Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei MetalMichael:

Wat heeft het gedrag van Ramalho na het laatste fluitsignaal met passie te maken? Da's gewoon kinderachtig je frustraties richting Alvarez uiten.

Was gewoon van beide kanten al heel de wedstrijd zuigen, zeuren en veel strijd en passie. Ik heb liever vermakelijk ruzie's en opstootjes als dit tijdens en na de wedstrijd, dan alleen maar gerol en gejank en schwalbe's maken wat voetbal tegenwoordig veelal is helaas.

Ook Alvarez gaat verre van vrijuit was bij veel dingen betrokken in negatief opzicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Ja maar hunnie... Waarvan akte.

Misschien als Feyenoord spelers zulke passie zouden tonen, zou er wat vaker van Ajax gewonnen worden!;c;):cheer:

En ik ben Arsenal fan heb ik nu ook shirt van aan en trainingsjack. Eredivisie niemand 100% meer fan, maar vind leuk als PSV en Feyenoord beter doen dan Ajax.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij die goal van De Jong he, bij het druk zetten van Bergwijn op de keeper wordt die gewoon omver gebeukt door Obispo.

Scheidsrechter doet daar niks tegen, maar het gevolg daarvan is dat linksback Max totaal vrij op mag stomen, Ajax in de hoek van Sanchez en Bergwijn verdedigend een mannetje minder heeft en uit de voorzet de 0-1 komt.

Wat vinden jullie van dat moment?

https://www.npostart.nl/nos-studio-sport-eredivisie/06-11-2022/POW_05454770

Minuut 5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei cimbomcu:

Bij die goal van De Jong he, bij het druk zetten van Bergwijn op de keeper wordt die gewoon omver gebeukt door Obispo.

Scheidsrechter doet daar niks tegen, maar het gevolg daarvan is dat linksback Max totaal vrij op mag stomen, Ajax in de hoek van Sanchez en Bergwijn verdedigend een mannetje minder heeft en uit de voorzet de 0-1 komt.

Minuut 5.

Volgens mij loopt ie zelf tegen Obispo aan, natuurlijk blijft die ook wel gewoon in het pad staan om hem te blokken  maar had niet het idee dat het een overtreding was.

Heb er ff een slechte kwaliteit gif van gemaakt

psv_edit_0(1)(2).gif.d18992029b4a1a0ee5e78f40a5ffe268.gif

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Ajax moet het echt volledig bij zichzelf zoeken. Hij vangt hem hier op, wat zovaak gebeurd. Deed Martinez ook met regelmaat en daar hebben we ook nooit een overtreding voor tegen gekregen. Dus wel moeten gewoon stil zijn en hopen op beterschap (#SCHREUDEROUT)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Erwin.:

Volgens mij loopt ie zelf tegen Obispo aan, natuurlijk blijft die ook wel gewoon in het pad staan om hem te blokken  maar had niet het idee dat het een overtreding was.

Niks aan de hand inderdaad. Brobbey probeerde dit ook een stuk of vijf (?) keer. Gewoon blijven staan, heb je veel meer aan dan dit onnozele gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah oke dank heren

De homoseksuele scheidsrechter die voor de poen gaat fluiten in een regime waar ze homo's martelen kan bij mij weinig goed doen, dan weten jullie dat. Bizar dat de man overal in Europa wordt uitgekotst hier zogenaamd een topscheidsrechter is die alle toppers mag fluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Ah oke dank heren

De homoseksuele scheidsrechter die voor de poen gaat fluiten in een regime waar ze homo's martelen kan bij mij weinig goed doen, dan weten jullie dat. Bizar dat de man overal in Europa wordt uitgekotst hier zogenaamd een topscheidsrechter is die alle toppers mag fluiten. 

Gaat het wel goed met je Cim?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei cimbomcu:

Ah oke dank heren

Nijhuis heb je ook een hekel aan. Dus dan blijft er weinig over hè, of je moet het briljante idee hebben opgevat om Joey Kooij op Feyenoord - Ajax te zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Erwin.:

als er over dit soort momenten al discussies gaan ontstaan kunnen we beter gaan korfballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Minuut 5.

Ik had hier echt het idee dat ie ''druk'' ging zetten om niet achter zn back aan te hoeven lopen. Niks aan de hand imo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Niks aan de hand inderdaad. Brobbey probeerde dit ook een stuk of vijf (?) keer. Gewoon blijven staan, heb je veel meer aan dan dit onnozele gedoe.

Kleine correctie: dit was wel een geel kaartje. Zie het nu pas goed terug. Vangt Brobbey bewust op met een elleboog tegen zijn mond. Enfin. Boeit ook helemaal niks meer. ;c 

2116946604_2022-11-0715_52_58-Notenough..._HighlightsAjax-PSV_Eredivisie-YouTube.png.12fa96bd6f6dc85265bbb77e6bdc55dd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Thierryvane:

Kleine correctie: dit was wel een geel kaartje. Zie het nu pas goed terug. Vangt Brobbey bewust op met een elleboog tegen zijn mond. Enfin. Boeit ook helemaal niks meer.  

2116946604_2022-11-0715_52_58-Notenough..._HighlightsAjax-PSV_Eredivisie-YouTube.png.12fa96bd6f6dc85265bbb77e6bdc55dd.png

Brobbey deelde gisteren zelf ook minstens 2-4 ellebogen uit Thier, kom op ;)

;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Thierryvane:

Kleine correctie: dit was wel een geel kaartje. Zie het nu pas goed terug. Vangt Brobbey bewust op met een elleboog tegen zijn mond. Enfin. Boeit ook helemaal niks meer.  

Het is geen zaalvoetbal hoor, al denken de Amsterdamse diva's vaak van wel en rollen ze bekant het stadion uit na licht contact.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei cimbomcu:

Ah oke dank heren

en wat heeft zijn geaardheid hiermee te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites