Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei 007mark:

Ben het helemaal met je eens hoor @Rossi. Fakkels moeten gewoon kunnen. Iets op het veld gooien snap ik opzich nog wel dat je daardoor tijdje niet welkom bent. 

Zeker ook hoge boete gekregen nog erbij?

18 maanden en 450 euro boete ex 68,17 deurwaarders kosten.

Het trieste was, mijn feit was in december 2017 maar werd pas in 2018 behandeld. Toen waren er nieuwe reglementen en viel ik ineens daar onder. Anders had ik 9 maanden gehad en geen boete. Maar goed, uiteindelijk is en blijft het mijn eigen schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

@komodo25 Nee gewoon de hele sfeer om die hele club heen. Natuurlijk draagt de ligging bij. Maar Eagles een tokkieclub noemen is natuurlijk lulkoek 1e klas.

Dat ben ik helemaal met jou eens hoor. Heb dat ook niet gezegd he. Mogen van mij een vaste eredivisie ploeg worden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Vitesse88:

@komodo25 Nee gewoon de hele sfeer om die hele club heen. Natuurlijk draagt de ligging bij. Maar Eagles een tokkieclub noemen is natuurlijk lulkoek 1e klas.

Volledig mee eens. In november waarschijnlijk weer in Nederland. Elke wedstrijd die ik mee kan pakken ben ik erbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV zou Berghuis willen halen als Bergwijn naar Ajax gaat. Heeft de top 3 stiekem onderlinge afspraken gemaakt dat de kampioen/rijkste van de nummer 2 koopt en die weer van de nummer 3, om het gat met de subtop te vergroten en de top 3 Europees sterker te maken? Of praat ik zoals ik zelf denk complete onzin? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Chiemel:

PSV zou Berghuis willen halen als Bergwijn naar Ajax gaat. Heeft de top 3 stiekem onderlinge afspraken gemaakt dat de kampioen/rijkste van de nummer 2 koopt en die weer van de nummer 3, om het gat met de subtop te vergroten en de top 3 Europees sterker te maken? Of praat ik zoals ik zelf denk complete onzin? 

En dan haalt Feyenoord Doan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei komodo25:

En dan haalt Feyenoord Doan 

En als Groningen slim is pikken ze Chromek op, moet hij wel fit blijven maar dan heb je ook wat, klein financieel gokje... Onbegrijpelijk dat ze deze jongen laten gaan, al zal het veel met zijn blessuregevoeligheid te maken hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rossi:

En als Groningen slim is pikken ze Chromek op, moet hij wel fit blijven maar dan heb je ook wat, klein financieel gokje... Onbegrijpelijk dat ze deze jongen laten gaan, al zal het veel met zijn blessuregevoeligheid te maken hebben. 

Blessuregevoelig en Groningen passen wel in 1 zin . Ken die jongen niet echter . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei komodo25:

Blessuregevoelig en Groningen passen wel in 1 zin . Ken die jongen niet echter . 

Kan zo beetje overal op het middenveld. Goede speler alleen bij ons niet gehaald door blessures en omdat wij (bijna) geen jeugd inpassen, alleen spelers met weinig potentie zoals Goppel of VD Heijden. Durf te zeggen dat het ons grootste talent was.

Maar DH heeft er een handje van talentvolle spelers makkelijke te laten gaan. Ook Fikkert mag zomaar vertrekken (naar HBS) en dit was toch een groot keeperstalent in mijn ogen. Vorige jaren De Boer, Jouvenaar, Kastaneer, Schouten, allemaal spelers die toch wel in het eerste hadden kunnen spelen. al zou het voor De Boer en Jouvenaar als keepers lastig zijn. Maar een Schouten binnen houden scheelt weer belachelijke salarissen voor Gorter bijvoorbeeld of Goossens (al viel hij mij uiteindelijk wel mee). Kastaneer houden en je had Hooi en Lorenzen niet nodig gehad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Zeker geen verkeerde speler, maar veel te duur. Feyenoord moet met de transferopbrengsten meerdere posities invullen.

Neem aan dat een Berghuis ook niet voor een appel en een ei verkocht wordt aan een PSV dan . En of Doan nog zoveel gaat opbrengen ik betwijfel het . Hadden hem van de winter voor die 8 miljoen naar Rusland moeten laten gaan ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rossi:

Kan zo beetje overal op het middenveld. Goede speler alleen bij ons niet gehaald door blessures en omdat wij (bijna) geen jeugd inpassen, alleen spelers met weinig potentie zoals Goppel of VD Heijden. Durf te zeggen dat het ons grootste talent was.

Maar DH heeft er een handje van talentvolle spelers makkelijke te laten gaan. Ook Fikkert mag zomaar vertrekken (naar HBS) en dit was toch een groot keeperstalent in mijn ogen. Vorige jaren De Boer, Jouvenaar, Kastaneer, Schouten, allemaal spelers die toch wel in het eerste hadden kunnen spelen. al zou het voor De Boer en Jouvenaar als keepers lastig zijn. Maar een Schouten binnen houden scheelt weer belachelijke salarissen voor Gorter bijvoorbeeld of Goossens (al viel hij mij uiteindelijk wel mee). Kastaneer houden en je had Hooi en Lorenzen niet nodig gehad...

Een talentje op het middenveld kunnen wij wel goed gebruiken . Looi wordt hem niet , Bacuna en Reis inmiddels weg . Bruns blijft niet dus zo raar zal het niet eens zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Chiemel:

Ik denk dat je geruchten te serieus neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een talentje op het middenveld kunnen wij wel goed gebruiken . Looi wordt hem niet , Bacuna en Reis inmiddels weg . Bruns blijft niet dus zo raar zal het niet eens zijn 
Hoop voor die jongen iig dat een andere club hem de kans geeft en hij niet ergens in Oost Europa belandt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei MetalMichael:

Zeker geen verkeerde speler, maar veel te duur. Feyenoord moet met de transferopbrengsten meerdere posities invullen.

Tja 4x middelmaat kopen, of 1 iemand die je echt sterker maakt? (Waarbij ik bij Doan daar ook twijfels over heb)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet wat hij Feyenoord kost. Voor die 90% vd Eredivisie wedstrijden waar het niveau niet te hoog ligt heb je er wel iig een smaakmaker aan denk ik.
Gun het hem van harte hoor. Maar als je elke wedstrijd van Ado zou zien, moet je concluderen dat hij niet veel hogerop kan. Als ik hem was zou ik of blijven, hij is hier de grote man, of lekker cashen ergens.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kijk buiten de wedstrijden tegen Ajax (waar hij in Amsterdam niet meedeed) soms een half uur. En dan zie ik hem wel schitterende dingen doen. Maar iid wel op een bepaald tempo. Maar denk dat als Feyenoord thuis speelt in de Kuip hij wel een creatieve geest is die het publiek kan vermaken. Het is ook afwachten wat het niveau van Feyenoord gaat zijn met Stam ren wat voor selectie er staat. Is afwachten of dat verschil tussen Ado en Feyenoord dan wel zo groot is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Gert:

Weet niet wat hij Feyenoord kost. Voor die 90% vd Eredivisie wedstrijden waar het niveau niet te hoog ligt heb je er wel iig een smaakmaker aan denk ik.

Hij wordt komend jaar 31 en heeft nog nooit onder serieuze prestatiedruk gevoetbald. Daarbij loopt hij Kökcu in de weg. Als we voor die positie iemand halen, dan liever iemand die het niveau echt sterk omhoog haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Hij wordt komend jaar 31 en heeft nog nooit onder serieuze prestatiedruk gevoetbald. Daarbij loopt hij Kökcu in de weg. Als we voor die positie iemand halen, dan liever iemand die het niveau echt sterk omhoog haalt.

Ja dat is een goed argument voor als die twee op dezelfde plek voetballen. Weet eerlijk gezegd niet of Koncu een AMC is. Maar als dat zo is, dan zou ik die wel de kans geven ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

El Khayati loopt Kokcu in de weg, maar je wilt wel Leroy Fer halen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites