Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Ah sorry was even vergeten dat enige vorm van kritiek op Feyenoord niet toegestaan is op dit forum.

Wederom, doe niet zo kleinzerig. Natuurlijk zijn de emoties van het publiek gekleurd, daar zijn het supporters voor. Het is gewoon onzinnig - en onwenselijk - om te verwachten dat een voetbalpubliek zich neutraal uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei timpy00:

Ik weet niet waarom je het vermogen mist om een normale discussie te voeren. Buiten dat je me prima mag wijzen op een taalfout. Wat is je hele punt in de discussie? Wat kom je doen?

Interessant doen? Of ga je voortaan het hele forum lastigvallen met je droevige gedrag? Buiten dat de woorden nog steeds niet hetzelfde zijn.

ik weet niet waarom je het vermogen mist om gewoon normaal te reageren...

In mijn tijd waren mensen niet zo snel aangebrand en op hun teentjes getrapt. Een beetje "humor" moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Berjan1986:

In mijn tijd waren mensen niet zo snel aangebrand en op hun teentjes getrapt. Een beetje "humor" moet kunnen.

Zelf met "prutsers" en "Kan je lezne of niet?" aankomen, en dan de ander betichten als snel aangebrand. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

Klopt, maar ik vind die Jaap Veerman een hele nare man. En dan laat ik me niet uit over Henk Kras. 

Jaap Veerman heeft hierin gewoon volkomen gelijk. Jan Smit en zijn maatjes zijn roekeloze ventjes die teren op geld dat er nog niet is. En dan moet de raad gewoon ingrijpen.

4 minuten geleden zei joostmakaay:

Zelf met "prutsers" en "Kan je lezne of niet?" aankomen, en dan de ander betichten als snel aangebrand. :-D

Jullie zijn echt niks gewend he?

Vroeger, in de goede oude tijd op Forum.pcm werd met dit soort teksten niks persoonlijks bedoeld. Maar er zijn hier mensen die zo persoonlijk reageren, echt niet te geloven..

Zal wel de tijd zijn? Aangezien online iedereen zo snel aangebrand is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Berjan1986:

Jaap Veerman heeft hierin gewoon volkomen gelijk. Jan Smit en zijn maatjes zijn roekeloze ventjes die teren op geld dat er nog niet is. En dan moet de raad gewoon ingrijpen.

Vroeger, in de goede oude tijd op Forum.pcm werd met dit soort teksten niks persoonlijks bedoeld. Maar er zijn hier mensen die zo persoonlijk reageren, echt niet te geloven..

https://www.spiegelshop.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei joostmakaay:

Snap je het echt niet?

Jullie reageren alsof jullie persoonlijk op jullie pik getrapt zijn. Vroeger, en met name op een ander forum waar veel leden hier lid van waren, nam men niks persoonlijk..

Dus een raad van mij, neem eens niks persoonlijk. 

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Berjan1986:

Je bedoelt dat forum waarin men vooral bezig was met elkaar belachelijk maken en dat op een gegeven moment nauwelijks over pcm meer ging en daarom niet meer bestaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Berjan1986:

Uh wat? Je hebt in dit topic letterlijk nog niks normaals gezegd. Maar goed, zal wel precies dat jaartje zijn dat je je hier eerder heb aangemeld.

Jij was vast de gezelligste gezien je activiteit.

4 uur geleden zei Berjan1986:

Snap je het echt niet?

Jullie reageren alsof jullie persoonlijk op jullie pik getrapt zijn. Vroeger, en met name op een ander forum waar veel leden hier lid van waren, nam men niks persoonlijk..

Dus een raad van mij, neem eens niks persoonlijk. 

groetjes

Als je praat over vroeger was alles beter, en niks persoonlijk nemen. Dan een goede raad, en neem het vooral niet te persoonlijk

Als dit jouw manier van humor of mensen aanspreken ga lekker naar een ander forum, waar mensen zoals jij alles goed snappen en niet persoonlijk nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei 007mark:

Vrij bijzonder dat Lammers ontslagen is las je het mij vraagt. Wat verwacht je als promovendus dan?

Ik vind het vrij logisch. Er zat totaal geen lijn in dat Hercles en dat kon nog wel eens fout aflopen. Ze hebben een kern om erin te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-12-2023 om 10:35 zei Lenstra:

Zat gisteren met een schuin oog naar NEC - Fortuna te kijken, Mattson lijkt me wel klaar voor een volgende stap. 

Daarbij loopt zijn contract ook af komende zomer, dus als NEC nog iets wenst te verdienen moet het in januari gebeuren. Ik vind het wel een typische AZ aankoop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kelvin:

He Hans, hij heeft nog een optie in zijn contract voor 1 jaar.

Ah, dat was me even ontgaan. Toch neemt het niet weg dat ik hem wel een typische AZ aanwinst vind, al heb ik geen idee aan wat voor bedragen NEC zit te denken. 

Los van deze discussie: het gaat veel te goed met Almere City. Dat mag wel wat minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites