Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

[quote name='Hwb'] Noem uberhaupt eens 1 club die in de afgelopen 2 jaar 5 spelers van 1 andere club heeft gehaald. Beetje belachelijk verzoek om bewijs dat je deed.[/QUOTE] Nou 2 dan laatste 2 jaar...... @Beppu; Ik hahahaha. Hij dan....Bellamy is jaren geleden en Toure 5 jaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 is wat veel maar dan had ie dat ook kunnen zeggen

Maar Juventus en Bayern bijvoorbeeld:

Coman

Douglas Costa

Benatia

United en City hebben al.jaren niks.meer gekocht van elkaar onderling.

Arsenal heeft alleen Sanchez die naar United ging maar Van Persie en Nasri is niet bepaald recent meer.

Soof je hebt gelijk is Stad Liverpool maar Everton is en was nog steeds nooit een topclub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Punt wat cim aanwees klopt gewoon en daarvoor hoeft hij het niet te onderbouwen met vijf spelers die per se van de ene naar de andere club gaan in een bepaald tijdsbestek. De topclubs in de PL verkopen geregeld spelers aan elkaar, uitzonderingen zoals de Manchester clubs onderling daargelaten natuurlijk.

Enkele voorbeelden zijn:

Matic van Chelsea naar Man Utd, Mkhitaryan van Man Utd naar Arsenal, Oxlade-Chamberlain van Arsenal naar Liverpool, Giroud van Arsenal naar Chelsea, Sanchez van Arsenal naar Man Utd, Cech van Chelsea naar Arsenal, Walker van Tottenham naar Man City, Sterling van Liverpool naar Man City.

En als je Leicester wegens hun kampioenschap ook meetelt hebben die met Iheanacho (van City gekocht), Drinkwater en Kanté (beiden verkocht aan Chelsea) ook deals gehad met een 'concurrent'.

bewerkt door ROEMM
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tevez van United naar City.

Haha inderdaad Roemm, die Kyrill vraagt dan ook echt om 5 spelers in 2 jaar tijd :-D Man man man, wanneer zou je je account ook weer voorgoed verwijderen? Cant wait. Even mijn post terug gelezen, ik zeg ook gewoon erbij PL CLUBS. Maar ja als je beperkt bent, dan snap je dat niet.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om maar ff iets anders dan gezeik te hebben, de resterende programma's:

PSV

Zaterdag 7 april 19.45 uur: AZ – PSV

Zondag 15 april 16.45 uur: PSV – Ajax

Woensdag 18 april 18.30 uur: Roda JC – PSV

Zondag 29 april 14.30 uur: ADO Den Haag – PSV

Zondag 6 mei 14.30 uur: PSV – FC Groningen

Ajax

Zondag 8 april 14.30 uur: Ajax – Heracles Almelo

Zondag 15 april 16.45 uur: PSV – Ajax

Woensdag 18 april 20.45 uur: Ajax – VVV-Venlo

Zondag 29 april 14.30 uur: Ajax – AZ

Zondag 6 mei 14.30 uur: Excelsior – Ajax

29716188_232169367346662_3692650544221913088_n.jpg

Mijn gok

PSV

Zaterdag 7 april 19.45 uur: AZ – PSV 3

Zondag 15 april 16.45 uur: PSV – Ajax 1

Woensdag 18 april 18.30 uur: Roda JC – PSV 2

Zondag 29 april 14.30 uur: ADO Den Haag – PSV 2

Zondag 6 mei 14.30 uur: PSV – FC Groningen 1

Ajax

Zondag 8 april 14.30 uur: Ajax – Heracles Almelo 1

Zondag 15 april 16.45 uur: PSV – Ajax 1

Woensdag 18 april 20.45 uur: Ajax – VVV-Venlo 1

Zondag 29 april 14.30 uur: Ajax – AZ 1

Zondag 6 mei 14.30 uur: Excelsior – Ajax 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een 3 gelijkspel of een 2? ;c Als AZ gelijkspeelt tegen of wint van PSV zondag, denk ik dat Ajax eroverheen klapt de week erop en wint. Dan wordt het nog heel spannend, als PSV 1x punten verspeelt kan Ajax nog kampioen worden natuurlijk. Zie dat nog wel gebeuren. Enige probleem is dat Ajax sowieso niet nog 5 keer gaat winnen :mrgy: Is wel gespeeld denk ik.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha inderdaad Roemm, die Kyrill vraagt dan ook echt om 5 spelers in 2 jaar tijd :-D Man man man, wanneer zou je je account ook weer voorgoed verwijderen? Cant wait. Even mijn post terug gelezen, ik zeg ook gewoon erbij PL CLUBS. Maar ja als je beperkt bent, dan snap je dat niet.

Ik ben er verdomme al op teruggekomen houd je smoel van, je weet niks van mijn beperking. Hoe gaat met je studie? Al goede cijfers gehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij zei PL clubs dwaas maar ik noemde Liverpool naar City.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 is wat veel maar dan had ie dat ook kunnen zeggen

Maar Juventus en Bayern bijvoorbeeld:

Coman

Douglas Costa

Benatia

United en City hebben al.jaren niks.meer gekocht van elkaar onderling.

Arsenal heeft alleen Sanchez die naar United ging maar Van Persie en Nasri is niet bepaald recent meer.

Soof je hebt gelijk is Stad Liverpool maar Everton is en was nog steeds nooit een topclub

Everton toch de 4e meeste kampioenschappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snapte de lofuiting richting AZ niet helemaal van de Eretribune en van de commentator. Ik vind PSV echt een heel stuk beter, voetballen zoveel makkelijker, zetten heel goed druk en AZ weet er geen raad mee. Verder met standaardsituaties zeer gevaarlijk en die De Jong blijft eng gevaarlijk he, wint alles terwijl Weghorst alles verliest. Wachten op de 0-1.

:-D 1-0

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roda is opeens ook goed bezig. Wel ergens leuk, omdat dat de ploeg onderin is die verlengd heeft met hun coach ipv iemand te ontslaan.

Ja dat vind k ook eens goed. Spelen echt het beste voetbal vd laatste jaren de afgelopen wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus, AZ:r. PSV scoort ook echt 50% van hun goals uit de dode spelmomenten he.

Maak hier maar penalty's van. waarvan ook de helft zwaar onterecht is. Die ook nog eens altijd vallen als ze het even lastig hebben

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites