Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Regis:

Wat een verschrikkelijk niveau zeg van zowel AZ als PSV. Toch 2 ploegen met voor Nederland goeie kwaliteit, maar er wordt gewoon geen 1 kans gecreëerd vanuit goed veldspel. 

Klopt Sangare was gewoon de beste bij PSV minimaal. Deze beide teams hebben niks te zoeken in de CL iig... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-2-2022 om 20:43 zei Regis:

Wat een verschrikkelijk niveau zeg van zowel AZ als PSV. Toch 2 ploegen met voor Nederland goeie kwaliteit, maar er wordt gewoon geen 1 kans gecreëerd vanuit goed veldspel. 

Dat is al tijden het probleem onder Schmidt(maar net zo goed onder van Bommel of daarvoor Cocu), het gros van de kansen dat gecreëerd wordt komt uit individuele klasse en niet uit veldspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2022 om 17:13 zei MetalMichael:

Manschot overruled even vanaf 40 meter de assistent die er bovenop stond en geeft een vrije trap. Uit de voorzet die daaruit volgt scoort Ajax. 

En je punt is dan de die grensrechter vooral heel erg slecht is? Als zelfs Manschot vanaf 40 meter die smerige overtreding ziet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

En je punt is dan de die grensrechter vooral heel erg slecht is? Als zelfs Manschot vanaf 40 meter die smerige overtreding ziet?

Nee. Dat het best bijzonder is dat hij dat doet, normaal gesproken gebeurt dat niet. En dat Ajax daar dan direct uit scoort.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit je club in de shit? Who do gonna call? Vitesse :<

Geen creativiteit, afhankelijk van Openda en te voorspelbaar qua tactiek. Tel daarbij op dat jongens als bv. Rasmussen zwaar door het ijs zakken. Pijnlijke terugkeer in het stadion.

Moet wel zeggen dat Madueke echt 2 heerlijke acties had vanavond, de tering. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Zit je club in de shit? Who do gonna call? Vitesse :<

Geen creativiteit, afhankelijk van Openda en te voorspelbaar qua tactiek. Tel daarbij op dat jongens als bv. Rasmussen zwaar door het ijs zakken. Pijnlijke terugkeer in het stadion.

Moet wel zeggen dat Madueke echt 2 heerlijke acties had vanavond, de tering. 

Regel ff een potje tegen ons dan:-D Hoewel wij er ook vaak last van hebben. Spits die tien wedstrijden droog staat maakt dan een hattrick, zulke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rossi:

Regel ff een potje tegen ons dan:-D Hoewel wij er ook vaak last van hebben. Spits die tien wedstrijden droog staat maakt dan een hattrick, zulke dingen.

Vitesse is vaak de club geweest die ploegen in een slechte reeks er bovenop helpen. Maar 16 goals tegen in de laatste 4 potten en 1 gemaakt. Tja.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooiste wat ik van Ajax vind, de grootte van Ajax is dat bij Feyenoord vorig jaar Berghuis, en dit jaar Slot en nu Arnesen. Niemand wil zeggen ''nee, ik blijf bij Feyenoord en de overstap ligt gevoelig''  nu Arnesen bij Goedemorgen Eredivisie ''ja, ik heb het naar mijn zin bij Feyenoord'' oke maar wat als ze bellen? ''ik heb het naar mijn zin bij Feyenoord''

Stiekem willen ze allemaal die kant op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kyrill:

Als zij al zo hard afgaan in de Arena, kan je net zo goed Ajax los koppelen naar Super League doen ofzo?;c

Want Twente heeft echt een topploeg... Of misschien staan die eigenlijk iets te hoog gezien hun kwaliteiten... Er zijn zat redenen te verzinnen waarom je met 5-0 op je bek gaat. Aan de andere kant, ook Ajax is te verslaan. Je bij voorbaat al neerleggen bij een nederlaag is ook bleh.

Ik zou het jammer vinden als ze uit de Eredivisie zouden stappen. Ik zie het eerlijk gezegd ook niet gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Vitesse88:

Dat veld, deze scheidsrechter, x % van het uitvak. Allemaal onvoldoende

Vooraf getekend voor een puntje, gezien de huidige vorm. Maar je kunt/moet hem nog zo maar winnen in de 96e minuut.

Hadden ook wel een penal verdient met Openda.

Snap jij nou waarom die Houwen er nog steeds in staat en speelt? Die kan er toch geen kut van. Zet gewoon die Schubert weer erin. Dat was ook een clown, maar die zag ik ook nog wel eens geweldige ballen pakken met z'n reflexen. Houwen pakt helemaal niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites