Satyr Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 Nou, we kunnen op zoek naar een andere trainer. JOR is ontslagen. Aardige vent, maar geen trainer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Srangaman Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 1 uur geleden zei Satyr: Nou, we kunnen op zoek naar een andere trainer. JOR is ontslagen. Aardige vent, maar geen trainer. Eindelijk. Nu de rest nog! Schoon schip....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 Alex Pastoor lijkt me een prima opvolger overigens voor Heerenveen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 7 minuten geleden zei 007mark: Alex Pastoor lijkt me een prima opvolger overigens voor Heerenveen. Die zit toch in Oostenrijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 #neutralekijkers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 27 minuten geleden zei Sophomore: #neutralekijkers Precies Ik ken Yordi nog van vroegâh, dus vaste luisteraar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 (edited) 5 uur geleden zei Satyr: Nou, we kunnen op zoek naar een andere trainer. JOR is ontslagen. Aardige vent, maar geen trainer. Werd tijd, Mike Snoei nemen! Edited April 10, 2019 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 5 uur geleden zei Satyr: Nou, we kunnen op zoek naar een andere trainer. JOR is ontslagen. Aardige vent, maar geen trainer. hadden ze niet kunnen wachten tot na het weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Die zit toch in Oostenrijk? Daar heb je nog gelijk in ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 15 minuten geleden zei komodo25: hadden ze niet kunnen wachten tot na het weekend Haha, ik geef jullie nog altijd een goede kans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 15 minuten geleden zei Satyr: Haha, ik geef jullie nog altijd een goede kans. Heb echt geen idee wat ik moet gaan verwachten . Ons spel is laatste weken ook niet erg goed . Durf geen voorspelling te doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost April 11, 2019 Share Gepost April 11, 2019 17 uur geleden zei Satyr: Nou, we kunnen op zoek naar een andere trainer. JOR is ontslagen. Aardige vent, maar geen trainer. Bizar eigenlijk dat hij nog niet zo lang geleden Galatasaray heeft getraind. Heb ook nooit een geschikte (hoofd) trainer in hem gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Tjonge jonge wat schiet Emmen zichzelf in de voet zeg. Die arias aub opzouten met die man. Kan verdorie voor leeg doel de bal intikken en doet helemaal niks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Gelukkig nog een puntje voor NAC, hoop zij zich weten te handhaven ondanks het waardeloze uitvak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skkky50 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 4 minuten geleden zei Rossi: Gelukkig nog een puntje voor NAC, hoop zij zich weten te handhaven ondanks het waardeloze uitvak. Moeten er inderdaad gewoon in blijven. Net zoals De Graafschap. Heerlijke support hebben die. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Ja maar NAC heeft toch een extreem kut beleid al jaren. Dat mag van mij wel gestraft worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Wat een makkie weer vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 (edited) Die Van Boekel Nou had Koolwijk in de eerste helft al rood moeten hebben en wij een penal... Maar hoe wij hier nu ene pingel krijgen is heel bijzonder hoor Edited April 13, 2019 by Regis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Beugelsdijk man o man. Was toch donkerrood ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Beugelsdijk man o man. Was toch donkerrood ?Mannelijk inkomen, geel meer dan terecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 9 minuten geleden zei 007mark: Beugelsdijk man o man. Was toch donkerrood ? Bal weg en raakt Seuntjens op kniehoogte, dus dan is er ook weinig intentie om de bal te spelen. Ik vraag mij dan werkelijk af wat de VAR op zo'n moment aan het doen is, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Makkelijke en zeer terechte overwinning. Wel lekker een quotering van 12.50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 21 minuten geleden zei Rossi: 25 minuten geleden zei 007mark: Beugelsdijk man o man. Was toch donkerrood ? Mannelijk inkomen, geel meer dan terecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Moet niet gekker worden... Drost die scoort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 in eigen goal ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts