Michaelinho* Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Dramatische scheids trouwens die Manschot. Man man man. Had wel duidelijk z’n PSV fluit bij zich . Leuke pot om bij te wonen wel. Zat meer in voor Sparta, PSV goede zaken gedaan ten opzichte van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Jasper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Brobbey nu al twee keer de beste AZ verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Wat een ongelofelijke schande is Excelsior-publiek voor de eredivisie. Het is gewoon feest terwijl je aan het strijden bent tegen degradatie. Prima dat je voor Feyenoord bent met zijn allen, maar donder lekker op uit de eredivisie. Geef lekker je plekkie aan Graafschap, NAC, Roda, Groningen of ADO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kelvin: Wat een ongelofelijke schande is Excelsior-publiek voor de eredivisie. Het is gewoon feest terwijl je aan het strijden bent tegen degradatie. Prima dat je voor Feyenoord bent met zijn allen, maar donder lekker op uit de eredivisie. Geef lekker je plekkie aan Graafschap, NAC, Roda, Groningen of ADO Welk Excelsior-publiek? Driekwart van de thuiskaarten zijn naar Feyenoorders gegaan. 7 mei 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 En daar heeft de club Excelsior prima van geprofiteerd door de ticketprijzen te verdubbelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Helaas is FC Groningen definitief gedegradeerd. Puur wanbeleid dit seizoen bij de FC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Is ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 20 uur geleden zei Vitesse88: Jasper Scherpen Dat je van Fortuna verliest, belachelijk slechte ploeg zeg. Eerste helft domineer je maar ja, ons geweldige bestuur/TD vonden een nieuwe spits niet nodig in de winterstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Qua zang de 1e helft wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Wat een kutpot. Zaaddodend voetbal van beide kanten. Het scheelt dat wij dat gewend zijn onder Don Julio en dat er vaak iemand opstaat die met een bevlieging iets forceert. De afgelopen weken viel de frequentie van die bevliegingen tegen, maar vandaag lukte het wel, met dank aan Kjell en het feit dat Vitesse zonder spits speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Wat een kutpot. Zaaddodend voetbal van beide kanten. Het scheelt dat wij dat gewend zijn onder Don Julio en dat er vaak iemand opstaat die met een bevlieging iets forceert. De afgelopen weken viel de frequentie van die bevliegingen tegen, maar vandaag lukte het wel, met dank aan Kjell en het feit dat Vitesse zonder spits speelt. Denk dat dit ook het verschil is tussen jullie en de ploegen onder jullie. Gefeliciteerd in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Zojuist zei Thomassje123: Denk dat dit ook het verschil is tussen jullie en de ploegen onder jullie. Gefeliciteerd in ieder geval Komend jaar wordt het weer een jaartje survivallen hoor. Het lijkt erop dat de overname door Azerion niet doorgaat en dan sta je komend seizoen zonder de "grote" namen. Met wat pech moet je Cordoba, Pandur en Guth ook verkopen en dan blijft er weinig over. De matige resultaten van de afgelopen maanden hebben, vrees ik, te maken met het niet slagen van de overname, dus dat belooft weinig goeds voor komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Komend jaar wordt het weer een jaartje survivallen hoor. Het lijkt erop dat de overname door Azerion niet doorgaat en dan sta je komend seizoen zonder de "grote" namen. Met wat pech moet je Cordoba, Pandur en Guth ook verkopen en dan blijft er weinig over. De matige resultaten van de afgelopen maanden hebben, vrees ik, te maken met het niet slagen van de overname, dus dat belooft weinig goeds voor komend seizoen. Valt niet veel over te zeggen nog. Twente verliest ook veel spelers. Er komen vast nog wel buitenkansjes en namen die je nu nog niet hoort. Blijft afwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 4 minuten geleden zei Thomassje123: Valt niet veel over te zeggen nog. Twente verliest ook veel spelers. Er komen vast nog wel buitenkansjes en namen die je nu nog niet hoort. Blijft afwachten Twente heeft geld, Fortuna heeft één van de laagste begrotingen van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Twente heeft geld, Fortuna heeft één van de laagste begrotingen van de competitie. Dat is waar. Hopen op buitenkansjes dan maar. Of spelers huren misschien a la FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Zojuist zei Thomassje123: Dat is waar. Hopen op buitenkansjes dan maar. Of spelers huren misschien a la FM In FM, absoluut. In real life ben ik geen fan van al die huurlingen, vaak zonder band met de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 De KNVB stelt forensisch onderzoek in naar de Amerikaanse overname van Vitesse. De licentiecommissie van de voetbalbond heeft het vooraanstaande accountantsbureau Grant Thornton ingeschakeld ter controle van de Common Group. Ik word hier wel erg moe van. Had dit bureau niet eerder ingeschakeld kunnen worden? Non-stop wil de knvb (en ergens begrijp ik dat ook wel met een buitenlandse financier) nieuwe vraagstukken beantwoord hebben. Het duurt zo achterlijk lang allemaal. Ik durf te wedden dat Vitesse wederom in de zomer weinig kan door dit gezeik. Wacht Fortuna ook al niet zo lang op goedkeuring @Nom de Guerre? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Nouja, na wat er nu naar buiten is gekomen rond Jordania, vind ik het niet zo vreemd dat ze nog strenger vinger aan de ols houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei MetalMichael: Nouja, na wat er nu naar buiten is gekomen rond Jordania, vind ik het niet zo vreemd dat ze nog strenger vinger aan de ols houden. Nee ik begrijp dat er ook wel vraagstukken liggen (die allen zijn beantwoord door Vitesse) maar dit hadden ze toch allemaal wel eerder kunnen bedenken i.p.v. steeds in etappes te zeggen; ‘nee, we hebben nu dit nodig’. Sowieso bizar dat zo’n licentiecommissie 1x per maand bijeen komt. Vitesse kan nu ook gewoon niks doen, contracten verlengen is al lastig. 9 mei 2023 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 13 minuten geleden zei Vitesse88: Wacht Fortuna ook al niet zo lang op goedkeuring @Nom de Guerre? Nog steeds geen goedkeuring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 18 minuten geleden zei Nom de Guerre: Nog steeds geen goedkeuring. Lady Fortuna is Fortuna Sittard niet vrijgevig gegund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Nou ja, de KNVB geeft Azerion geen groen licht. Iets meer prozaïsch, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Een wedstrijd die ik liever niet meer terug zie, maar zo is het wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 30 minuten geleden zei La Pulga: Een wedstrijd die ik liever niet meer terug zie, maar zo is het wel leuk Leuk ja ik ben fan van dit soort filmpjes. Ik vind hem erg sympathiek over komen Makkelie(los van het feit of ie goed of slecht fluit, ik kijk amper ED) ik vind sympathieke kerel in dit filmpje, en eerder andere filmpjes ook dat je bij zijn andere job ook ziet als politie agent in Rotterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten