Vitesse88 Geplaatst 3 oktober 2020 Share Geplaatst 3 oktober 2020 Bazoer (op de ene fout aan het begin na) ook weer een goede partij. Niet verwacht dat het zo’n gemakkelijke overwinning zou worden. Heracles was vorige week best goed. 3/4 keer de 0, prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 oktober 2020 Share Geplaatst 3 oktober 2020 Het is wachten totdat ze zich gaan misdragen. Zo jammer, maar je doet er weinig aan. 1976897 kansen gehad en telkens gaat het mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 oktober 2020 Share Geplaatst 3 oktober 2020 Wat is Tannane toch goed he. Met afstand de beste speler tot nog toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 En Bazoer, die ballen van achteren uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 Vitesse doet het sowieso leuk. Had ik onderschat, maar dat kwam vooral omdat ik de nieuwe spelers nauwelijks ken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 Hebben bijna hetzelfde elftal? Maar twee nieuwe spelers in de basis (linker wingback en spits) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 Die Wittek vind ik niet zoveel bijzonders. Openda is prima, beetje diepte en snelheid. Darfalou is eigenlijk ook maar matig. Des te knapper. Zijn een heleboel individueel weinig spannende spelers die gezamenlijk zeer goed voetbal spelen. Veel pressen, hoge intensiteit, veel beweging en prima in de omschakeling. Bazoer als creatieve geest van achteruit en Tannane als absolute blikvanger op tien laten dit seizoen wel iets meer zien. Nu moet ik wel zeggen dat Bazoer ook nog weleens wat inlevert of defensief verkeerd staat. Tannane steekt wel met kop en schouders boven de rest uit. Soort Ziyech-light. Véél beter dan een Labyad overigens ook, ondanks dat die op een verkeerde positie staat momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 Wat heeft AZ lopen doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 7 minuten geleden zei Michaelinho*: Wat heeft AZ lopen doen Marco Bizot man of the match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 5 uur geleden zei Sophomore: Hebben bijna hetzelfde elftal? Maar twee nieuwe spelers in de basis (linker wingback en spits) Beste spelers Linssen en Matavz weg en de vervangers/nieuwe ken ik niet echt. Dus dan denk ik dat ze flink gaan tegenvallen, maar het tegenovergestelde is waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pec038 Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 Op 3-10-2020 om 12:08 zei Chiemel: RKC-PEC afgelast ivm corona, door 4 gevallen en de bijbehorende quaeantaines. Bij Feyenoord waren er ook al 2 gevallen,dan snap ik eigenlijk niet waarom daar blijkbaar geen spelers extra in quarantaine moeten? Met erg benieuwd wat er komende weken gaat gebeuren in de Eredivisie Misschien zitten Marsman en Burger in kleedkamer 2, net als Jan van Halst bij Ajax in 2001. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/134758/psv-vroeg-in-tegenstelling-tot-ajax-steun-aan-voor-grootverdieners Heftig. Ik snap dat ze wat moeten om die megasalarissen van Zahavi en Götze te betalen, maar om daar nou belastinggeld voor te gebruiken? Eerst al de staatssteun van de Gemeente Eindhoven en nu dit weer over de rug van de belastingbetaler. Ik lees dat ze voor NOW 2 ook al een aanvraag gedaan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 AZ, holy fuck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 Je moet hun speelschema van de eerste 4 wedstrijden ook niet onderschatten he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 57 minuten geleden zei Chiemel: AZ, holy fuck Oke, die scheids, holy fuck Wordt AZ ff flink benadeeld: - Rode kaart niet heel overtuigend - VVV had rood moeten hebben - Penalty onterecht, want overtreding werd eerst door VVV gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Op 3-10-2020 om 18:37 zei Thierryvane: Tannane, was die weer goed vanmiddag. Paar kilo eraf en het is me er eentje hoor. Ook dit is Tannane. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Het is in ieder geval niet Joost Volmer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Op 3-10-2020 om 20:35 zei Sophomore: Het is wachten totdat ze zich gaan misdragen. Zo jammer, maar je doet er weinig aan. 1976897 kansen gehad en telkens gaat het mis. Nou niet lang hoeven wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 1 uur geleden zei Thierryvane: Ook dit is Tannane. Ja ongekend gedrag. Walgelijk zelfs. Ook nu weer veel overtredingen op het, mag meer beschermd worden maar zijn reactie is zo enorm laag. Lopend naar Arnhem en een forse boete wat mij betreft. Sowieso was hij ook weer enorm zelfzuchtig in de eerste helft. Meer overspelen en ik denk dat je 0-3 voorstaat bij de rust. Broja belangrijk, mooi gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Wat een idioot, zo zonde. Ben benieuwd wat Vitesse gaat doen. Zo te keer gaan tegen de scheidsrechter en de aanvoerder is niet oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 7 uur geleden zei cimbomcu: Wat een idioot, zo zonde. Ben benieuwd wat Vitesse gaat doen. Zo te keer gaan tegen de scheidsrechter en de aanvoerder is niet oke. Intern is het blijkbaar opgelost. Neem aan dat de trainer met hem gesproken heeft. Ik begrijp zijn irritatie, in iedere pot dit seizoen heeft hij veel tikken gehad. Stukje bescherming vanuit de scheidsrechter had best gemogen in die potten. Maar man, laat je niet zo gaan. Zal wel een flinke douw krijgen. Lees dat hij zegt dat de scheidsrechter heeft gezegd dat hij niet steeds zo moet pingelen en meer moet overspelen. Wat mij betreft ook een kwalijke zaak als dat werkelijk zo is. Maja, knvb en zaken met Vitesse lopen nooit zo goed af dus ga nu ook maar uit van 3 - 5 potjes erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Scheidsrechters die zich bemoeien met het spel, mijn grootste irritatiepunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Mafkees en clown, zag ik. Dat had ook veel erger gekund, toch? Of mag ik dat niet zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 6 uur geleden zei Zeus: Mafkees en clown, zag ik. Dat had ook veel erger gekund, toch? Of mag ik dat niet zeggen? Nee dat mag niet. Die gozer kan zich gewoon niet beheersen dat was bij Heracles ook al het geval. Maar je bent wel erg dom als het je twee keer zegt terwijl je er al geel voor hebt gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 9 uur geleden zei Zeus: Mafkees en clown, zag ik. Dat had ook veel erger gekund, toch? Of mag ik dat niet zeggen? Dat zijn volgens mij de dingen die die riep nadat hij de rode kaart ontving. We hebben niet gehoord wat hij zei toen hij de eerste gele kaart kreeg. Toen trok Martens zo resoluut de tweede dat dat wel een tikkie erger was waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten