Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Die Wittek vind ik niet zoveel bijzonders. Openda is prima, beetje diepte en snelheid. Darfalou is eigenlijk ook maar matig. Des te knapper. Zijn een heleboel individueel weinig spannende spelers die gezamenlijk zeer goed voetbal spelen. Veel pressen, hoge intensiteit, veel beweging en prima in de omschakeling. Bazoer als creatieve geest van achteruit en Tannane als absolute blikvanger op tien laten dit seizoen wel iets meer zien. Nu moet ik wel zeggen dat Bazoer ook nog weleens wat inlevert of defensief verkeerd staat. Tannane steekt wel met kop en schouders boven de rest uit. Soort Ziyech-light. Véél beter dan een Labyad overigens ook, ondanks dat die op een verkeerde positie staat momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Sophomore:

Hebben bijna hetzelfde elftal? Maar twee nieuwe spelers in de basis (linker wingback en spits) ;c

Beste spelers Linssen en Matavz weg en de vervangers/nieuwe ken ik niet echt. Dus dan denk ik dat ze flink gaan tegenvallen, maar het tegenovergestelde is waar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-10-2020 om 12:08 zei Chiemel:

RKC-PEC afgelast ivm corona, door 4 gevallen en de bijbehorende quaeantaines. Bij Feyenoord waren er ook al 2 gevallen,dan snap ik eigenlijk niet waarom daar blijkbaar geen spelers extra in quarantaine moeten? 

Met erg benieuwd wat er komende weken gaat gebeuren in de Eredivisie

Misschien zitten Marsman en Burger in kleedkamer 2, net als Jan van Halst bij Ajax in 2001.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/134758/psv-vroeg-in-tegenstelling-tot-ajax-steun-aan-voor-grootverdieners

Heftig. Ik snap dat ze wat moeten om die megasalarissen van Zahavi en Götze te betalen, maar om daar nou belastinggeld voor te gebruiken? Eerst al de staatssteun van de Gemeente Eindhoven en nu dit weer over de rug van de belastingbetaler. Ik lees dat ze voor NOW 2 ook al een aanvraag gedaan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Ook dit is Tannane.

Ja ongekend gedrag. Walgelijk zelfs. Ook nu weer veel overtredingen op het, mag meer beschermd worden maar zijn reactie is zo enorm laag. Lopend naar Arnhem en een forse boete wat mij betreft. Sowieso was hij ook weer enorm zelfzuchtig in de eerste helft. Meer overspelen en ik denk dat je 0-3 voorstaat bij de rust. Broja belangrijk, mooi gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei cimbomcu:

Wat een idioot, zo zonde. Ben benieuwd wat Vitesse gaat doen. Zo te keer gaan tegen de scheidsrechter en de aanvoerder is niet oke.

Intern is het blijkbaar opgelost. Neem aan dat de trainer met hem gesproken heeft. 

Ik begrijp zijn irritatie, in iedere pot dit seizoen heeft hij veel tikken gehad. Stukje bescherming vanuit de scheidsrechter had best gemogen in die potten. Maar man, laat je niet zo gaan. Zal wel een flinke douw krijgen. Lees dat hij zegt dat de scheidsrechter heeft gezegd dat hij niet steeds zo moet pingelen en meer moet overspelen. Wat mij betreft ook een kwalijke zaak als dat werkelijk zo is. Maja, knvb en zaken met Vitesse lopen nooit zo goed af dus ga nu ook maar uit van 3 - 5 potjes erbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Zeus:

Mafkees en clown, zag ik. Dat had ook veel erger gekund, toch? Of mag ik dat niet zeggen?

Nee dat mag niet. Die gozer kan zich gewoon niet beheersen dat was bij Heracles ook al het geval. Maar je bent wel erg dom als het je twee keer zegt terwijl je er al geel voor hebt gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Zeus:

Mafkees en clown, zag ik. Dat had ook veel erger gekund, toch? Of mag ik dat niet zeggen?

Dat zijn volgens mij de dingen die die riep nadat hij de rode kaart ontving. We hebben niet gehoord wat hij zei toen hij de eerste gele kaart kreeg. Toen trok Martens zo resoluut de tweede dat dat wel een tikkie erger was waarschijnlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites