Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Ik vind NEC eerder niks altijd al vreemdelingen legioen geweest voor mijn gevoel, toen ze nog in ED zaten. Ja Pier-Air van Hoijdonk is een kwal maar vind het Rat Verlegh Stadion altijd wel erg sfeervol. Ze hebben verloren, is niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 17 uur geleden zei Kyrill: Ik vind NEC eerder niks altijd al vreemdelingen legioen geweest voor mijn gevoel, toen ze nog in ED zaten. Ja Pier-Air van Hoijdonk is een kwal maar vind het Rat Verlegh Stadion altijd wel erg sfeervol. Ze hebben verloren, is niet anders. Het arrogante is vooral wat me tegenstaat. Nu ook weer die Haye die roept dat NEC het helemaal niet verdiend heeft. Hoe krijg je het uit je bek als je net een wedstrijd gewonnen hebt waar de kansenverhouding 32-3 was in je nadeel was oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Zojuist zei Elsjorro1990: Het arrogante is vooral wat me tegenstaat. Nu ook weer die Haye die roept dat NEC het helemaal niet verdiend heeft. Hoe krijg je het uit je bek als je net een wedstrijd gewonnen hebt waar de kansenverhouding 32-3 was in je nadeel was oid. Zei ie dat echt? Ik heb niet gekeken maar dit klinkt idd wel heel erg arrogant, wauw...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 20 uur geleden zei Kyrill: Ik vind NEC eerder niks altijd al vreemdelingen legioen geweest voor mijn gevoel, toen ze nog in ED zaten. Ja Pier-Air van Hoijdonk is een kwal maar vind het Rat Verlegh Stadion altijd wel erg sfeervol. Ze hebben verloren, is niet anders. Is er afgelopen jaren steeds meer afgegaan. Richten zich de afgelopen jaren op jonge jongens en veel eigen jeugd. Wierp zijn vruchten af want er lopen een paar leuke talenten. Komende zomer gaat die Boekhoorn echter weer investeren, dus grote kans dat ze weer het vreemdelingen legioen worden wat ze altijd waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 32 minuten geleden zei Pinolero: Is er afgelopen jaren steeds meer afgegaan. Richten zich de afgelopen jaren op jonge jongens en veel eigen jeugd. Wierp zijn vruchten af want er lopen een paar leuke talenten. Komende zomer gaat die Boekhoorn echter weer investeren, dus grote kans dat ze weer het vreemdelingen legioen worden wat ze altijd waren. Met van Leeuwen als TD. Dus ze zijn weer terug bij af. Dan wordt er weer een blik buitenlanders losgetrokken. Die zit er alleen om op korte termijn te presteren. Maakt hem niet uit hoe, dus veel buitenlandse spelers en huurlingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Ja ik vind die Van Leeuwen ook helemaal niks, had zijn vriendje Johan Derksen goed bij zich staan zodat hij 2 keer in de week kon roepen hoe goed die Van Leeuwen wel niet was waardoor mensen dat ook nog gingen geloven in Nederland terwijl zij hier in Twente de beste man uitkotsen. Juist NEC met El Karouani, Tavsan, Van Rooij, Proper, Odenthal En dan met ome Edgar (wat gaat daarmee gebeuren?) en Janga erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Op 23-5-2021 om 18:54 zei Satyr: NEC, lekker hoor. Vind NAC echt zo'n nepclub, soort Twente maar dan kleiner. Een nepclub wordt niet consistent gesupport door zowel fanatieke supporters die in elke divisie terugkomen als een zeer breed bedrijfsleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 1 uur geleden zei RanDMC: Een nepclub wordt niet consistent gesupport door zowel fanatieke supporters die in elke divisie terugkomen als een zeer breed bedrijfsleven. Maar daar zit het 'm juist. Twente is sociaal een verplichting heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Fred Grim de nieuwe trainer van Willem II. Slechter dan vorig seizoen kan hij het bijna niet doen. Lijkt me een prima trainer die leuk voetbal wil spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Huiberts over eventuele transfer van Wijndal naar Ajax, dat ziet hij niet gebeuren want het is geen stap hogerop. Wat een arrogante kwallen heb je daar tegenwoordig in de leiding zeg. Misplaatste arrogantie wel te verstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Iets meer druk en een paar CL wedstrijden. Werkelijke stap hogerop zou natuurlijk een grotere, betere competitie zijn. In Nederland is verdedigen niet zo moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Van de ene Nederlandse topclub naar de andere is inderdaad niet zo'n hele grote stap hogerop. Beetje misplaatste arrogantie om je club zo ver boven de concurrentie te plaatsen. Lijkt me toch duidelijk dat Huiberts bedoelt dat de stap naar Ajax vergeleken met een mooie stap naar een grote competitie niet zoveel voorstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 44 minuten geleden zei Socrates: Iets meer druk en een paar CL wedstrijden. Werkelijke stap hogerop zou natuurlijk een grotere, betere competitie zijn. In Nederland is verdedigen niet zo moeilijk. Geweldige post dit van Ajax fan, ga het liken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Ben geen Ajax-fan, maar bedankt voor de waardering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Huiberts liegt ook nog meer in dat interview. Dat er nog nooit topclubs zich voor spelers van AZ hebben gemeld terwijl oa Haps en Luckassen wel degelijk verkocht zijn. Verder is Ajax natuurlijk in alles een stap hogerop. AZ is ook helemaal geen topclub in Nederland. trainingsniveau, de wetenschappelijke benadering, het salaris, alles ligt in Amsterdam echt veel hoger dan bij AZ. De stap vanaf Ajax naar een Europese competitie is ook vele malen makkelijker dan de stap vanaf AZ. Maar blijf leuk dat ze in Alkmaar echt denken mee te kunnen met de top 3, terwijl iedere werknemer van de parkeerwacht tot de directie direct op de fiets stapt naar Rotterdam, Amsterdam of Eindhoven zodra 1 van de clubs zich meldt. Benieuwd of Huiberstje op de hoogte is van het puntverschil en de 3 kansloze verliespartijen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Als Wijndal een goed EK speelt moet 'ie gewoon lekker de stap naar Spanje maken ofzo. Ergens waar ze een linksback kunnen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Op 2-6-2021 om 13:08 zei Regis: Huiberts liegt ook nog meer in dat interview. Dat er nog nooit topclubs zich voor spelers van AZ hebben gemeld terwijl oa Haps en Luckassen wel degelijk verkocht zijn. Verder is Ajax natuurlijk in alles een stap hogerop. AZ is ook helemaal geen topclub in Nederland. trainingsniveau, de wetenschappelijke benadering, het salaris, alles ligt in Amsterdam echt veel hoger dan bij AZ. De stap vanaf Ajax naar een Europese competitie is ook vele malen makkelijker dan de stap vanaf AZ. Maar blijf leuk dat ze in Alkmaar echt denken mee te kunnen met de top 3, terwijl iedere werknemer van de parkeerwacht tot de directie direct op de fiets stapt naar Rotterdam, Amsterdam of Eindhoven zodra 1 van de clubs zich meldt. Benieuwd of Huiberstje op de hoogte is van het puntverschil en de 3 kansloze verliespartijen dit jaar. Echte he. Die heeft het even heel hoog in zijn dikke knar gekregen na die anderhalf jaar dat ze aan konden haken. Jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juni 2021 Share Geplaatst 6 juni 2021 HA-HA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 juni 2021 Share Geplaatst 9 juni 2021 (bewerkt) Het speelschema is uitgelekt https://keukenkampioendivisie.nl/wp-content/uploads/2021/06/CONCEPT-competitieprogramma-betaald-voetbal-2021-22.xlsx (is voor ere en kkd) Datum Thuis Uit Vrij 13-08-21 Go Ahead Eagles sc Heerenveen Zat 21-08-21 sc Heerenveen RKC Zon 29-08-21 sc Heerenveen AZ Zon 12-09-21 Groningen sc Heerenveen Zat 18-09-21 sc Heerenveen Fortuna Woe 22-09-21 Feyenoord sc Heerenveen Zon 26-09-21 sc Heerenveen Twente Zat 02-10-21 Zwolle sc Heerenveen Zat 16-10-21 sc Heerenveen Ajax Zat 23-10-21 Utrecht sc Heerenveen Zat 30-10-21 sc Heerenveen Vitesse Zat 06-11-21 NEC sc Heerenveen Zon 21-11-21 sc Heerenveen Willem II Zon 28-11-21 sc Heerenveen PSV Vrij 03-12-21 Heracles sc Heerenveen Zat 11-12-21 sc Heerenveen Sparta Zon 19-12-21 Cambuur sc Heerenveen Woe 22-12-21 sc Heerenveen Feyenoord Zon 16-01-22 Twente sc Heerenveen Zat 22-01-22 sc Heerenveen Zwolle Zat 05-02-22 Fortuna sc Heerenveen Nog geen datum sc Heerenveen NEC Nog geen datum PSV sc Heerenveen Nog geen datum sc Heerenveen Utrecht Nog geen datum Willem II sc Heerenveen Nog geen datum RKC sc Heerenveen Nog geen datum sc Heerenveen Heracles Nog geen datum Sparta sc Heerenveen Nog geen datum sc Heerenveen Groningen Nog geen datum AZ sc Heerenveen Nog geen datum sc Heerenveen Cambuur Nog geen datum Vitesse sc Heerenveen Nog geen datum Ajax sc Heerenveen Nog geen datum sc Heerenveen Go Ahead Eagles 9 juni 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 juni 2021 Share Geplaatst 9 juni 2021 Kunnen we mooi als koploper de competitie beginnen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 juni 2021 Share Geplaatst 9 juni 2021 2 uur geleden zei GAE EAGLES: Kunnen we mooi als koploper de competitie beginnen ? En degraderen in de laatste wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 juni 2021 Share Geplaatst 9 juni 2021 12 minuten geleden zei Satyr: En degraderen in de laatste wedstrijd Ja, dat kan zomaar. Ik hoop van niet, maar kan er nu nog niets zinnigs over zeggen. Laat ze eerst de selectie maar wat versterken. Dan kunnen we een beetje zien waar we staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 (bewerkt) Op 2-6-2021 om 11:27 zei cimbomcu: Huiberts over eventuele transfer van Wijndal naar Ajax, dat ziet hij niet gebeuren want het is geen stap hogerop. Wat een arrogante kwallen heb je daar tegenwoordig in de leiding zeg. Misplaatste arrogantie wel te verstaan. Volgens mij zei hij vooral dat Wijndal wel uitgeleerd is in de Eredivisie. En dat een stap waarbij hij in de Eredivisie blijft dus niet zo logisch is. Btw, NEC als vreemdelingenlegioen viel toch wel mee? Ik bedoel: Roorda, Gentenaar, Hesp, Leiwakabessy, Pothuizen, Janssen, Latuheru, De Gier, Van Rijswijk en Renfurm allemaal in 1 selectie. Werd later natuurlijk wel meer, maar is voor mijn gevoel echt niet altijd zo geweest. Altijd ook wel (cult)helden gehad: Wisgerhof, Demouge, Denneboom. 10 juni 2021 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 Gaat meer over dit soort elftallen @Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 Klopt, maar de aanzet was 'NEC is altijd al een vreemdelingenlegioen geweest'. Dat is toch echt niet zo. Ik bestrijd niet dat ze vanaf 2005 ofzo dat wel zijn geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten