joostmakaay Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: Ach, doe toch niet zo kleinzerig. Een beetje beleving in het stadion hoort er juist bij. Ah sorry was even vergeten dat enige vorm van kritiek op Feyenoord niet toegestaan is op dit forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 2 minuten geleden zei joostmakaay: Ah sorry was even vergeten dat enige vorm van kritiek op Feyenoord niet toegestaan is op dit forum. Wederom, doe niet zo kleinzerig. Natuurlijk zijn de emoties van het publiek gekleurd, daar zijn het supporters voor. Het is gewoon onzinnig - en onwenselijk - om te verwachten dat een voetbalpubliek zich neutraal uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 3 uur geleden zei timpy00: Ik weet niet waarom je het vermogen mist om een normale discussie te voeren. Buiten dat je me prima mag wijzen op een taalfout. Wat is je hele punt in de discussie? Wat kom je doen? Interessant doen? Of ga je voortaan het hele forum lastigvallen met je droevige gedrag? Buiten dat de woorden nog steeds niet hetzelfde zijn. ik weet niet waarom je het vermogen mist om gewoon normaal te reageren... In mijn tijd waren mensen niet zo snel aangebrand en op hun teentjes getrapt. Een beetje "humor" moet kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 1 minuut geleden zei Berjan1986: ik weet niet waarom je het vermogen mist om gewoon normaal te reageren... In mijn tijd waren mensen niet zo snel aangebrand en op hun teentjes getrapt. Een beetje "humor" moet kunnen. Zelf met "prutsers" en "Kan je lezne of niet?" aankomen, en dan de ander betichten als snel aangebrand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 3 uur geleden zei delichris: Klopt, maar ik vind die Jaap Veerman een hele nare man. En dan laat ik me niet uit over Henk Kras. Jaap Veerman heeft hierin gewoon volkomen gelijk. Jan Smit en zijn maatjes zijn roekeloze ventjes die teren op geld dat er nog niet is. En dan moet de raad gewoon ingrijpen. 4 minuten geleden zei joostmakaay: Zelf met "prutsers" en "Kan je lezne of niet?" aankomen, en dan de ander betichten als snel aangebrand. Jullie zijn echt niks gewend he? Vroeger, in de goede oude tijd op Forum.pcm werd met dit soort teksten niks persoonlijks bedoeld. Maar er zijn hier mensen die zo persoonlijk reageren, echt niet te geloven.. Zal wel de tijd zijn? Aangezien online iedereen zo snel aangebrand is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 1 minuut geleden zei Berjan1986: Jaap Veerman heeft hierin gewoon volkomen gelijk. Jan Smit en zijn maatjes zijn roekeloze ventjes die teren op geld dat er nog niet is. En dan moet de raad gewoon ingrijpen. Jullie zijn echt niks gewend he? Vroeger, in de goede oude tijd op Forum.pcm werd met dit soort teksten niks persoonlijks bedoeld. Maar er zijn hier mensen die zo persoonlijk reageren, echt niet te geloven.. Zal wel de tijd zijn? Aangezien online iedereen zo snel aangebrand is? https://www.spiegelshop.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 7 minuten geleden zei joostmakaay: https://www.spiegelshop.nl/ Snap je het echt niet? Jullie reageren alsof jullie persoonlijk op jullie pik getrapt zijn. Vroeger, en met name op een ander forum waar veel leden hier lid van waren, nam men niks persoonlijk.. Dus een raad van mij, neem eens niks persoonlijk. groetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 13 minuten geleden zei Berjan1986: Jaap Veerman heeft hierin gewoon volkomen gelijk. Jan Smit en zijn maatjes zijn roekeloze ventjes die teren op geld dat er nog niet is. En dan moet de raad gewoon ingrijpen. Jullie zijn echt niks gewend he? Vroeger, in de goede oude tijd op Forum.pcm werd met dit soort teksten niks persoonlijks bedoeld. Maar er zijn hier mensen die zo persoonlijk reageren, echt niet te geloven.. Zal wel de tijd zijn? Aangezien online iedereen zo snel aangebrand is? Je bedoelt dat forum waarin men vooral bezig was met elkaar belachelijk maken en dat op een gegeven moment nauwelijks over pcm meer ging en daarom niet meer bestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Drie keer balletje wegtikken, blessuretje Ramalho, wisseltje, twee gele kaarten. Anderhalve minuut extra blessuretijd, scheidsrechters zouden echt hele slechte hondentrainers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Zojuist zei Kelvin: Drie keer balletje wegtikken, blessuretje Ramalho, wisseltje, twee gele kaarten. Anderhalve minuut extra blessuretijd, scheidsrechters zouden echt hele slechte hondentrainers zijn. Tijdrekken loont, altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 4 uur geleden zei Berjan1986: ik weet niet waarom je het vermogen mist om gewoon normaal te reageren... In mijn tijd waren mensen niet zo snel aangebrand en op hun teentjes getrapt. Een beetje "humor" moet kunnen. Uh wat? Je hebt in dit topic letterlijk nog niks normaals gezegd. Maar goed, zal wel precies dat jaartje zijn dat je je hier eerder heb aangemeld. Jij was vast de gezelligste gezien je activiteit. 4 uur geleden zei Berjan1986: Snap je het echt niet? Jullie reageren alsof jullie persoonlijk op jullie pik getrapt zijn. Vroeger, en met name op een ander forum waar veel leden hier lid van waren, nam men niks persoonlijk.. Dus een raad van mij, neem eens niks persoonlijk. groetjes Als je praat over vroeger was alles beter, en niks persoonlijk nemen. Dan een goede raad, en neem het vooral niet te persoonlijk Als dit jouw manier van humor of mensen aanspreken ga lekker naar een ander forum, waar mensen zoals jij alles goed snappen en niet persoonlijk nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Zo, daar was AZ nog dichtbij een goal zeg in die laatste minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 (bewerkt) Hoe kan die gast van Excelsior nou zo inkomen bij een 0-2 voorsprong? 8 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Net even overleg gehad met Steven Berghuis en twijfel eerlijk gezegd of dit überhaupt geel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Volkomen de bal. Wat een achterlijke kaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Na 35 keer kijken ben ik het oneens dat we het eens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Niet eens vrijetrap waard, laat staan rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Vrij bijzonder dat Lammers ontslagen is las je het mij vraagt. Wat verwacht je als promovendus dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 17 minuten geleden zei 007mark: Vrij bijzonder dat Lammers ontslagen is las je het mij vraagt. Wat verwacht je als promovendus dan? Ik vind het vrij logisch. Er zat totaal geen lijn in dat Hercles en dat kon nog wel eens fout aflopen. Ze hebben een kern om erin te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Zat gisteren met een schuin oog naar NEC - Fortuna te kijken, Mattson lijkt me wel klaar voor een volgende stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 7 uur geleden zei Lenstra: Zat gisteren met een schuin oog naar NEC - Fortuna te kijken, Mattson lijkt me wel klaar voor een volgende stap. Wordt op de socials door supporters bij Twente al een aantal keer genoemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Als stadion DJ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Op 16-12-2023 om 10:35 zei Lenstra: Zat gisteren met een schuin oog naar NEC - Fortuna te kijken, Mattson lijkt me wel klaar voor een volgende stap. Daarbij loopt zijn contract ook af komende zomer, dus als NEC nog iets wenst te verdienen moet het in januari gebeuren. Ik vind het wel een typische AZ aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 36 minuten geleden zei Urbeto: Daarbij loopt zijn contract ook af komende zomer, dus als NEC nog iets wenst te verdienen moet het in januari gebeuren. Ik vind het wel een typische AZ aankoop. He Hans, hij heeft nog een optie in zijn contract voor 1 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 3 minuten geleden zei Kelvin: He Hans, hij heeft nog een optie in zijn contract voor 1 jaar. Ah, dat was me even ontgaan. Toch neemt het niet weg dat ik hem wel een typische AZ aanwinst vind, al heb ik geen idee aan wat voor bedragen NEC zit te denken. Los van deze discussie: het gaat veel te goed met Almere City. Dat mag wel wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten