Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ik vind NEC eerder niks altijd al vreemdelingen legioen geweest voor mijn gevoel, toen ze nog in ED zaten. Ja Pier-Air van Hoijdonk is een kwal maar vind het Rat Verlegh Stadion altijd wel erg sfeervol. Ze hebben verloren, is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kyrill:

Ik vind NEC eerder niks altijd al vreemdelingen legioen geweest voor mijn gevoel, toen ze nog in ED zaten. Ja Pier-Air van Hoijdonk is een kwal maar vind het Rat Verlegh Stadion altijd wel erg sfeervol. Ze hebben verloren, is niet anders.

Het arrogante is vooral wat me tegenstaat. Nu ook weer die Haye die roept dat NEC het helemaal niet verdiend heeft. Hoe krijg je het uit je bek als je net een wedstrijd gewonnen hebt waar de kansenverhouding 32-3 was in je nadeel was oid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Elsjorro1990:

Het arrogante is vooral wat me tegenstaat. Nu ook weer die Haye die roept dat NEC het helemaal niet verdiend heeft. Hoe krijg je het uit je bek als je net een wedstrijd gewonnen hebt waar de kansenverhouding 32-3 was in je nadeel was oid. 

Zei ie dat echt? Ik heb niet gekeken maar dit klinkt idd wel heel erg arrogant, wauw......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Kyrill:

Is er afgelopen jaren steeds meer afgegaan. Richten zich de afgelopen jaren op jonge jongens en veel eigen jeugd. Wierp zijn vruchten af want er lopen een paar leuke talenten. Komende zomer gaat die Boekhoorn echter weer investeren, dus grote kans dat ze weer het vreemdelingen legioen worden wat ze altijd waren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Pinolero:

Is er afgelopen jaren steeds meer afgegaan. Richten zich de afgelopen jaren op jonge jongens en veel eigen jeugd. Wierp zijn vruchten af want er lopen een paar leuke talenten. Komende zomer gaat die Boekhoorn echter weer investeren, dus grote kans dat ze weer het vreemdelingen legioen worden wat ze altijd waren. 

Met van Leeuwen als TD. Dus ze zijn weer terug bij af. Dan wordt er weer een blik buitenlanders losgetrokken. Die zit er alleen om op korte termijn te presteren. Maakt hem niet uit hoe, dus veel buitenlandse spelers en huurlingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik vind die Van Leeuwen ook helemaal niks, had zijn vriendje Johan Derksen goed bij zich staan zodat hij 2 keer in de week kon roepen hoe goed die Van Leeuwen wel niet was waardoor mensen dat ook nog gingen geloven in Nederland terwijl zij hier in Twente de beste man uitkotsen.

Juist NEC met El Karouani, Tavsan, Van Rooij, Proper, Odenthal :< En dan met ome Edgar (wat gaat daarmee gebeuren?) en Janga erbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-5-2021 om 18:54 zei Satyr:

NEC, lekker hoor. Vind NAC echt zo'n nepclub, soort Twente maar dan kleiner.

Een nepclub wordt niet consistent gesupport door zowel fanatieke supporters die in elke divisie terugkomen als een zeer breed bedrijfsleven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RanDMC:

Een nepclub wordt niet consistent gesupport door zowel fanatieke supporters die in elke divisie terugkomen als een zeer breed bedrijfsleven. 

Maar daar zit het 'm juist. Twente is sociaal een verplichting heb ik het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huiberts over eventuele transfer van Wijndal naar Ajax, dat ziet hij niet gebeuren want het is geen stap hogerop.

Wat een arrogante kwallen heb je daar tegenwoordig in de leiding zeg. Misplaatste arrogantie wel te verstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de ene Nederlandse topclub naar de andere is inderdaad niet zo'n hele grote stap hogerop. Beetje misplaatste arrogantie om je club zo ver boven de concurrentie te plaatsen. Lijkt me toch duidelijk dat Huiberts bedoelt dat de stap naar Ajax vergeleken met een mooie stap naar een grote competitie niet zoveel voorstelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Socrates:

Iets meer druk en een paar CL wedstrijden. Werkelijke stap hogerop zou natuurlijk een grotere, betere competitie zijn. In Nederland is verdedigen niet zo moeilijk.

Geweldige post dit van Ajax fan, ga het liken (y) _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huiberts liegt ook nog meer in dat interview. Dat er nog nooit topclubs zich voor spelers van AZ hebben gemeld terwijl oa Haps en Luckassen wel degelijk verkocht zijn. Verder is Ajax natuurlijk in alles een stap hogerop. AZ is ook helemaal geen topclub in Nederland. trainingsniveau, de wetenschappelijke benadering, het salaris, alles ligt in Amsterdam echt veel hoger dan bij AZ. De stap vanaf Ajax naar een Europese competitie is ook vele malen makkelijker dan de stap vanaf AZ. Maar blijf leuk dat ze in Alkmaar echt denken mee te kunnen met de top 3, terwijl iedere werknemer van de parkeerwacht tot de directie direct op de fiets stapt naar Rotterdam, Amsterdam of Eindhoven zodra 1 van de clubs zich meldt.  Benieuwd of Huiberstje op de hoogte is van het puntverschil en de 3 kansloze verliespartijen dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-6-2021 om 13:08 zei Regis:

Huiberts liegt ook nog meer in dat interview. Dat er nog nooit topclubs zich voor spelers van AZ hebben gemeld terwijl oa Haps en Luckassen wel degelijk verkocht zijn. Verder is Ajax natuurlijk in alles een stap hogerop. AZ is ook helemaal geen topclub in Nederland. trainingsniveau, de wetenschappelijke benadering, het salaris, alles ligt in Amsterdam echt veel hoger dan bij AZ. De stap vanaf Ajax naar een Europese competitie is ook vele malen makkelijker dan de stap vanaf AZ. Maar blijf leuk dat ze in Alkmaar echt denken mee te kunnen met de top 3, terwijl iedere werknemer van de parkeerwacht tot de directie direct op de fiets stapt naar Rotterdam, Amsterdam of Eindhoven zodra 1 van de clubs zich meldt.  Benieuwd of Huiberstje op de hoogte is van het puntverschil en de 3 kansloze verliespartijen dit jaar.

Echte he. Die heeft het even heel hoog in zijn dikke knar gekregen na die anderhalf jaar dat ze aan konden haken. Jezus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het speelschema is uitgelekt

https://keukenkampioendivisie.nl/wp-content/uploads/2021/06/CONCEPT-competitieprogramma-betaald-voetbal-2021-22.xlsx

(is voor ere en kkd)

Datum Thuis Uit
Vrij 13-08-21 Go Ahead Eagles sc Heerenveen
Zat 21-08-21 sc Heerenveen RKC
Zon 29-08-21 sc Heerenveen AZ
Zon 12-09-21 Groningen sc Heerenveen
Zat 18-09-21 sc Heerenveen Fortuna
Woe 22-09-21 Feyenoord sc Heerenveen
Zon 26-09-21 sc Heerenveen Twente
Zat 02-10-21 Zwolle sc Heerenveen
Zat 16-10-21 sc Heerenveen Ajax
Zat 23-10-21 Utrecht sc Heerenveen
Zat 30-10-21 sc Heerenveen Vitesse
Zat 06-11-21 NEC sc Heerenveen
Zon 21-11-21 sc Heerenveen Willem II
Zon 28-11-21 sc Heerenveen PSV
Vrij 03-12-21 Heracles sc Heerenveen
Zat 11-12-21 sc Heerenveen Sparta
Zon 19-12-21 Cambuur sc Heerenveen
Woe 22-12-21 sc Heerenveen Feyenoord
Zon 16-01-22 Twente sc Heerenveen
Zat 22-01-22 sc Heerenveen Zwolle
Zat 05-02-22 Fortuna sc Heerenveen
Nog geen datum sc Heerenveen NEC
Nog geen datum PSV sc Heerenveen
Nog geen datum sc Heerenveen Utrecht
Nog geen datum Willem II sc Heerenveen
Nog geen datum RKC sc Heerenveen
Nog geen datum sc Heerenveen Heracles
Nog geen datum Sparta sc Heerenveen
Nog geen datum sc Heerenveen Groningen
Nog geen datum AZ sc Heerenveen
Nog geen datum sc Heerenveen Cambuur
Nog geen datum Vitesse sc Heerenveen
Nog geen datum Ajax sc Heerenveen
Nog geen datum sc Heerenveen Go Ahead Eagles
bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Satyr:

En degraderen in de laatste wedstrijd :LO:

Ja, dat kan zomaar. Ik hoop van niet, maar kan er nu nog niets zinnigs over zeggen. Laat ze eerst de selectie maar wat versterken. Dan kunnen we een beetje zien waar we staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-6-2021 om 11:27 zei cimbomcu:

Huiberts over eventuele transfer van Wijndal naar Ajax, dat ziet hij niet gebeuren want het is geen stap hogerop.

Wat een arrogante kwallen heb je daar tegenwoordig in de leiding zeg. Misplaatste arrogantie wel te verstaan.

Volgens mij zei hij vooral dat Wijndal wel uitgeleerd is in de Eredivisie. En dat een stap waarbij hij in de Eredivisie blijft dus niet zo logisch is.

Btw, NEC als vreemdelingenlegioen viel toch wel mee? Ik bedoel: Roorda, Gentenaar, Hesp, Leiwakabessy, Pothuizen, Janssen, Latuheru, De Gier, Van Rijswijk en Renfurm allemaal in 1 selectie. Werd later natuurlijk wel meer, maar is voor mijn gevoel echt niet altijd zo geweest.

Altijd ook wel (cult)helden gehad: Wisgerhof, Demouge, Denneboom.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites