Vitesse88 Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 6 minuten geleden zei Chiemel: Jezus, die Giakoumakis blijft maar doorgaan he. Heb hem nog niet in m'n Scorito-team. Denk steeds dat ie toch nog wel gaat haperen.. Ja dat idee heb ik ook maar als ik hem niet neem dan ga ik spijt krijgen. Had dat met Danilo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 54 minuten geleden zei Vitesse88: Ja dat idee heb ik ook maar als ik hem niet neem dan ga ik spijt krijgen. Had dat met Danilo Misschien maar ruilen voor een PSVer. Die Schmidt zit zo extreem aan het rouleren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 12 minuten geleden zei Chiemel: Misschien maar ruilen voor een PSVer. Die Schmidt zit zo extreem aan het rouleren Herkenbaar probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Gewoon 1-op-1 lopen na 20 wedstrijden, dat is wel imposant.. Kleine kans dat hij ooit nog in de buurt komt van deze prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 (bewerkt) Moest gisteravond nog denken aan iemand op dit forum die Giakoumakis als grootste tegenvaller van dit seizoen had voorspeld EDIT: Even opgezocht: Op 1-9-2020 om 16:47 zei Richarð.: Tegenvaller: Giorgos Giakoumakis, Reda Kharchouch, Marco Rente 28 januari 2021 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 10 uur geleden zei Chiemel: Misschien maar ruilen voor een PSVer. Die Schmidt zit zo extreem aan het rouleren Ook gewoon nodig vanwege de fitheid. (Al vind ik wel dat je dat deels ook Schmidt zelf mag aanrekenen) Nu bijv Madueke, Ihattaren, Götze en Gakpo weer die eruit liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Wat een gek joh die Giakoumakis. Benieuwd welke clubs er gaan happen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Geweldige prestatie toch van die jongen. Dat gezeur ook over de Nederlandse competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 4 uur geleden zei Bolderbast: Moest gisteravond nog denken aan iemand op dit forum die Giakoumakis als grootste tegenvaller van dit seizoen had voorspeld EDIT: Even opgezocht: Haha, ik liet hem gister toevallig nog op mijn werk zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 2 uur geleden zei cimbomcu: Geweldige prestatie toch van die jongen. Dat gezeur ook over de Nederlandse competitie. Niemand zegt toch dat het niet geweldig is van die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 2 uur geleden zei cimbomcu: Geweldige prestatie toch van die jongen. Dat gezeur ook over de Nederlandse competitie. De laatste jaren hebben toch keer op keer uitgewezen dat scoren in Nederland niets zegt? Fran Sol, Alfred Finnbogasson, Vincent Janssen, John Guidetti, Cristian Santos, Afonso Alves, Bjorn Vleminckx, Sanharib Malki, allemaal niets geworden buiten Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 3 minuten geleden zei PJHoutman: De laatste jaren hebben toch keer op keer uitgewezen dat scoren in Nederland niets zegt? Fran Sol, Alfred Finnbogasson, Vincent Janssen, John Guidetti, Cristian Santos, Afonso Alves, Bjorn Vleminckx, Sanharib Malki, allemaal niets geworden buiten Nederland. Partij cult deze namen. One season wonders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 En dan vergat ik Luuk de Jong nog, want dat is in feite van hetzelfde laken een pak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Petrovic is de nieuwe trainer van Willem II. Daar snap je toch ook niets van. Echt een verschrikkelijke keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Dan zal Dickie er wel een eind aan breien vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 22 minuten geleden zei Bolderbast: Petrovic is de nieuwe trainer van Willem II. Daar snap je toch ook niets van. Echt een verschrikkelijke keuze. Klopt, doet me een beetje denken aan Danny Blind. Is voor eigenlijk geen functie geschikt maar blijft toch zijn baantjes krijgen in de voetballerij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 CC: Robert Maaskant, Alex Pastoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 8 minuten geleden zei PJHoutman: CC: Robert Maaskant, Alex Pastoor Ik snap totaal niet hoe Pastoor in dit soort rijtjes terecht komt, zie dat wel vaker. Dat mensen hem niet mogen omdat het wel een beetje een kwal is, soit, maar hij heeft het bij Excelsior en NEC echt heel goed gedaan en bij Sparta het eerste anderhalf jaar ook prima. Nu zit ie alweer twee jaar in Oostenrijk, waar hij het ook zeker niet slecht doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Gertjan Verbeek enters the chat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 5 minuten geleden zei Abe: Ik snap totaal niet hoe Pastoor in dit soort rijtjes terecht komt, zie dat wel vaker. Dat mensen hem niet mogen omdat het wel een beetje een kwal is, soit, maar hij heeft het bij Excelsior en NEC echt heel goed gedaan en bij Sparta het eerste anderhalf jaar ook prima. Nu zit ie alweer twee jaar in Oostenrijk, waar hij het ook zeker niet slecht doet. Inderdaad heel vreemd. Heb Pastoor altijd een prima trainer gevonden. Een minder halfjaar bij NEC daargelaten. Maar er zijn genoeg goede trainers die een mindere periode hebben gekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Zin in de interviews met Petro. 'Vier, vaif ton netto voor die Becker'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 "Ik ben toch zeker niet Jan-Pipo de clown?" Goud ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 56 minuten geleden zei Bolderbast: Petrovic is de nieuwe trainer van Willem II. Daar snap je toch ook niets van. Echt een verschrikkelijke keuze. Wil je degradatie voorkomen, komen ze met dit. Van afstand lijkt het technische beleid er goed uit te zien maar deze keuze is onbegrijpelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Op 28-1-2021 om 14:02 zei PJHoutman: De laatste jaren hebben toch keer op keer uitgewezen dat scoren in Nederland niets zegt? Fran Sol, Alfred Finnbogasson, Vincent Janssen, John Guidetti, Cristian Santos, Afonso Alves, Bjorn Vleminckx, Sanharib Malki, allemaal niets geworden buiten Nederland. Hebben toch allemaal een mooi eigen verhaal? Finbogasson heeft het wel degelijk ''gemaakt'', loopt gewoon 1 op 2/3 in de Bundesliga. Janssen was wel een erg extreme overgang van AZ naar Spurs Guidetti heeft voor zijn doen toch ook bij prima clubs gezeten Santos basisspeler geweest in La Liga Alves heeft zich financieel onafhankelijk gevoetbald in het Midden-Oosten Malki en Vleminckx vind ik dan het minst. Maar goed je kan ook natuurlijk Huntelaar, Suarez, Pelle, De Jong, Haller en Tadic noemen. Maar niemand zegt dat Giakomakis het gaat maken bij Fiorentina straks. Maar altijd dat gezeur om de competitie, het is gewoon belachelijk knap wat die gozer presteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Wordt hier nu echt in twijfel getrokken dat elke C-spits bij de topscorers van de competitie kan staan in de Eredivisie? Financieel onafhankelijk spelen terwijl je nergens presteert telt natuurlijk niet. En dan wil ik aan je lijstje ook graag Sigthórsson, Castaignos, Van Wolfswinkel, Armenteros, Johnsen, Uth, Jóhansson en Altidore toevoegen. Bewijs te over dat de Eredivisie een droomcompetitie is voor spitsen, aangezien er niemand rondloopt die daadwerkelijk goed kan verdedigen. Terwijl ze in andere competities daarmee de opleiding beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten