Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei MetalMichael:

Rechtsbackje van Vitesse speelt (hopelijk voor hem) niet zijn beste wedstijd. 

Mijn hemel, aanvallend is hij belangrijk maar verdedigend. Huilen. Goede eerste helft gezien, eigenlijk had je 2-0 moeten voorstaan. 1-1 valt te snel, 2-1 moet gemaakt worden (maakt imo nog best de goede keuze om hoog in te schieten). Daarna slaat psv goed toe. Wissels Bosz waren ook goed en zorgde voor de omdraai in de pot. Jammer maar het was gelukkig al wat beter dan vorig seizoen rond deze tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei putdus:

Rkc degradeert

Daar heeft Fraser wel de nodige ervaring mee ja. Oh nee, dan is hij vaak al ontslagen. 

Ik heb Buijs ingevuld bij trainer die de kerst niet haalt. Maar ik had natuurlijk gewoon Fraser in moeten vullen. Bizar dat hij een periode werd gezien als de ‘kroonprins’ van het Nederlandse trainersgilde, werd zelfs bij clubs als Feyenoord genoemd. Maar als dit bij RKC nu ook weer fout loopt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Hakai:

Wat is Excelsior toch een afschuwelijke club, met hun El Yaakoubi de homofoob en kunstgras dat ze pas op het allerlaatste moment gaan vervangen (terwijl ze wel een of andere Zweed gehaald hebben voor 2 ton, bah). 

El Yaakoubi is net een kleinkind.

wat een ongelofelijke zeikerd is het,

Echt een calimero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Daar heeft Fraser wel de nodige ervaring mee ja. Oh nee, dan is hij vaak al ontslagen. 

Ik heb Buijs ingevuld bij trainer die de kerst niet haalt. Maar ik had natuurlijk gewoon Fraser in moeten vullen. Bizar dat hij een periode werd gezien als de ‘kroonprins’ van het Nederlandse trainersgilde, werd zelfs bij clubs als Feyenoord genoemd. Maar als dit bij RKC nu ook weer fout loopt..

Gaan we dan in Nederland eindelijk eens zien dat een beetje stoer en leuk voor de camera doen niet betekent dat je een goede trainer bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Gaan we dan in Nederland eindelijk eens zien dat een beetje stoer en leuk voor de camera doen niet betekent dat je een goede trainer bent.

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Correctie; Silberbauer out in 3, 2, 1.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de volgende uitzending van cimbomcu's ''gaan we dan eindelijk'' vandaag:

Gaan we dan eindelijk eens zien dat een Utrecht met Frans van Seumeren en Zuidam niks toevoegen aan die club?

Gaan we dan eindelijk eens zien dat Noppert niks meer is dan een degelijke club keeper?

Link naar opmerking
Deel via andere websites