te licht vond en dat die als een zwaan neerviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2018 Share Geplaatst 21 oktober 2018 Dan is je eerste post een beetje biased. Contact was dus te licht, een scheidsrechter mag zo'n beslissing nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 oktober 2018 Share Geplaatst 22 oktober 2018 een scheidsrechter mag zo'n beslissing nemen. Heb je hier bewijs voor? Gelieve in combinatie met een persoonlijke analyse van de betreffende regelgeving. Bij voorbaat dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 oktober 2018 Share Geplaatst 22 oktober 2018 Dan is je eerste post een beetje biased. Contact was dus te licht, een scheidsrechter mag zo'n beslissing nemen. Je hebt niks gezien zei je toch? Kijk het eens terug zou ik zeggen. Contact te licht bestaat in zo'n situatie niet, want hij brengt hem gewoon ten val. Zelfde als gisteren bij Fortuna vs Graafschap, Lamprou wordt aangetikt en valt enorm overdreven neer maar de scheidsrechter geeft een penal. Gaat namelijk niet om hoe iemand valt maar om de overtreding. Floot een jonge onbekende scheidsrechter die gewoon de regels naleeft, bij Bas is het ''personality'' Bas en weigert die bijvoorbeeld alweer iets terug te kijken. Dat is gewoon zonde, kunnen we beter concluderen dat we de VAR niet gebruiken wanneer Nijhuis fluit, scheelt vast wat centen. 3 grote beslissingen gewoon die die foutief beoordeelt, nu is het 6-0 tegen Emmen, maar als het een andere tegenstander was had ik het wel willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2018 Share Geplaatst 22 oktober 2018 Toch een beetje teleurgesteld dat ik geen post kon terugvinden over de penalty voor Ajax van Cim. :( Als je het dan toch over scheidsrechters en VAR hebt... Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar heb liever een Nijhuis die dan misschien wat meer volgens zijn eigen regels fluit, dan scheidsrechters die voor een schouderduw penalty's geven. Zei gekscherend tegen een teamgenootje gisteren dat dit soort schouderduws transfers naar Engeland afdwingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 oktober 2018 Share Geplaatst 22 oktober 2018 Toch een beetje teleurgesteld dat ik geen post kon terugvinden over de penalty voor Ajax van Cim. :( Als je het dan toch over scheidsrechters en VAR hebt... Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar heb liever een Nijhuis die dan misschien wat meer volgens zijn eigen regels fluit, dan scheidsrechters die voor een schouderduw penalty's geven. Zei gekscherend tegen een teamgenootje gisteren dat dit soort schouderduws transfers naar Engeland afdwingen. Dat Nijhuis wat meer door laat gaan prima, maar hij moet geen eigen regels gaan verzinnen. Dan weten de spelers straks ook niet meer waar ze aan toe zijn. Nijhuis: „Natuurlijk maakt hij een overtreding. Maar hij raakt de speler niet vol en gaat er voorlangs. Voor mij is dit absoluut geen tweede gele kaart. Ik kan me wel voorstellen dat je hier een eerste gele kaart voor geeft, maar eigenlijk vind ik het gewoon een overtreding. Mijn voorkeur gaat uit naar geen kaart.” Dit kan natuurlijk nooit, er mag in principe geen onderscheid zijn tussen 1e of 2e geel. En het moment met Rosario, de Var dacht dat het rood was, maar Nijhuis niet. Alleen vond ik het wel raar dat ie dan geel gaf, al weet ik niet hoe die regels dan precies zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 oktober 2018 Share Geplaatst 22 oktober 2018 Wat floot Nijhuis beroerd gisteren. Geen penal voor Bergwijn ''want hij ging als een zwaan neer'' ja dat jou geen kut aan Bas. Hij wordt gewoon aangetikt. Hendrix was ook gewoon 100% 2de geel, Rosario kon ook makkelijk rood hebben. Belangrijke beslissingen voor de titelstrijd. Bergwijn leek ook wel makkelijk te vallen, kan ik me nog wel voorstellen dat je die niet geeft. Verschil tussen 1e en 2e geel snap ik ook. Is toch niet alleen Nijhuis die dat doet? Neem nou bal wegtrappen. Beetje sneue gele kaart, maar die kan je als waarschuwing wel geven. Meeste trekken hem niet als 2e geel, want extreem zwaar. Dus de verontwaardiging daarover is overdreven. Het vak is grijs en niet zwart-wit, voor sommigen lastig, dat snap ik. Maar waar hebben we het over, die 2e was gewoon dik geel en in dit geval niet te zwaar gestraft en had dus gegeven moeten worden. Rosario was zeer ongelukkig en volgens mij spreken we bij dit soort situaties over intentioneel toch? Dat was dit duidelijk niet en geel vind ik juist sterk gehandeld van Nijhuis. Al met al was alleen de 2e geel van Hendrix een verkeerde beslissing, en denk maar niet dat dat beslissend is voor de titelstrijd. Ja, misschien als het een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord was geweest, maar dit heeft de wedstrijd echt niet doen doorslaan hoor :D Penal van Ajax net zo goed. Kwam op een mooi moment, want Heerenveen zette via Vlap en Lammers toch een paar keer gevaarlijk aan, maar daarna was het over. Ook beslissend voor de titelstrijd? Denk het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten