Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Please zeg me dat je sarcastich bent Thier? https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc-utrecht-wil-in-jubileumjaar-nu-echt-top-3-aanvallen-lat-moet-hoger~aea42c23/172696547/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 49 minuten geleden zei Thierryvane: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc-utrecht-wil-in-jubileumjaar-nu-echt-top-3-aanvallen-lat-moet-hoger~aea42c23/172696547/ In dit tempo kunnen ze volgend jaar de top 3 aanvallen. Van de KKD dan welterverstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 2 uur geleden zei Aaron21: Er is juist heel weinig risico aan een overstap naar Utrecht momenteel. Dat is waar zeker weten. Maar is zkr wel stap terug van een goed draaiend FC Twente. 51 minuten geleden zei Thierryvane: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc-utrecht-wil-in-jubileumjaar-nu-echt-top-3-aanvallen-lat-moet-hoger~aea42c23/172696547/ Gelukkig hahahahaha. Sluit me aan bij @Michaelinho*zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Fantastische uitreiking man van Speler van het Jaar aan Kökcü bij ESPN. De beelden van kampioenschap weer, Geertje die ondanks zijn spraakgesbrek foutloos iets inspreekt voor zijn jeugdvriend en zijn ouders die de prijs overhandigen. En ook die emotie bij het bespreken van de mentale problemen die hij heeft gehad. Heel mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Heb even interview van Jeroen Grueter de Feyenoord fan bekeken met Brobbey, dit omdat ik veel kritiek las op Brobbey vanwege dit interview, dus ik dacht ik ga toch even kijken. Ik zal dikgedrukt maken wat ik een beetje gekke manier vind om iemand vlak na de wedstrijd te ondervragen: Grueter trapt al zo af: ''het is dat ik jullie herken door het tenue wat je jullie aan hebben, voor de rest heb ik weinig Ajax herkent'' (lekker negatief insteken de eerste vraag en voorleggen aan een jonge teleurgestelde gozer) Kan mij voorstellen dat als dit de eerste vraag is, je als Brobbey denkt. Geen zin hierin. Brobbey geeft aan dat het te langzaam ging en het niet goed genoeg was, voor Grueter is dit niet voldoende en hij stelt de volgende vraag: ''dat is wel heel summier, niet goed genoeg. Kun je hier meer over zeggen?'' (Brobbey heeft geen zin om diepe analyses te geven en is misschien daar niet eens in toe staat, maar van Grueter moet het!) Vervolgens gaat het over Brobbey in de spits en concludeert Grueter al en legt Brobbey voor:''Het is voor jou onbegonnen werk daar voorin'' (proberen om op de emotie te gaan bij de jonge gewisselde spits, ook weer lekker suggestief terwijl Brobbey echt wel genoeg in het spel betrokken werd en de meeste kansen via hem kwamen) Vervolgens vraagt Grueter aan Brobbey of het wennen is met de nieuwe jongens voorin. Brobbey geeft aan dat het wennen is maar denkt dat wanneer zij vaker spelen en trainen het vanzelf zal goed gaan. Ook hier kijkt Grueter van op: ''denk jij dat het erin zit?'' Opvallend dat een objectieve interviewer van de NOS al gaat twijfelen na 1 wedstrijd aan de teamgenoten van de gene wie hij interviewt, wat verwacht je van Brobbey wat hij hier op gaat zeggen? Brobbey geeft aan ja, ze worden niet voor niets gehaald, ook hier reageert Grueter weer vervelend met ''dat zou je niet verwachten nee, ik had niet vandaag het idee van hier slaan we steil van achterover'' (Grueter wil meer horen, en is niet tevreden met antwoord. zelfde als hierboven) Dan wil Grueter nog even scoren met de wissel van Brobbey ''je word er na 60 minuten afgehaald, ik was verbaasd, hoe zat dat met jou?'' (even kijken of Brobbey bepaalde vervelende uitspreken gaat doen richting zijn trainer, zelf ook even benoemen dat je verbaasd bent.) Brobbey geeft aan dat hij de reden van Steijn niet kent Voor Grueter is dit wederom niet genoeg ''jij was ook verbaasd dus?'' komop Brian geef hem de rel die hij zo graag wil. (Grueter moet en zal scoren) Brobbey geeft aan dat hij beetje verbaasd was maar dat hij ook de reden van zijn trainer niet kent. Grueter, he fuck niet gelukt, ik moet nog beter mijn best doen en legt hem voor ''dan gaat dat bord omhoog en zien we jouw rugnummer, wat denk je dan?'' (3 maal scheepsrecht, komop Brian ik smeek je. Geef mij het gewenste antwoord dat je er niks van snapt dat je gewisseld wordt en dat je fucking boos bent op de trainer) Brobbey geeft aan dat hij liever 90 min wil volmaken, maar ja nogmaals hij kent de reden niet. Grueter baalt opzichtig en legt aan Brobbey voor dat het lijkt alsof Brobbey op z'n tong bijt en er niet veel over wil zeggen. (godverdomme snotjong, kom eens met een goede reactie voor mij!!!) Brobbey denkt, flikker op met steeds dezelfde vragen en geeft aan dat hij dan maar de trainer moet vragen waarom Brobbey is gewisseld. Grueter denkt, ok ik probeer het anders: ''moeilijke situatie he nu bij jullie? Brobbey: ja maar ik heb er vertrouwen in, komt goed. Grueter: verbaasd, alle vertrouwen ja? (He vertrouwen? waar haal je het in hemelsnaam vandaan Brian) Brobbey ja. Wat een ontzettend slechte interview van Grueter, het is suggestief, vervelend en duidelijk opzoek gaan naar dingen die hij zelf wil horen. En dan is Brobbey de boeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Heel gek dat een journalist verdiepende vragen stelt. En het herhalen van iemand zijn/haar antwoord is wat studenten Journalistiek volgens mij tijdens hun eerste college krijgen aangeleerd. Dus zo gek is dat ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Ben gestopt met lezen bij "Jeroen Grueter de Feyenoord-fan". Hoor het wel als ik iets gemist heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 30 minuten geleden zei PJHoutman: Ben gestopt met lezen bij "Jeroen Grueter de Feyenoord-fan". Hoor het wel als ik iets gemist heb. Je mag kiezen tussen een samenvatting van Foeke Booy of Youssef El Akchaoui Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 11 uur geleden zei cimbomcu: vervelend Ben het met deze omschrijving eens; vond het een erg vervelend interview. Of het de taak is van zo'n lul met een microfoon en een voetballer om "geen vervelende" interviews te geven kun je discussiëren (ik vind van niet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 11 uur geleden zei Kelvin: Je mag kiezen tussen een samenvatting van Foeke Booy of Youssef El Akchaoui Je gaat lekker op het weekoverzicht de afgelopen dagen, of niet haha? Verder een vermoeiende analyse van een interview door iemand die zijn analyse alleen maar stoelt op frustratie en een Ajax-bril. Zo'n interview zie bij elke club, maar als het bij Ajax is, is de wereld te klein. Als er al iets mis is met doorvragen, kunnen we beter de gehele journalistiek afschaffen. En daar ben ik persoonlijk weer wat minder fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 40 minuten geleden zei Tim': Je gaat lekker op het weekoverzicht de afgelopen dagen, of niet haha? Wat is dat nou weer voor vraag. Dit vind ik een belachelijke vraag, dat meen ik echt. Daar kan ik me echt over opwinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Tim': Je gaat lekker op het weekoverzicht de afgelopen dagen, of niet haha? Verder een vermoeiende analyse van een interview door iemand die zijn analyse alleen maar stoelt op frustratie en een Ajax-bril. Zo'n interview zie bij elke club, maar als het bij Ajax is, is de wereld te klein. Als er al iets mis is met doorvragen, kunnen we beter de gehele journalistiek afschaffen. En daar ben ik persoonlijk weer wat minder fan van. Heb je die van Stewart met Schreuder gezien? Probleem is niet geen journalisten zijn maar dat er bijna geen (GOEDE) journalisten zijn. Zo'n Schreuder stelt Stewart alleen maar belachelijke en gesloten vragen Ze moeten gewoon normale, open en interessante vragen. De vragen die journalisten hier in Nederladn stellen zouden zeker 7/10 kinderen tot 12 jaar nog betere vragen stellen. 5 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 36 minuten geleden zei Kyrill: Heb je die van Stewart met Schreuder gezien? Probleem is niet geen journalisten zijn maar dat er bijna geen (GOEDE) journalisten zijn. Zo'n Schreuder stelt Stewart alleen maar belachelijke en gesloten vragen Ze moeten gewoon normale, open en interessante vragen. De vragen die journalisten hier in Nederladn stellen zouden zeker 7/10 kinderen tot 12 jaar nog betere vragen stellen. Absoluut mee oneens. Er zijn enorm veel goede journalisten. Maar als je alleen Joep Schreuder als voorbeeld pakt, dan snap ik dat je denkt dat er weinig goede zijn. En de reden dat een kind een goed interview houdt, is dat een geïnterviewde beseft dat het een kind is en dus vrolijk meegaat in een interview. Wanneer er een serieuze interviewer komt, is er vaak een gesloten houding. Dan is het erg lastig wat te maken van een interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 minuut geleden zei Tim': Absoluut mee oneens. Er zijn enorm veel goede journalisten. Maar als je alleen Joep Schreuder als voorbeeld pakt, dan snap ik dat je denkt dat er weinig goede zijn. En de reden dat een kind een goed interview houdt, is dat een geïnterviewde beseft dat het een kind is en dus vrolijk meegaat in een interview. Wanneer er een serieuze interviewer komt, is er vaak een gesloten houding. Dan is het erg lastig wat te maken van een interview. Noem 3 Sport journalisten.voetbal interviewers die jij wel goed vindt dan? Ik luister graag mee... Grueter vind ik ook niet goed bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Noem 3 Sport journalisten.voetbal interviewers die jij wel goed vindt dan? Ik luister graag mee... Grueter vind ik ook niet goed bijvoorbeeld. Arman Avsaroglu, Jeroen Stekelenburg, Jeroen Elshoff, Jan Joost van Gangelen, Fresia Cousiño Arias, Pascal Kamperman, Milan van Dongen (vroeger geen fan van, maar die heeft zich erg goed ontwikkeld), Cristian Willaert, Aletha Leidelmeijer, Vincent Schildkamp, Geert Beckers, Sander Berends, Stef de Bont, Geert-Jan Jakobs, Marco Timmer, Dave Aalbers, Lentin Goodijk, Bas van den Hoven, Sander Janssen. En dan hou ik het even bij ESPN, NOS, ELF en VI en zal ik er nog wel wat gemist hebben daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Marco Timmer, de man die toch zeker een kwart van zijn tweets eindigt met .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Ja gaan we hier nu elke journalist persoonlijk doornemen? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 uur geleden zei Erwin.: Marco Timmer, de man die toch zeker een kwart van zijn tweets eindigt met .... Hij Twittert niet heel sterk nee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 17 uur geleden zei Erwin.: Marco Timmer, de man die toch zeker een kwart van zijn tweets eindigt met .... Gelijk even naar zijn Tweets gekeken. Heerlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1151197/nederlandse-clubs-hebben-89-miljoen-coronaschuld-psv-spant-de-kroon.html Ik vind dit redelijk schandalig, eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Van de clubs die redelijkerwijs hadden kunnen weten dat ze dit niet konden dragen wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 19 minuten geleden zei MetalMichael: Van de clubs die redelijkerwijs hadden kunnen weten dat ze dit niet konden dragen wel ja. Daar heb ik als accountant een iets andere mening over, eerlijk gezegd. Want wat hier namelijk gebeurd, specifiek op PSV gericht dan even, is het feit dat PSV gebruik maakt van een regeling die bedoeld is voor bedrijven die in de knel komen in de coronaperiode. 24 Miljoen aan belastingen, dan komt het er eigenlijk op neer dat PSV in de gehele coronaperiode geen cent aan wat voor belasting dan ook betaald heeft. Dat an sich is niet een issue. Wel als je dieper gaat kijken en dan tot de conclusie komt, n.a.v. de jaarrekeningen van PSV vooral over die jaren, transfersuitgaves etc, dat PSV eigenlijk een beetje die regeling heeft misbruikt: Aangeven dat je niet betalen kunt en het geld wat je hebt gewoon gebruiken voor transfers. Nu snap ik best dat je dat kunt scharen onder "slim gebruik maken" van die betalingsregeling, maar het is niet helemaal fair naar hoe die regeling bedoeld is. PSV was financieel prima gezond en heeft op deze manier heel goedkoop gewoon een lening staan, van gemeenschapsgeld. PSV dit jaar geen CL, dan was daar een serieus probleem ontstaan. Heb ik een beetje moeite mee. Dat is overigens niet een waardeoordeel over PSV, laat ik dat dan maar even vooropstellen, die maken gebruik van een kans die ze geboden wordt, maar vanuit de overheid vind ik het wederom een hele dikke vinger naar de gewone mens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 16 minuten geleden zei Elsjorro1990: Daar heb ik als accountant een iets andere mening over, eerlijk gezegd. Want wat hier namelijk gebeurd, specifiek op PSV gericht dan even, is het feit dat PSV gebruik maakt van een regeling die bedoeld is voor bedrijven die in de knel komen in de coronaperiode. 24 Miljoen aan belastingen, dan komt het er eigenlijk op neer dat PSV in de gehele coronaperiode geen cent aan wat voor belasting dan ook betaald heeft. Dat an sich is niet een issue. Wel als je dieper gaat kijken en dan tot de conclusie komt, n.a.v. de jaarrekeningen van PSV vooral over die jaren, transfersuitgaves etc, dat PSV eigenlijk een beetje die regeling heeft misbruikt: Aangeven dat je niet betalen kunt en het geld wat je hebt gewoon gebruiken voor transfers. Nu snap ik best dat je dat kunt scharen onder "slim gebruik maken" van die betalingsregeling, maar het is niet helemaal fair naar hoe die regeling bedoeld is. PSV was financieel prima gezond en heeft op deze manier heel goedkoop gewoon een lening staan, van gemeenschapsgeld. PSV dit jaar geen CL, dan was daar een serieus probleem ontstaan. Heb ik een beetje moeite mee. Dat is overigens niet een waardeoordeel over PSV, laat ik dat dan maar even vooropstellen, die maken gebruik van een kans die ze geboden wordt, maar vanuit de overheid vind ik het wederom een hele dikke vinger naar de gewone mens. Ik volg je helemaal, maar ik vind je laatste punt ook zeker de verantwoordelijkheid van de organisatie zelf. Je legt nu alle verantwoordelijkheid bij de overheid, maar die zijn ook zeker niet perfect in staat om dit soort dingen op te tuigen. Laat staan op korte termijn Het is niet dat ze dit moedwillig zo hebben georganiseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Zojuist zei Lenstra: Ik volg je helemaal, maar ik vind je laatste punt ook zeker de verantwoordelijkheid van de organisatie zelf. Je legt nu alle verantwoordelijkheid bij de overheid, maar die zijn ook zeker niet perfect in staat om dit soort dingen op te tuigen. Laat staan op korte termijn Het is niet dat ze dit moedwillig zo hebben georganiseerd. Ja en Nee. Als accountant zou ik elk bedrijf die enigszins de risico's hiervan dragen kan, adviseren om hetzelfde te doen als blijkt dat die investering ( lees de lening die je aan gaat) op deze manier bijdraagt aan je bedrijfsvoering. Dat gezegd hebbende, is dat natuurlijk wel een HELE grote IF. Op het moment dat die lening door PSV aangegaan werd, zaten ze midden in een periode waarin het er op leek dat Ajax heel ver afstand ging nemen van de rest en het nog allesbehalve zeker was dat er een 2e CL plek zou komen. Je kunt je afvragen of 1. omgaan met gemeenschapsgeld op die manier de schoonheidsprijs verdient en 2. of er door PSV misbruik gemaakt is van deze regeling. Voor wat betreft de overheid: Dat is er ook eentje met gemengde gevoelens: Ik kon als simpele accountant al redelijk de hiaten in deze regelingen aanpikken, nog voor de regelingen goed en wel in gebruik waren. Is er simpelweg dan geen ander alternatief te bedenken en calculeer je een bepaald verlies in op deze "leningen", of is het wellicht verstandig om onafhankelijk advies in te winnen voordat je dit soort "Subsidies" opstelt. Want wat er nu gebeurd is, kan ik je wel uittekenen: Een groot kantoor ala Deloitte of KPMG is om advies gevraagd met betrekking tot deze regelingen en die zagen daarin een gouden markt voor het merendeel van hun klanten, dus Prima regeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 @Elsjorro1990 Ik ben eigenlijk met je eens, wat je zegt klinkt logisch.(ik kijk geen ED meer en ben allang geen PSV fan meer, hooguit lichte voorkeur meer niet) maar kan jij verklaren (gewoon benieuwd is niet omdat nu over PSV gaat dan als ;;''wraaak'' ) over Ajax moet gaan totaal niet. Maar snap jij waar geld gebleven is als Ajax 800 miljoen aan spelers transfers en voor maar 400 miljoen aankoopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten