Magikarp Geplaatst 7 mei 2017 Share Geplaatst 7 mei 2017 Zie dat je tegenwoordig als PSV'er heel goed moet zoeken en graven om iets van een punt te willen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 mei 2017 Share Geplaatst 7 mei 2017 @Pino , kan je vaker die Excelsior-foto houden? Brengt goed geluk. Je bent altijd welkom in Woudestein _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 mei 2017 Share Geplaatst 7 mei 2017 Reeks van Excelsior is wel geweldig indrukwekkend de laatste weken zeg. Dat voor een club met zo'n minieme begroting. Naast het voordeel (want dat is het wel) van het kleine veld ook een meer dan prima selectie op de been. Qua prijs/kwaliteit misschien wel de beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 mei 2017 Share Geplaatst 7 mei 2017 [quote name='Sundgot']@Pino , kan je vaker die Excelsior-foto houden? Brengt goed geluk. Je bent altijd welkom in Woudestein _O_[/QUOTE] Graag gedaan, maar je begrijpt wel dat ik hem heb moeten veranderen voor deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Schrijnend wel dat als PSV ipv de laatste 3 uitwedstrijden gelijk speelt deze wint ze gewoon naast Feyenoord staan. (Maar dat is dan ook juist PSVs manco dit seizoen, veel te veel gelijk gespeeld) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 (bewerkt) Ja leuk, maar heeft ADO ook alleen maar van Feyenoord verloren dit seizoen? Ik zeg niet dat PSV kampioen had moeten worden ofzo want dat hebben ze niet verdiend. 8 mei 2017 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Feyenoord 4x maar is zeker goed resultaat ja, alle 3 de clubs bovenin hebben het goed gedaan dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Ja leuk, maar heeft ADO ook alleen maar van Feyenoord verloren dit seizoen? Ik zeg niet dat PSV kampioen had moeten worden ofzo want dat hebben ze niet verdiend. Je kunt het ook anders bekijken, als PSV niet zoveel geluk had gehad in een paar wedstrijden stonden ze nu 4e. Achteraf kun je een koe in de kont kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Kijk ik te weinig naar sport club Heerenveen als ik liever Slagveer heb dan Larsson? Oke dat is wat overdreven, maar begrijp ik nou goed dat Heerenveen niet met hem door wilt gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Is een simpele winger toch? Vrij weinig rendement van wat ik heb gezien, mag van mij best naar Willem II gaan overigens. Doet me denken aan Ondaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Kijk ik te weinig naar sport club Heerenveen als ik liever Slagveer heb dan Larsson? Oke dat is wat overdreven, maar begrijp ik nou goed dat Heerenveen niet met hem door wilt gaan? Ja. Slagveer is echt Narsingh maar dan een paar niveaus slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Dat is nou net iemand die we kunnen gebruiken. Als je zag hij nuttig Floortje bij ons was. Die mag nu ook lekker op het bankje zitten in de Championship. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Gelukkig doe jij de transfers niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Brands zei gisteren hetzelfde, zoeken iemand 'met diepte' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 (bewerkt) Betekent niet dat ie verder niks hoeft te kunnen. Ben het er wel mee eens hoor want een volgende Pereiro, Zinchenko of Ramselaar op de flanken zit ik ook niet op te wachten, maar wel gewoon iemand met kwaliteit. 11 mei 2017 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Alle Ajacieden ook weer hun zin. Iedereen 'gunde het Feyenoord' heel erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Alle Ajacieden ook weer hun zin. Iedereen 'gunde het Feyenoord' heel erg. Oh dus de PSV-ertjes onder jullie zouden het Feyenoord wel "gunnen" ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) Sparta op weg naar handhaving in de Eredivisie! Geweldig nieuws! edit: Krijgen ze net een tegendoelpunt op dit momen :( edit: Ze staan weer voor :) 14 mei 2017 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) ? Begrijp niet wat je zegt man Sander. Is het een vraag, een conclusie, een random opmerking? 14 mei 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Mooi man Sparta, beter hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Heel mooi trouwens voor clubiconen dat zij hun clubs kampioenschappen brengen, maakt ze alleen maar nog grotere clubiconen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) Kwamen nog Ard van Peppen tegen op de west tribune. 'Ardje gespaard vandaag' :-D Debiele overreding van die Paulissen ;e Sowieso echt een enorm treurig ploegje, zat echt niks in. Denk in dit seizoen nog niet zo'n treurige tegenstander gezien over 90 minuten. 14 mei 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Haha, die twee koters op het veld bij GAE :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Nieuwe opzet van de vaan volgens VI )het blad) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Mooi zo, laat ze eerst dat kunstgras er maar uit flikkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten