Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

[quote name='Sundgot']@Pino , kan je vaker die Excelsior-foto houden? Brengt goed geluk. Je bent altijd welkom in Woudestein _O_[/QUOTE] Graag gedaan, maar je begrijpt wel dat ik hem heb moeten veranderen voor deze week.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk, maar heeft ADO ook alleen maar van Feyenoord verloren dit seizoen? Ik zeg niet dat PSV kampioen had moeten worden ofzo want dat hebben ze niet verdiend.

Je kunt het ook anders bekijken, als PSV niet zoveel geluk had gehad in een paar wedstrijden stonden ze nu 4e. Achteraf kun je een koe in de kont kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ik te weinig naar sport club Heerenveen als ik liever Slagveer heb dan Larsson? Oke dat is wat overdreven, maar begrijp ik nou goed dat Heerenveen niet met hem door wilt gaan?

Ja. Slagveer is echt Narsingh maar dan een paar niveaus slechter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betekent niet dat ie verder niks hoeft te kunnen.

Ben het er wel mee eens hoor want een volgende Pereiro, Zinchenko of Ramselaar op de flanken zit ik ook niet op te wachten, maar wel gewoon iemand met kwaliteit.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwamen nog Ard van Peppen tegen op de west tribune. 'Ardje gespaard vandaag' :-D

Debiele overreding van die Paulissen ;e Sowieso echt een enorm treurig ploegje, zat echt niks in. Denk in dit seizoen nog niet zo'n treurige tegenstander gezien over 90 minuten.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites