Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Nou deze lompe regel van de KNVB kan dus ook de prullenbak in. Eerste uitzondering is geboren, nu kan elke club zich beroepen op Utrecht - RKC en kan de KNVB juridisch helemaal niets meer. 

Het is natuurlijk ook te zot voor woorden dat je voor een plastic bekertje van nog geen 20 gram een wedstrijd staakt omdat die toevallig het gras raakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gaat weer lekker in de Euroborg. Kan geen wedstrijd meer normaal gespeeld worden zo :cab:

Komt door het kansloze beleid van de knvb. Het was nergens voor nodig om de andere wedstrijden dit weekend te staken. Dat deze gestaakt wordt dan weer wel.

Overigens kan ik deze supporters goed begrijpen. Je club wordt door een paar over het paard getilde passanten kapot gemaakt. En die passanten gaan straks vrolijk verder naar hun volgende klusje. Alleen is het de oplossing? Nee, dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Heb ik iets gemist? Groningen is toch 'gewoon' gedegradeerd? Hoezo kapotgemaakt?

Je degradeert niet 'gewoon'. Groningen is nadat bepaalde types het voor het zeggen kregen de afgrond in geduwd. En ze vonden het allemaal best, want een ander baantje vinden ze toch wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Is hun eerste degradatie in 23 jaar, big deal....

Europees gezien degraderen er genoeg teams die normaal nooit doen zie PL bv

En vorig seiuzoen natuurlijk en PEC en Heracles bv

Sorry maar Pec en Heracles zijn in geen enkel opzicht te vergelijken met Groningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Mansveld:

Sorry maar Pec en Heracles zijn in geen enkel opzicht te vergelijken met Groningen.

Maar Leicster City wel die zijn groter;c:classic_ninja:

Mijn punt is niet zozeer alleen om Groningen gaat maar er overal teams degraderen waarvan je het niet verwacht ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Mansveld:

Je degradeert niet 'gewoon'. Groningen is nadat bepaalde types het voor het zeggen kregen de afgrond in geduwd. En ze vonden het allemaal best, want een ander baantje vinden ze toch wel.

Maar Fledderus is eruit getyfd en Wouter Gudde doet het gewoon naar behoren. Art Langeler is ook een prima naam voor Groningen. Die zit er net twee maanden en niet in de transferperiode. Dus wie bestraffen ze nu dan precies?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

Maar Leicster City wel die zijn groter;c:classic_ninja:

Mijn punt is niet zozeer alleen om Groningen gaat maar er overal teams degraderen waarvan je het niet verwacht ;)

Leicester overdrijf je ook mijn inziens maar goed 

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Maar Fledderus is eruit getyfd en Wouter Gudde doet het gewoon naar behoren. Art Langeler is ook een prima naam voor Groningen. Die zit er net twee maanden en niet in de transferperiode. Dus wie bestraffen ze nu dan precies?  

Gudde doet het prima zegtie:-D Ja als je de club kapot wil hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites