Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Arles:

Doel je dan op zijn uitspraken over de tweede helft, dat ie zich kapot heeft geërgerd? Ik vind dat juist wel een goeie eigenschap van een trainer, ongeacht het resultaat altijd het beste uit je ploeg willen halen. Ik zou zeker als fan altijd liever een trainer hebben die veeleisend is en dat ook durft te zeggen tegen spelers en pers. Ik denk dat het ook beter werkt voor de lange termijn: resultaten kunnen goed zijn, maar als het spel niet goed is, zorgt dat over een langere periode voor meer problemen. 

In principe zeg je alleen maar goede logische dingen. Maar ik vind het bij Bosz al jaren een soort act, om altijd overdreven tegen de richting in te willen gaan bij alles. Ipv dat die zegt dat het beter kan, maar dat 9 uit 27 en een simpele overwinning op AZ een geweldige prestatie is, gaat die maar door met hyperbolen alsof het de slechtste wedstrijd in de clubhistorie was. En dat elke week, vind dat erg vermoeiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schwalbes worden echt te weinig bestraft. Neem nu zo'n Meerdink hier. Die duikelt zonder dat er contact is. De scheids ziet dat op het scherm, annuleert de penalty en geeft vervolgens alsnog geen kaart? Ergerlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Urbeto:

Schwalbes worden echt te weinig bestraft. Neem nu zo'n Meerdink hier. Die duikelt zonder dat er contact is. De scheids ziet dat op het scherm, annuleert de penalty en geeft vervolgens alsnog geen kaart? Ergerlijk. 

Volgens de VAR regels mag dat dus niet. Hoogste tijd dat dat in de regels wordt opgenomen. Wel een schande trouwens dat het zo lang duurt voordat de VAR de scheids naar de kant roept en dat de scheids ook nog weer een halve minuut moet kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Volgens de VAR regels mag dat dus niet. Hoogste tijd dat dat in de regels wordt opgenomen. Wel een schande trouwens dat het zo lang duurt voordat de VAR de scheids naar de kant roept en dat de scheids ook nog weer een halve minuut moet kijken

Ik twijfelde daar dus al over, maar ging er eigenlijk vanuit dat dat inmiddels wel een keer aangepast zou zijn. Belachelijk. 

Maargoed, ook los van dit moment vind ik dat schwalbes te weinig bestraft worden. Ik vind het krom dat je wel zo strikt kaarten trekt voor commentaar op de leiding (hetgeen met het niveau van de arbitrage vaak nog terecht is ook :DW:) maar dat je pas geel voor een schwalbe - mijn inziens vele malen ongepaster - krijgt als je een Peter Wisgerhofje gooit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Die is ook wel lekker hoor. Tomasson deed iets vergelijkbaars ooit tegen Ajax.

Hier Wisgerhof, eveneens tegen Ajax. Let op: hier werd geen kaart gegeven. Een gotspe. 

Dit is een heerlijk pagina trouwens. Schwalbes die zo slecht zijn, zouden eigenlijk ook niet bestraft moeten worden. Was er in Engeland trouwens niet ooit zo'n commissie opgericht die na elke speelronde bij elkaar kwamen om te kijken of schwalbes een schorsing waard waren?

https://www.elfvoetbal.nl/article/1416/Vijf-Eredivisie-schwalbes-waar-een-schorsing-op-zijn-plaats-was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dit is een heerlijk pagina trouwens. Schwalbes die zo slecht zijn, zouden eigenlijk ook niet bestraft moeten worden. Was er in Engeland trouwens niet ooit zo'n commissie opgericht die na elke speelronde bij elkaar kwamen om te kijken of schwalbes een schorsing waard waren?

https://www.elfvoetbal.nl/article/1416/Vijf-Eredivisie-schwalbes-waar-een-schorsing-op-zijn-plaats-was

Vicento is ook een klassiekertje. Evenals Demouge uit het Eredivisie Weekoverzicht, al denkt Andries Jonker daar wellicht nog altijd anders over. 

Moet je Alberg in deze video eens zien. Clown :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

Vicento is ook een klassiekertje. Evenals Demouge uit het Eredivisie Weekoverzicht, al denkt Andries Jonker daar wellicht nog altijd anders over. 

Moet je Alberg in deze video eens zien. Clown 

Hahah die van Tomasson is ook erg sterk ja. Samen met die van Vicento wel echt de duidelijke uitblinkers. Als je nou een schwalbe maakt en je reageert zoals Menig dan heb je ten minste ook nog een beetje zelfspot. Die lacht er zelf ook lekker om. Die twee van Mertens zijn ook wel ernstig hoor trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hahah die van Tomasson is ook erg sterk ja. Samen met die van Vicento wel echt de duidelijke uitblinkers. Als je nou een schwalbe maakt en je reageert zoals Menig dan heb je ten minste ook nog een beetje zelfspot. Die lacht er zelf ook lekker om. Die twee van Mertens zijn ook wel ernstig hoor trouwens

Dit is ook wel een mooie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal de schuld van Ricardo Cruz. Dat was de eerste die echt met enorme schwalbes begon.

Ergste meest beslissende schwalbe van Ajax van Machlas in de klassieker tegen Feyenoord. Gratis penalty.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Sparta doet het toch gewoon redelijk op het niveau wat Sparta is?

Bakken er in eigen huis natuurlijk al tijden helemaal niets van. 

Ben wel benieuwd naar de opvolging. Ik zet m'n geld op Alex Pastoor, al zijn namen als René Hake, Marcel Keizer, Philip Cocu en die ene van dat golfkarretje nu natuurlijk ook vrij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Bakken er in eigen huis natuurlijk al tijden helemaal niets van. 

Ben wel benieuwd naar de opvolging. Ik zet m'n geld op Alex Pastoor, al zijn namen als René Hake, Marcel Keizer, Philip Cocu en die ene van dat golfkarretje nu natuurlijk ook vrij. 

Hebben toch ook twee jaar over gepresteerd in het algemeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Hebben toch ook twee jaar over gepresteerd in het algemeen?

Ze hebben stappen gemaakt, maar ik denk dat dat overpresteren wel meevalt. Ik vind dat ze een selectie voor het linkerrijtje hebben, mits iedereen fit is. 

Even voor de extra beeldvorming: van hun laatste 22 thuiswedstrijden won Sparta er maar 6. Dat is niet echt lekker voor je klantenbinding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei timpy00:

Maurice Steijn.....

Die gaat dus in gesprek met een club waar zijn oude assistent de hoofdtrainer is. Steijn en Rijsdijk vieren geen kerst samen.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kelvin:

Die gaat dus in gesprek met een club waar zijn oude assistent de hoofdtrainer is. Steijn en Rijsdijk vieren geen kerst samen.

Nee en Sven Mislintat is ook al niet welkom met de kerst, bij huize Steijn;c:cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites