Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Op 9-11-2019 om 10:09 zei cimbomcu:

Sorry Cim, krijg de quote niet weg :(. 

Een gigantische blessuregolf in de achterste linie Feyenoord bij Feyenoord:O Bijlow, Vermeer, Ie, Senesi, Botteghin, Karsdorp, Van Beek. Blijft niemand meer over joh. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Niet echt verrassend. Ik snap niet dat er überhaupt nog clubs zijn die Maaskant een kans geven als eindverantwoordelijke. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar die teams hangen altijd als los zand aan elkaar.

Ik snap ook echt niet hoe ze bij hen zijn uitgekomen. Toen bij FC Groningen ook al niet. Gaat ie ook zeggen dat ie de selectie overschat heeft enzo. Dat is zo'n zwaktebod. Volgens mij is hij ook totaal niet zelfkritisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei FMNOOB:

Gelukkig zijn is er nu een interlandperiode. Welke keeper staat er eigenlijk op doel als Bijlow en Vermeer niet kunnen?

Nick Marsman

20 minuten geleden zei FMNOOB:

Streppel en Steijn gaan in ieder geval nu niet naar VVV. 

Hoe weet je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Niet echt verrassend. Ik snap niet dat er überhaupt nog clubs zijn die Maaskant een kans geven als eindverantwoordelijke. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar die teams hangen altijd als los zand aan 

Die kan echt helemaal geen kut kan die dekken . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maaskant maakye dit seizoen wel de mooiste uitspraak met "Feyenoord is geen FC Bal op het Dak. Daar speelden we vorige week tegen in de beker en verloren we ook van."

:-D Pis in mijn broek van het lachen. Volgens mij zag hij zelf de waanzin van die uitspraak niet in. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Sophomore:

Maaskant maakye dit seizoen wel de mooiste uitspraak met "Feyenoord is geen FC Bal op het Dak. Daar speelden we vorige week tegen in de beker en verloren we ook van."

:-D Pis in mijn broek van het lachen. Volgens mij zag hij zelf de waanzin van die uitspraak niet in. 

Nee hij had een leukeren: 'Het is pas crisis als het bier op is'.

Ben je hoofdtrainer van een BVO :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

Nee hij had een leukeren: 'Het is pas crisis als het bier op is'.

Ben je hoofdtrainer van een BVO :D:D

Ja maar dat was een bewuste grap/humor. Bij die eerste zei hij het als argument om zichzelf te verdedigen, maar het is eigenlijk een argument tegen zichzelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Ik snap ook echt niet hoe ze bij hen zijn uitgekomen. Toen bij FC Groningen ook al niet. Gaat ie ook zeggen dat ie de selectie overschat heeft enzo. Dat is zo'n zwaktebod. Volgens mij is hij ook totaal niet zelfkritisch.

Ik geloof best dat hij het spelletje snapt qua tactiek, maar hij slaagt er gewoon nooit in om een stabiele ploeg te formeren. Terwijl de fundamenten van de ploeg van Steijn op Mlapa en Susic na allemaal nog aanwezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik geloof best dat hij het spelletje snapt qua tactiek, maar hij slaagt er gewoon nooit in om een stabiele ploeg te formeren. Terwijl de fundamenten van de ploeg van Steijn op Mlapa en Susic na allemaal nog aanwezig zijn.

VVV wilde aanvallender spelen, dus niet voortborduren op de tactiek van Steijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-10-2019 om 21:22 zei Magikarp:

Niet echt, zie hem alleen af en toe bij Jong Sparta als een gek tekeer gaan langs de lijn :D Roept soms dingen die van een uitvak van Feyenoord konden komen. "JULLIE LIJKEN WEL EEN AMATEURPLOEG" om dan verder geen coaching te geven. Spelers raken er alleen maar 'gestrest' van tijdens zo'n pot. Weinig inhoudelijks en ook de genomen beslissingen kosten meer punten dan het oplevert.

Wel vermakelijk.

Op 9-10-2019 om 09:43 zei E2E:

Haha mooi, heb een keer een half uur met hem gepraat enne ... min of meer hetzelfde beeld. 

@007mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei 007mark:

Vind ik ook mooi altijd bij lage (amateur)teams. En ook in de korfbalwereld waarik in zit dan. Totaal nutteloze kreten van een trainer, mooi man. 'KOMOP JONGENS DOORGAAN'.

Altijd mooi, ja.  Wij hadden een trainer die riep "met z'n elven!" of "de eerste bal is voor ons!" als we zelf de aftrap hadden ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei komodo25:

Den Bosch Excelsior tijd gestaakt geweest door racistische spreekkoren. Mooi dat de speler dan wraak neemt met een goal 

Inderdaad mooi. Ook geinig dat er dan één man in het publiek daar dat wel kan waarderen, die staat daar dan te lachen en klappen en daaromheen allemaal agressieve ventjes. Is trouwens geen Eredivisie btw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites