cimbomcu Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 Op 8-11-2019 om 09:26 zei Sophomore: Toch vreemd dat hij mee ging trainen in Venlo en dan naar Vitas gaat. Beetjr stank voor dank. Malen speelt dit weekend iig niet @Piemel Onder Maaskant wil je toch niet voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 Straks weer kansloos ten onder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 20 uur geleden zei Rossi: Straks weer kansloos ten onder Nou ja, semi-kansloos. Bedankt voor de drie punten, we hebben ze nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 Maaskant ontslagen. Schijnt dat Steijn de 1ste kandidaat is om hem op te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 Niet echt verrassend. Ik snap niet dat er überhaupt nog clubs zijn die Maaskant een kans geven als eindverantwoordelijke. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar die teams hangen altijd als los zand aan elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 (bewerkt) Op 9-11-2019 om 10:09 zei cimbomcu: Sorry Cim, krijg de quote niet weg :(. Een gigantische blessuregolf in de achterste linie Feyenoord bij Feyenoord:O Bijlow, Vermeer, Ie, Senesi, Botteghin, Karsdorp, Van Beek. Blijft niemand meer over joh. 11 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 (bewerkt) Gelukkig zijn is er nu een interlandperiode. Welke keeper staat er eigenlijk op doel als Bijlow en Vermeer niet kunnen? Streppel en Steijn gaan in ieder geval nu niet naar VVV. 11 november 2019 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Niet echt verrassend. Ik snap niet dat er überhaupt nog clubs zijn die Maaskant een kans geven als eindverantwoordelijke. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar die teams hangen altijd als los zand aan elkaar. Ik snap ook echt niet hoe ze bij hen zijn uitgekomen. Toen bij FC Groningen ook al niet. Gaat ie ook zeggen dat ie de selectie overschat heeft enzo. Dat is zo'n zwaktebod. Volgens mij is hij ook totaal niet zelfkritisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 20 minuten geleden zei FMNOOB: Gelukkig zijn is er nu een interlandperiode. Welke keeper staat er eigenlijk op doel als Bijlow en Vermeer niet kunnen? Nick Marsman 20 minuten geleden zei FMNOOB: Streppel en Steijn gaan in ieder geval nu niet naar VVV. Hoe weet je dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Pino: Nick Marsman Hoe weet je dat? Bedankt voor het eerste. Gelezen bij vi dat Stan Valckx dat heeft gezegd. Beide heren blijven nog, waarschijnlijk om financiële redenen, in de VAE. 11 november 2019 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Niet echt verrassend. Ik snap niet dat er überhaupt nog clubs zijn die Maaskant een kans geven als eindverantwoordelijke. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar die teams hangen altijd als los zand aan Die kan echt helemaal geen kut kan die dekken . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 (bewerkt) Maaskant maakye dit seizoen wel de mooiste uitspraak met "Feyenoord is geen FC Bal op het Dak. Daar speelden we vorige week tegen in de beker en verloren we ook van." Pis in mijn broek van het lachen. Volgens mij zag hij zelf de waanzin van die uitspraak niet in. 11 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 20 minuten geleden zei Sophomore: Maaskant maakye dit seizoen wel de mooiste uitspraak met "Feyenoord is geen FC Bal op het Dak. Daar speelden we vorige week tegen in de beker en verloren we ook van." Pis in mijn broek van het lachen. Volgens mij zag hij zelf de waanzin van die uitspraak niet in. Nee hij had een leukeren: 'Het is pas crisis als het bier op is'. Ben je hoofdtrainer van een BVO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 3 minuten geleden zei 007mark: Nee hij had een leukeren: 'Het is pas crisis als het bier op is'. Ben je hoofdtrainer van een BVO Ja maar dat was een bewuste grap/humor. Bij die eerste zei hij het als argument om zichzelf te verdedigen, maar het is eigenlijk een argument tegen zichzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Ik snap ook echt niet hoe ze bij hen zijn uitgekomen. Toen bij FC Groningen ook al niet. Gaat ie ook zeggen dat ie de selectie overschat heeft enzo. Dat is zo'n zwaktebod. Volgens mij is hij ook totaal niet zelfkritisch. Ik geloof best dat hij het spelletje snapt qua tactiek, maar hij slaagt er gewoon nooit in om een stabiele ploeg te formeren. Terwijl de fundamenten van de ploeg van Steijn op Mlapa en Susic na allemaal nog aanwezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 1 uur geleden zei 007mark: Nee hij had een leukeren: 'Het is pas crisis als het bier op is'. Ben je hoofdtrainer van een BVO Dat is een zin die ze bij VVV als grap wel regelmatig zeggen, komt niet van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik geloof best dat hij het spelletje snapt qua tactiek, maar hij slaagt er gewoon nooit in om een stabiele ploeg te formeren. Terwijl de fundamenten van de ploeg van Steijn op Mlapa en Susic na allemaal nog aanwezig zijn. VVV wilde aanvallender spelen, dus niet voortborduren op de tactiek van Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 Op 8-10-2019 om 21:22 zei Magikarp: Niet echt, zie hem alleen af en toe bij Jong Sparta als een gek tekeer gaan langs de lijn Roept soms dingen die van een uitvak van Feyenoord konden komen. "JULLIE LIJKEN WEL EEN AMATEURPLOEG" om dan verder geen coaching te geven. Spelers raken er alleen maar 'gestrest' van tijdens zo'n pot. Weinig inhoudelijks en ook de genomen beslissingen kosten meer punten dan het oplevert. Wel vermakelijk. Op 9-10-2019 om 09:43 zei E2E: Haha mooi, heb een keer een half uur met hem gepraat enne ... min of meer hetzelfde beeld. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: @007mark Wordt dus genieten zondag huhu. Vind ik ook mooi altijd bij lage (amateur)teams. En ook in de korfbalwereld waarik in zit dan. Totaal nutteloze kreten van een trainer, mooi man. 'KOMOP JONGENS DOORGAAN'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 8 uur geleden zei 007mark: Vind ik ook mooi altijd bij lage (amateur)teams. En ook in de korfbalwereld waarik in zit dan. Totaal nutteloze kreten van een trainer, mooi man. 'KOMOP JONGENS DOORGAAN'. Altijd mooi, ja. Wij hadden een trainer die riep "met z'n elven!" of "de eerste bal is voor ons!" als we zelf de aftrap hadden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 6-0 achter, scoor je de 6-1: "Het kan nog!" Kom je met een 6-0 voorsprong uit de rust: "Spelen alsof het 0-0 staat!!!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 Wij hadden vorig jaar een trainer daar lagen we echt allemaal dubbel om. Vorig jaar na een kans van de tegenpartij: “ kijk nou, niemand stapt uit. Ze staan allemaal in de vertwijfeling”. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Den Bosch Excelsior tijd gestaakt geweest door racistische spreekkoren. Mooi dat de speler dan wraak neemt met een goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 5 minuten geleden zei komodo25: Den Bosch Excelsior tijd gestaakt geweest door racistische spreekkoren. Mooi dat de speler dan wraak neemt met een goal Inderdaad mooi. Ook geinig dat er dan één man in het publiek daar dat wel kan waarderen, die staat daar dan te lachen en klappen en daaromheen allemaal agressieve ventjes. Is trouwens geen Eredivisie btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Klopt maar zag het topic van de kkd niet excuses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten