Sick Blik Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 7 uur geleden zei Arles: Doel je dan op zijn uitspraken over de tweede helft, dat ie zich kapot heeft geërgerd? Ik vind dat juist wel een goeie eigenschap van een trainer, ongeacht het resultaat altijd het beste uit je ploeg willen halen. Ik zou zeker als fan altijd liever een trainer hebben die veeleisend is en dat ook durft te zeggen tegen spelers en pers. Ik denk dat het ook beter werkt voor de lange termijn: resultaten kunnen goed zijn, maar als het spel niet goed is, zorgt dat over een langere periode voor meer problemen. In principe zeg je alleen maar goede logische dingen. Maar ik vind het bij Bosz al jaren een soort act, om altijd overdreven tegen de richting in te willen gaan bij alles. Ipv dat die zegt dat het beter kan, maar dat 9 uit 27 en een simpele overwinning op AZ een geweldige prestatie is, gaat die maar door met hyperbolen alsof het de slechtste wedstrijd in de clubhistorie was. En dat elke week, vind dat erg vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Joey Kooij is toch ook een kneusje... Hoe kun je die gast van NAC niet van het veld sturen, hallo hey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Poe, dit gun je toch alleen Joël Veltman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Schwalbes worden echt te weinig bestraft. Neem nu zo'n Meerdink hier. Die duikelt zonder dat er contact is. De scheids ziet dat op het scherm, annuleert de penalty en geeft vervolgens alsnog geen kaart? Ergerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 7 uur geleden zei MetalMichael: Poe, dit gun je toch alleen Joël Veltman. Zit diep? Die speelt al 4 jaar voor BHA.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 15 minuten geleden zei Urbeto: Schwalbes worden echt te weinig bestraft. Neem nu zo'n Meerdink hier. Die duikelt zonder dat er contact is. De scheids ziet dat op het scherm, annuleert de penalty en geeft vervolgens alsnog geen kaart? Ergerlijk. Volgens de VAR regels mag dat dus niet. Hoogste tijd dat dat in de regels wordt opgenomen. Wel een schande trouwens dat het zo lang duurt voordat de VAR de scheids naar de kant roept en dat de scheids ook nog weer een halve minuut moet kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Volgens de VAR regels mag dat dus niet. Hoogste tijd dat dat in de regels wordt opgenomen. Wel een schande trouwens dat het zo lang duurt voordat de VAR de scheids naar de kant roept en dat de scheids ook nog weer een halve minuut moet kijken Ik twijfelde daar dus al over, maar ging er eigenlijk vanuit dat dat inmiddels wel een keer aangepast zou zijn. Belachelijk. Maargoed, ook los van dit moment vind ik dat schwalbes te weinig bestraft worden. Ik vind het krom dat je wel zo strikt kaarten trekt voor commentaar op de leiding (hetgeen met het niveau van de arbitrage vaak nog terecht is ook ) maar dat je pas geel voor een schwalbe - mijn inziens vele malen ongepaster - krijgt als je een Peter Wisgerhofje gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 6 minuten geleden zei Urbeto: krijgt als je een Peter Wisgerhofje gooit. Is dat van het niveau Gilardino? https://fb.watch/vuqpzcBGFR/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Is dat van het niveau Gilardino? https://fb.watch/vuqpzcBGFR/ Die is ook wel lekker hoor. Tomasson deed iets vergelijkbaars ooit tegen Ajax. Hier Wisgerhof, eveneens tegen Ajax. Let op: hier werd geen kaart gegeven. Een gotspe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 1 minuut geleden zei Urbeto: Die is ook wel lekker hoor. Tomasson deed iets vergelijkbaars ooit tegen Ajax. Hier Wisgerhof, eveneens tegen Ajax. Let op: hier werd geen kaart gegeven. Een gotspe. Dit is een heerlijk pagina trouwens. Schwalbes die zo slecht zijn, zouden eigenlijk ook niet bestraft moeten worden. Was er in Engeland trouwens niet ooit zo'n commissie opgericht die na elke speelronde bij elkaar kwamen om te kijken of schwalbes een schorsing waard waren? https://www.elfvoetbal.nl/article/1416/Vijf-Eredivisie-schwalbes-waar-een-schorsing-op-zijn-plaats-was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit is een heerlijk pagina trouwens. Schwalbes die zo slecht zijn, zouden eigenlijk ook niet bestraft moeten worden. Was er in Engeland trouwens niet ooit zo'n commissie opgericht die na elke speelronde bij elkaar kwamen om te kijken of schwalbes een schorsing waard waren? https://www.elfvoetbal.nl/article/1416/Vijf-Eredivisie-schwalbes-waar-een-schorsing-op-zijn-plaats-was Vicento is ook een klassiekertje. Evenals Demouge uit het Eredivisie Weekoverzicht, al denkt Andries Jonker daar wellicht nog altijd anders over. Moet je Alberg in deze video eens zien. Clown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 4 minuten geleden zei Urbeto: Vicento is ook een klassiekertje. Evenals Demouge uit het Eredivisie Weekoverzicht, al denkt Andries Jonker daar wellicht nog altijd anders over. Moet je Alberg in deze video eens zien. Clown Hahah die van Tomasson is ook erg sterk ja. Samen met die van Vicento wel echt de duidelijke uitblinkers. Als je nou een schwalbe maakt en je reageert zoals Menig dan heb je ten minste ook nog een beetje zelfspot. Die lacht er zelf ook lekker om. Die twee van Mertens zijn ook wel ernstig hoor trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 35 minuten geleden zei bas huijsmans: Hahah die van Tomasson is ook erg sterk ja. Samen met die van Vicento wel echt de duidelijke uitblinkers. Als je nou een schwalbe maakt en je reageert zoals Menig dan heb je ten minste ook nog een beetje zelfspot. Die lacht er zelf ook lekker om. Die twee van Mertens zijn ook wel ernstig hoor trouwens Dit is ook wel een mooie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober (bewerkt) Allemaal de schuld van Ricardo Cruz. Dat was de eerste die echt met enorme schwalbes begon. Ergste meest beslissende schwalbe van Ajax van Machlas in de klassieker tegen Feyenoord. Gratis penalty. 28 oktober bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november #MauriceSteijnSZN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Sparta doet het toch gewoon redelijk op het niveau wat Sparta is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Mwah, ze staan dichter bij de degradatiestreep dan bij de topzes. Beetje hoog in de bol gekregen na vorig jaar. Al vermoed ik dat er ergens iets is voorgevallen, want dit is wel erg rap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Zojuist zei timpy00: Sparta doet het toch gewoon redelijk op het niveau wat Sparta is? Bakken er in eigen huis natuurlijk al tijden helemaal niets van. Ben wel benieuwd naar de opvolging. Ik zet m'n geld op Alex Pastoor, al zijn namen als René Hake, Marcel Keizer, Philip Cocu en die ene van dat golfkarretje nu natuurlijk ook vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1 minuut geleden zei Urbeto: Bakken er in eigen huis natuurlijk al tijden helemaal niets van. Ben wel benieuwd naar de opvolging. Ik zet m'n geld op Alex Pastoor, al zijn namen als René Hake, Marcel Keizer, Philip Cocu en die ene van dat golfkarretje nu natuurlijk ook vrij. Hebben toch ook twee jaar over gepresteerd in het algemeen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 2 minuten geleden zei timpy00: Hebben toch ook twee jaar over gepresteerd in het algemeen? Ze hebben stappen gemaakt, maar ik denk dat dat overpresteren wel meevalt. Ik vind dat ze een selectie voor het linkerrijtje hebben, mits iedereen fit is. Even voor de extra beeldvorming: van hun laatste 22 thuiswedstrijden won Sparta er maar 6. Dat is niet echt lekker voor je klantenbinding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1 minuut geleden zei Thierryvane: Maurice Steijn..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november (bewerkt) 8 minuten geleden zei timpy00: Maurice Steijn..... Die gaat dus in gesprek met een club waar zijn oude assistent de hoofdtrainer is. Steijn en Rijsdijk vieren geen kerst samen. 1 november bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 3 minuten geleden zei Kelvin: Die gaat dus in gesprek met een club waar zijn oude assistent de hoofdtrainer is. Steijn en Rijsdijk vieren geen kerst samen. Nee en Sven Mislintat is ook al niet welkom met de kerst, bij huize Steijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Er zal wel iets gebeurd zijn. Langs de andere kant vind ik dat Sparta, vooral in het aanvallende compartiment, best een leuke selectie heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten