PJHoutman Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 44 minuten geleden zei timpy00: Ik heb prima sfeer ervaren in de Arena als bij andere wedstrijden. Bij Feyenoord Ajax zie je voor Feyenoord helaas al te goed waar de niet beste reputatie vandaan komt bij letterlijk iedere close up. Overigens is de sfeer in de Kuip natuurlijk het allergrootste fabeltje wat er is. En daarmee zeg ik niet dat er geen sfeer is, maar die mythische status slaat natuurlijk nergens op. Maar je hebt wel gelijk tegen Ajax hoor je ze wel. Cimmie ga eens terug op je eigen account Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Denk dat het schelden en schreeuwen naar jongens in een Ajax shirt ook best mee zal vallen. Het zal eerder uitlachen worden van een stel binkies die er echt geen reet van kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 5 uur geleden zei Urbeto: Verklaar je nader, want ik herken dit beeld niet. En ik denk na een aantal jaren als seizoenkaarthouder best een inschatting te kunnen maken. Je herkent niet het beeld dat het in veel wedstrijden best wel tam is in de kuip? Daar klagen paar vrienden van mij al jaren over die wekelijks gaan. 3 uur geleden zei Beppu: Denk dat het schelden en schreeuwen naar jongens in een Ajax shirt ook best mee zal vallen. Het zal eerder uitlachen worden van een stel binkies die er echt geen reet van kunnen. 1 2. Drie keer Hancko denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 7 minuten geleden zei timpy00: Je herkent niet het beeld dat het in veel wedstrijden best wel tam is in de kuip? Daar klagen paar vrienden van mij al jaren over die wekelijks gaan. En hoe maakt dat de sfeer thuis tegen RKC minder is het gegeven dat de Kuip ook echt een enorme heksenketel kan zijn dan tot een fabeltje? Want dat is echt nonsens. Verder blijft het het in de Kuip hoofdzakelijk reactief qua beleving; voor een monotone maar constante stroom aan geluid - waarschijnlijk met een mooie trommel! - kan je bij genoeg andere clubs terecht, als dat is waar je op doelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 8 minuten geleden zei Urbeto: En hoe maakt dat de sfeer thuis tegen RKC minder is het gegeven dat de Kuip ook echt een enorme heksenketel kan zijn dan tot een fabeltje? Want dat is echt nonsens. Verder blijft het het in de Kuip hoofdzakelijk reactief qua beleving; voor een monotone maar constante stroom aan geluid - waarschijnlijk met een mooie trommel! - kan je bij genoeg andere clubs terecht, als dat is waar je op doelt. De arena kan even goed een heksenketel zijn of de grolsch veste of nog een hoop stadions welke benaming je er aan wilt geven. Ik vind dat in Nederland, ook vaak door commentatoren, Feyenoord een soort mythische status krijgt. Terwijl het nou niet is dat het altijd een heksenketel is ofzo. Waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat dat ergens anders wel zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 5 minuten geleden zei timpy00: De arena kan even goed een heksenketel zijn of de grolsch veste of nog een hoop stadions welke benaming je er aan wilt geven. Ik vind dat in Nederland, ook vaak door commentatoren, Feyenoord een soort mythische status krijgt. Terwijl het nou niet is dat het altijd een heksenketel is ofzo. Waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat dat ergens anders wel zo is. Niet op het niveau waarop de Kuip in een heksenketel kan veranderen. Echt niet. Ga maar eens naar een grote wedstrijd in de Kuip, dan begrijp je waar al die commentatoren het over hebben. Ik ken geen enkel stadion in Nederland waar het geluid zó van de tribunes afrolt als in de Kuip en qua trillende tribunes heb ik enkel San Siro als gelijke ervaren. Dat ga je ook nergens anders ervaren. Of nouja, dat laatste lukt misschien in de Goffert ook nog Dat zegt niet dat andere clubs in NL sfeerloos zijn hoor, of dat het in de Kuip altijd koek en ei is, maar het is in mijn optiek wel degelijk anders qua beleving. Maargoed, daar hoeven we het natuurlijk niet over eens te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart (bewerkt) 10 uur geleden zei MetalMichael: De bal, die verliest nooit. Had een klasgenootje op de basisschool die voor de scheids was. Op 17-3-2024 om 19:01 zei cimbomcu: Hij had het o.a. over een schwalbe van Gimenez en dat daar best geel voor kon gegeven worden, was ook gewoon een schwalbe. Lijkt wel of scheidsrechters de richtlijn hebben gekregen om daar geen geel meer voor te geven. Kan mij niet meer voor de geest halen de laatste keer dat ik het zag. Vorige week ook bij Havertz niet gegeven. 18 maart bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 9 uur geleden zei Sophomore: Lijkt wel of scheidsrechters de richtlijn hebben gekregen om daar geen geel meer voor te geven. Kan mij niet meer voor de geest halen de laatste keer dat ik het zag. Vorige week ook bij Havertz niet gegeven. Ik vind echt dat het aan het takenpakket van de VAR toegevoegd moet worden dat de VAR kan ingrijpen bij een schwalbe en de speler alsnog geel kan geven. Desnoods dat het na de wedstrijd pas gebeurd en dat elke situatie nog opnieuw wordt bekeken bij de KNVB zodat het spel er niet stil voor te liggen hoeft. Havertz scoort inderdaad ook nog eens de winnende erna terwijl die zijn tweede gele kaart moest krijgen. Die van Gimenez heb ik niet gezien, maar bijv. Taylor maakte ook een schwalbe en het spel lag even stil omdat de VAR keek. Dan zou het vrij makkelijk ook even geel kunnen zijn bij een schwalbe vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Hebben jullie je ook wel eens ergens gesolliciteerd zonder je in te lezen in het bedrijf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Zie je maar hoe ongelofelijke domoren er rondlopen in de voetballerij. Waarschijnlijk was die verbaasd dat Crouch niet in de spits stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Die voetballers van tegenwoordig kijken toch enkel naar het salaris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Voor de miljoenen hoeft Manhoef het anders niet te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Stop eens met Stoken allemaal.x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 3 uur geleden zei Vitesse88: Zie je maar hoe ongelofelijke domoren er rondlopen in de voetballerij. Waarschijnlijk was die verbaasd dat Crouch niet in de spits stond. Dit is wel echt next level hoor. Dat Brobbey de stad Leipzig niet geweldig heeft verkend vind ik tot daar aan toe, maar dít Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Het is alleen wel een beetje een vreemde clickbait van VI zelf (ik hoopte dat het zo'n treurig knip-en-plak-accountje zou zijn). Hij kwam er tijdens de onderhandelingen achter omdat het allemaal zo snel ging, maar het is niet zo dat hij na het tekenen van zijn contract er pas achterkwam hoe het zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Dit is categorie Tannane die niet wist dat Las Palmas een eiland was wat dichterbij Marokko lag dan Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart De grote Bas Nijhuis-show in optima forma weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 7 minuten geleden zei joostmakaay: De grote Bas Nijhuis-show in optima forma weer Waarom dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Ze weten het niet meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 9 minuten geleden zei Urbeto: Waarom dat? Fluiten bij non-overtredingen, en niet fluiten bij overtredingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart NEC the giant killer!! Heb niks gezien en kan niet zien, maar ze blijven hard gaan iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Dat PSV is het he-le-maal kwijt. Feyenoord gaat nog gemakkelijk kampioen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Wel raar dit. Had hier van de experts begrepen dat PSV geen punten meer ging verspelen, dus dat Feyenoord niet voor de zege moest gaan. Blijkt dat dus helemaal niet waar te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 17 minuten geleden zei bas huijsmans: Dat PSV is het he-le-maal kwijt. Feyenoord gaat nog gemakkelijk kampioen worden Eerst morgen zelf maar winnen tegen Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Haha tering Cillissen, wat ben je een rancuneus figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten