Mansveld Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Inderdaad Pino hier heeft Erwin gelijk. Je mag een stomme mongool niet vergelijken met cim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 53 minuten geleden zei Rossi: Inderdaad Pino hier heeft Erwin gelijk. Je mag een stomme mongool niet vergelijken met cim Hij noemt me Duitser (iemand uit Duitsland) ik heb mongool (iemand uit Mongolië) dit ruikt naar iets van rascisme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 (bewerkt) 5 uur geleden zei cimbomcu: Had van een mede Duitser niks anders verwacht. Maar wel andere mensen de maat nemen... Oh, hoe bitterzoet is de ironie van de situatie... Generaliseren is niet lief en je zou het andersom ook niet kunnen waarderen. Sodeju, het wordt alleen maar erger naarmate ik verder lees. D'n Pien gaat in full-blown meltdown modus en d'n anders probeert te downplayen c.q. bagatelliseren door te insinueren dat hij Van Bommel en andere Limbo's niet Duitsers noemde (iets dat op zich niet eens zo vervelend is, die Germanen hebben hun zaakjes redelijk op orde hier in de regio). 5 april 2019 bewerkt door Nom de Guerre Ik las verder, shit got worse... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Ach we weten allemaal dat cim het beledigend bedoelde en dit doet hij vaker. Maar hij is wel een zielig kereltje die posts die negatief zijn over hem gaat rapporteren. Zal me niks verbazen als hij dat met die post over mij ook heeft gedaan. En optreden tegen die knuffelturk ho maar.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Laat het los, Pien. Je doet jezelf geen plezier met die negatieve houding. Dat heb ik als gepokt en gemazeld Fortuna supporter in de loop der jaren geleerd, het werkt ook redelijk goed buiten het voetbal om. Don't invest time and energy in negative shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Laat het los, Pien. Je doet jezelf geen plezier met die negatieve houding. Dat heb ik als gepokt en gemazeld Fortuna supporter in de loop der jaren geleerd, het werkt ook redelijk goed buiten het voetbal om. Don't invest time and energy in negative shit. Ik ben Roda supporter, er is allee maar negativiteit ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Always look on the bright side of life, om Monty maar eens aan te halen. Wij hebben ons jarenlang geamuseerd met het idee dat je bij Fortuna altijd veel doelpunten zag (meestal werden die door de bezoekers gescoord) of dat je in Sittard unieke acties zag (meestal knullig of lomp). Leuke anekdote, ik heb ooit Badr Kotbani een kopduel zien verliezen, van zichzelf... Raakt de bal verkeerd, op zijn eigen knie, via z'n gezicht zo over de zijlijn. Dan kun je tieren en schelden, of je geeft die man samen met de andere 50 man in dat vak een staande ovatie. Zoiets zie je maar één keer in je leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Nom de Guerre: Laat het los, Pien. Je doet jezelf geen plezier met die negatieve houding. Dat heb ik als gepokt en gemazeld Fortuna supporter in de loop der jaren geleerd, het werkt ook redelijk goed buiten het voetbal om. Don't invest time and energy in negative shit. Mooi gezegd Guime... Pientje is niet zo'n slechte kerel imho, ookal vind ik hem vaak bloedirritant. En wat betreft negatieve energie enzo, dat heb ik jarenlang gedaan zonder me er tegen te verzetten. De grote ommekeer kwam heel typisch ook rond de tijd van de titel van Feyenoord in 2017 (heeft puur met afbouw van medicatie te maken), Pino gaat ook nog wel een breekpunt krijgen gok ik. Dit is trouwens niet om negatief te doen! 5 april 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 17 minuten geleden zei Nom de Guerre: Laat het los, Pien. Je doet jezelf geen plezier met die negatieve houding. Dat heb ik als gepokt en gemazeld Fortuna supporter in de loop der jaren geleerd, het werkt ook redelijk goed buiten het voetbal om. Don't invest time and energy in negative shit. GRENZE DIGT. GENOEG IS GENOEG. WE PIKKE DI NIET LANGER Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 7 minuten geleden zei Regis: GRENZE DIGT. GENOEG IS GENOEG. WE PIKKE DI NIET LANGER IES RAZIESME. Is het omdat ik deels Iers ben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Vaker mn toto tegen den haag zetten. Gaat lekker zo, jantje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 (bewerkt) 22 uur geleden zei Nom de Guerre: IES RAZIESME. Is het omdat ik deels Iers ben? Helemaal de verkeerde geciteerd. Moest dat bericht van Pino daarboven zijn. Staan weer lekker slordig te spelen zeg. 6 april 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Lijkt me nu wel einde oefening voor NAC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 6 minuten geleden zei Thomassje123: Lijkt me nu wel einde oefening voor NAC Ik blijf hopen dat ze nog wat puntjes sprokkelen en boven Excelsior eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Heb liever de Graafschap of Emmen eruit. Sparta en Den Bosch terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 10 uur geleden zei Dysproz: Heb liever de Graafschap of Emmen eruit. Sparta en Den Bosch terug. doe dan maar Emmen eruit. De Graafschap speelt best aantrekkelijk voetbal. NAC - Emmen wordt een sleutelmatch vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 2 uur geleden zei Aaron21: doe dan maar Emmen eruit. De Graafschap speelt best aantrekkelijk voetbal. NAC - Emmen wordt een sleutelmatch vrijdag. En Emmen niet? Bedoel, de afgelopen 5/6 wedstrijden is het niet veel, maar voor de winterstop gewoon de best voetballende ploeg van de promoverende clubs. Deden zichzelf vreselijk tekort die 1e seizoenshelft tegen Fortuna, de graafschap en pec. Emmen nu ook weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: En Emmen niet? Bedoel, de afgelopen 5/6 wedstrijden is het niet veel, maar voor de winterstop gewoon de best voetballende ploeg van de promoverende clubs. Deden zichzelf vreselijk tekort die 1e seizoenshelft tegen Fortuna, de graafschap en pec. Emmen nu ook weer goed. Eerste seizoenshelft was uitstekend, laatste paar wedstrijden dramatisch, maar ze voetballen ook vandaag weer prima. Ze hebben in ieder geval het hele seizoen al een positieve spelopvatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Emmen toch een club van niks man. 0 entourage, kut kunstgras. De graafschap is gewoon een veel sympathiekere club. Wat dat betreft mogen van mij PEC en Excelsior er ook wel uit. Echt verschrikkelijke clubs. GAE, Sparta zijn toch clubs die veel meer in de eredivisie thuis horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Waarom is Excelsior een verschrikkelijke club? De club die het beste beleid voert van alle kleine clubs, imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Heb liever een Emmen en Fortuna dan een Willem II. Graafschap is wel sympathieke club net als go ahead Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 32 minuten geleden zei Regis: Emmen toch een club van niks man. 0 entourage, kut kunstgras. De graafschap is gewoon een veel sympathiekere club. Wat dat betreft mogen van mij PEC en Excelsior er ook wel uit. Echt verschrikkelijke clubs. GAE, Sparta zijn toch clubs die veel meer in de eredivisie thuis horen. 0 entourage.... jij maakt jezelf met de dag belachelijker hier he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Ik vind het altijd zo'n onzin dat clubs in de Eredivisie 'thuishoren'. Ik zie liever dat een club gewoon door prima beleid een stabiele Eredivisie club wordt zoals Heracles en PEC. Excelsior vind ik ook een leuke club die er al jaren in blijven ondanks minimale middelen. Die gun ik het wel om er in te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 (bewerkt) Snap niet zo goed waarom Pasveer zo aan het klagen was. Net zoals ze bij PSV nu niet hoeven te klagen. 7 april 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Serdar maakt zichzelf ook weer onsterfelijk belachelijk. Wat een ongelofelijke engnek is dat toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten