Magikarp Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 (bewerkt) Dat is gewoon de regel. Er kwam een opstootje en dan krijgen de aanstichters beiden geel. Als ie niet zo pissed was geworden had Blom misschien alleen Schone geel gegeven Als dat de regel is had Veltman hem ook moeten krijgen bij dat handeltje met Lozano. En anders wel een andere Ajacied, want het waren niet alleen PSV'ers die aan kwamen vliegen. Net degene die als eerst/het meest tof kwam doen 11 december 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Dat is gewoon de regel. Er kwam een opstootje en dan krijgen de aanstichters beiden geel. Als ie niet zo pissed was geworden had Blom misschien alleen Schone geel gegeven Volgens mij wilde Blom in eerste instantie helemaal niet fluiten. In de herhaling zag je hem rustig doorlopen en kwam hij pas aanrennen toen Hendrix Schone een zetje gaf. Maar goed zo belangrijk is dit ook niet want Hendrix heeft uiteindelijk geen tweede gele kaart gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Zo'n zware tackle was het nou ook weer niet, had meer het idee dat Schöne echt dacht dat hij de bal nog binnen kon houden/tegen Hendrix aan kon tikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 (bewerkt) Als dat de regel is had Veltman hem ook moeten krijgen bij dat handeltje met Lozano. En anders wel een andere Ajacied, want het waren niet alleen PSV'ers die aan kwamen vliegen. Net degene die als eerst/het meest tof kwam doen Nee want Veltman deed in dat opstootje niks. Bij dat gedoe met Lozano, lag Veltman op de grond. 11 december 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Nee want Veltman deed in dat opstootje niks. Bij dat gedoe met Lozano, lag Veltman op de grond. Lees je van elke post alleen de eerste zin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Volgens mij wilde Blom in eerste instantie helemaal niet fluiten. In de herhaling zag je hem rustig doorlopen en kwam hij pas aanrennen toen Hendrix Schone een zetje gaf. Maar goed zo belangrijk is dit ook niet want Hendrix heeft uiteindelijk geen tweede gele kaart gepakt. En we mogen blij zijn dat Hendrix bleef staan, want die bewees maar weer hoe enorm overschat hij is :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Veltman is gemiddeld toch wel een tikkie minder dan gisteren? Na zijn reactie denk ik dat hij een rol speelde om Lozano uit de wedstrijd te halen. Niet dat die er ooit heeft ingezeten (dus of het nodig was weet ik niet) maar volgens mij heeft Veltman deze clash (misschien niet op een nette manier) dik gewonnen. Als Nigel de Jong dit soort dingen deed bij Oranje tegen de beste speler van de tegenstander was het allemaal prima geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 (bewerkt) Daarom dus ook voor Beppu. Veltman kan heel irritant zijn in zo'n wedstrijd bijvoorbeeld. Dat is voor mij het verschil met de anderen die je noemt, die zijn haast iedere week vreselijk irritant. Lees je van elke post alleen de eerste zin? Waarom noem je zijn naam dan? Als die helemaal niet aan een opstootje deel heeft genomen? Wat een onzin zeg, omdat het mensen goed uitkomt gaan we opeens net doen of die gele kaart op Hendrix en Schone raar is. Opstootje is beide partijen geel en dat gebeurde er, plus de gele van Hendrix niet gegeven is komt die daar gewoon goed weg. Om het voor Magikarp duidelijk te maken, als er een opstootje is krijgen de eerste 2, vaak de aanstichters geel. Dat het een opstootje is en 22 man duwen betekent dus niet dat er ook 22 man geel moeten krijgen. 11 december 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Daarom dus ook voor Beppu. Veltman kan heel irritant zijn in zo'n wedstrijd bijvoorbeeld. Dat is voor mij het verschil met de anderen die je noemt, die zijn haast iedere week vreselijk irritant. Waarom noem je zijn naam dan? Als die helemaal niet aan een opstootje deel heeft genomen? Wat een onzin zeg, omdat het mensen goed uitkomt gaan we opeens net doen of die gele kaart op Hendrix en Schone raar is. Opstootje is beide partijen geel en dat gebeurde er, plus de gele van Hendrix niet gegeven is komt die daar gewoon goed weg. Om het voor Magikarp duidelijk te maken, als er een opstootje is krijgen de eerste 2, vaak de aanstichters geel. Dat het een opstootje is en 22 man duwen betekent dus niet dat er ook 22 man geel moeten krijgen. :-D calm je tieten man, tering. Heb het opstootje met een half oog bekeken en in eerste instantie ging het om Lozano en Veltmannetje. Had mezelf niet hoeven te herhalen als je meer dan alleen de eerste zin las en dan direct een waas voor je ogen krijgt, maar bon chef. Geef ook al aan dat het ook een andere Ajacied had kunnen zijn, omdat er inderdaad minstens 2 partijen voor nodig zijn. Om het voor Cimbomcu duidelijk te maken: die twee partijen kregen niet beide geel. Alleen Lozano kreeg geel. Omdat ik geen zin heb om paint op te starten om het uit te tekenen voor je hoop ik dat deze wijze van visualisering voldoende is: Als dat de regel is had Veltman hem ook moeten krijgen bij dat handeltje met Lozano. En anders wel een andere Ajacied, want het waren niet alleen PSV'ers die aan kwamen vliegen. Net degene die als eerst/het meest tof kwam doen Lettertype kan worden vergroot indien gewenst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 En we mogen blij zijn dat Hendrix bleef staan, want die bewees maar weer hoe enorm overschat hij is :D Door wie wordt Hendrix overschat dan? Zag laatst een positief artikel van VI voorbij komen, doel je daar op? Meeste fans vinden het leuk dat hij uit de jeugd komt, maar kwalitatief echt niet meer dan een werkertje. Analisten zijn ook zelden positief, iig vam wat ik meekrijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Lozano kreeg geel voor die tik, niet vanwege het opstootje. 2de fout al van je, heb je wel gekeken? Maar ok joh, wat boeit het :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 (bewerkt) Lozano kreeg geel voor die tik, niet vanwege het opstootje. 2de fout al van je, heb je wel gekeken? Maar ok joh, wat boeit het :r O dus niemand kreeg geel voor het opstootje? Best gek dat je zelf dit dan zegt: Opstootje is beide partijen geel en dat gebeurde er\ Hoe dan ook blijft het punt staan: er was een opstootje waarbij Ajacieden en PSV'ers betrokken waren, en waarbij er geen enkele Ajacied geel kreeg. Als Lozano geel kreeg voor die tik is het slechts een toevoeging aan het punt, dan had er nog een gele kaart voor PSV bij gemoeten. De enige die fout op fout stapelt met zn uitspraken ben jij, maar de hele situatie verandert per post van je dus je zal binnenkort wel de juiste situatie schetsen. De vraag of ik wel gekeken heb is ook weer schrijnend, aangezien ik dat eerder al heb aangegeven. Je leest dus zowel je eigen posts als de posts van anderen niet. Maakt verder niet uit, je bent gelukkig geen scheidsrechter die alles goed móet zien. 11 december 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Er is een discussie gaande en zie alweer iemand zichzelf tegenpraten. @Magikarp Dat je er nog tijd insteekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 Vond Veltman niet echt irritant ofso, in ieder geval niet aan lopen ergeren (en dat heb ik normaal vrij snel met Ajacieden ;c ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZL123 Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 Wat een gek die Kuipers :-D:-D http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=318747 Misselijkmakend arrogant ventje geworden inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 Want jij weet wat Wouters gezegd heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 Het is geen Barcelona - Real, United - City of PSG - Lyon oid. maar ik vind de potjes van vanavond echt genieten hoor. NAC - Twente, superbelangrijke pot voor allebei de ploegen met het oog op degradatie en straks Zwolle - AZ, die het allebei verrassend goed doen. Ga ze wel even met een schuin oog bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 Keeper van NAC :r :r In de 94e minuut zo’n tackle maken. Overigens was het wel een pingel voor nac 10 seconden daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 Schandalig inderdaad om die Slagveer zo neer te halen. Hopelijk is het niks ergs met zijn schouder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 Keeper van NAC :r :r In de 94e minuut zo’n tackle maken. Overigens was het wel een pingel voor nac 10 seconden daarvoor. Hij was in de jeugd en bij het tweede dus beter dan Van Leer he. Geeft wel aan hoe gek het soms kan lopen. En dat hoe goed/slecht een speler is niet een vaststaand iets is, maar dynamisch (een speler kan beter of slechter worden in het verloop van zijn carrière). Heel evident allemaal, maar in het voetbal is er vaak een beeld van iemand is goed of iemand is slecht en daar wordt aan vast gehouden. /preach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 3 100% penalties gewoon niet gegeven bij NAC - FC Twente, fluit je dan dramatisch. Schorsinkje op zijn plaats. Die Vreven weer :-D Wat een randdebiel is dat toch, ongelofelijk hoe zo'n lul wordt gehandhaafd als coach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2017 Share Geplaatst 13 december 2017 6 wedstrijden schorsing voor Bertrams. Lijkt me ook wel op zijn plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 december 2017 Share Geplaatst 13 december 2017 (bewerkt) Eric kun je mij uitleggen waarom Vitesse drie keer kort achter elkaar gaat wisselen als ze 1-2 achter staan? Is toch veel effectiever qua tijd als je iig één dubbele wissel doet? Ohjaj zit in de trein, daardoor zie ik ons PSV niet ;c 13 december 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 december 2017 Share Geplaatst 13 december 2017 (bewerkt) Grunn:banana::banana::banana::banana::banana: Weet PSV ook eens hoe het voelt 13 december 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 december 2017 Share Geplaatst 13 december 2017 Groningen supporters die het Ajaxpubliek nadoen:mrgy:. Het moet niet gekker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten