Sophomore Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Gast. Mangala heeft nooit voor Liverpool gespeeld en Stones was Everton :r Komen ook uit Liverpool toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 [quote name='Hwb'] Noem uberhaupt eens 1 club die in de afgelopen 2 jaar 5 spelers van 1 andere club heeft gehaald. Beetje belachelijk verzoek om bewijs dat je deed.[/QUOTE] Nou 2 dan laatste 2 jaar...... @Beppu; Ik hahahaha. Hij dan....Bellamy is jaren geleden en Toure 5 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 5 is wat veel maar dan had ie dat ook kunnen zeggen Maar Juventus en Bayern bijvoorbeeld: Coman Douglas Costa Benatia United en City hebben al.jaren niks.meer gekocht van elkaar onderling. Arsenal heeft alleen Sanchez die naar United ging maar Van Persie en Nasri is niet bepaald recent meer. Soof je hebt gelijk is Stad Liverpool maar Everton is en was nog steeds nooit een topclub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 (bewerkt) Punt wat cim aanwees klopt gewoon en daarvoor hoeft hij het niet te onderbouwen met vijf spelers die per se van de ene naar de andere club gaan in een bepaald tijdsbestek. De topclubs in de PL verkopen geregeld spelers aan elkaar, uitzonderingen zoals de Manchester clubs onderling daargelaten natuurlijk. Enkele voorbeelden zijn: Matic van Chelsea naar Man Utd, Mkhitaryan van Man Utd naar Arsenal, Oxlade-Chamberlain van Arsenal naar Liverpool, Giroud van Arsenal naar Chelsea, Sanchez van Arsenal naar Man Utd, Cech van Chelsea naar Arsenal, Walker van Tottenham naar Man City, Sterling van Liverpool naar Man City. En als je Leicester wegens hun kampioenschap ook meetelt hebben die met Iheanacho (van City gekocht), Drinkwater en Kanté (beiden verkocht aan Chelsea) ook deals gehad met een 'concurrent'. 3 april 2018 bewerkt door ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 (bewerkt) Tevez van United naar City. Haha inderdaad Roemm, die Kyrill vraagt dan ook echt om 5 spelers in 2 jaar tijd :-D Man man man, wanneer zou je je account ook weer voorgoed verwijderen? Cant wait. Even mijn post terug gelezen, ik zeg ook gewoon erbij PL CLUBS. Maar ja als je beperkt bent, dan snap je dat niet. 3 april 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Om maar ff iets anders dan gezeik te hebben, de resterende programma's: PSV Zaterdag 7 april 19.45 uur: AZ – PSV Zondag 15 april 16.45 uur: PSV – Ajax Woensdag 18 april 18.30 uur: Roda JC – PSV Zondag 29 april 14.30 uur: ADO Den Haag – PSV Zondag 6 mei 14.30 uur: PSV – FC Groningen Ajax Zondag 8 april 14.30 uur: Ajax – Heracles Almelo Zondag 15 april 16.45 uur: PSV – Ajax Woensdag 18 april 20.45 uur: Ajax – VVV-Venlo Zondag 29 april 14.30 uur: Ajax – AZ Zondag 6 mei 14.30 uur: Excelsior – Ajax Mijn gok PSV Zaterdag 7 april 19.45 uur: AZ – PSV 3 Zondag 15 april 16.45 uur: PSV – Ajax 1 Woensdag 18 april 18.30 uur: Roda JC – PSV 2 Zondag 29 april 14.30 uur: ADO Den Haag – PSV 2 Zondag 6 mei 14.30 uur: PSV – FC Groningen 1 Ajax Zondag 8 april 14.30 uur: Ajax – Heracles Almelo 1 Zondag 15 april 16.45 uur: PSV – Ajax 1 Woensdag 18 april 20.45 uur: Ajax – VVV-Venlo 1 Zondag 29 april 14.30 uur: Ajax – AZ 1 Zondag 6 mei 14.30 uur: Excelsior – Ajax 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 (bewerkt) Is een 3 gelijkspel of een 2? ;c Als AZ gelijkspeelt tegen of wint van PSV zondag, denk ik dat Ajax eroverheen klapt de week erop en wint. Dan wordt het nog heel spannend, als PSV 1x punten verspeelt kan Ajax nog kampioen worden natuurlijk. Zie dat nog wel gebeuren. Enige probleem is dat Ajax sowieso niet nog 5 keer gaat winnen :mrgy: Is wel gespeeld denk ik. 3 april 2018 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Kees Jansma ging bij Natafelen de resterende programma's de onderste drie en bovenste drie VOLLEDIG voorlezen :r Moet haast wel een verlate 1 april grap te zijn geweest; zat te gieren voor de tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Tevez van United naar City. Haha inderdaad Roemm, die Kyrill vraagt dan ook echt om 5 spelers in 2 jaar tijd :-D Man man man, wanneer zou je je account ook weer voorgoed verwijderen? Cant wait. Even mijn post terug gelezen, ik zeg ook gewoon erbij PL CLUBS. Maar ja als je beperkt bent, dan snap je dat niet. Ik ben er verdomme al op teruggekomen houd je smoel van, je weet niks van mijn beperking. Hoe gaat met je studie? Al goede cijfers gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Tevez van United naar City. Haha inderdaad Roemm, die Kyrill vraagt dan ook echt om 5 spelers in 2 jaar tijd :-D Man man man, wanneer zou je je account ook weer voorgoed verwijderen? Cant wait. Even mijn post terug gelezen, ik zeg ook gewoon erbij PL CLUBS. Maar ja als je beperkt bent, dan snap je dat niet. Jij zei PL clubs dwaas maar ik noemde Liverpool naar City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Karel, blijf nou eens van die crackpijp af, ouwe snoeperd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 5 is wat veel maar dan had ie dat ook kunnen zeggen Maar Juventus en Bayern bijvoorbeeld: Coman Douglas Costa Benatia United en City hebben al.jaren niks.meer gekocht van elkaar onderling. Arsenal heeft alleen Sanchez die naar United ging maar Van Persie en Nasri is niet bepaald recent meer. Soof je hebt gelijk is Stad Liverpool maar Everton is en was nog steeds nooit een topclub Everton toch de 4e meeste kampioenschappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Ik ben er verdomme al op teruggekomen houd je smoel van, je weet niks van mijn beperking. Hoe gaat met je studie? Al goede cijfers gehaald? Studie? Als ik met mn hbo diploma vakken mag vullen pas ik voor een studie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 april 2018 Share Geplaatst 4 april 2018 Jullie gedragen je serieus als een stel elfjarigen. Hou daarmee op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 april 2018 Share Geplaatst 4 april 2018 Dit mag kennelijk allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Dat gedoe over AZ en het niet winnen tegen Feyenoord, PSV of Ajax ;e 'Subtopper wint niet van topclubs' Ja zo kan ik ook nieuws maken. Niets geks aan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Roda is opeens ook goed bezig. Wel ergens leuk, omdat dat de ploeg onderin is die verlengd heeft met hun coach ipv iemand te ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Dikke tieten he die Helene jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 (bewerkt) Snapte de lofuiting richting AZ niet helemaal van de Eretribune en van de commentator. Ik vind PSV echt een heel stuk beter, voetballen zoveel makkelijker, zetten heel goed druk en AZ weet er geen raad mee. Verder met standaardsituaties zeer gevaarlijk en die De Jong blijft eng gevaarlijk he, wint alles terwijl Weghorst alles verliest. Wachten op de 0-1. :-D 1-0 7 april 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Roda is opeens ook goed bezig. Wel ergens leuk, omdat dat de ploeg onderin is die verlengd heeft met hun coach ipv iemand te ontslaan. Ja dat vind k ook eens goed. Spelen echt het beste voetbal vd laatste jaren de afgelopen wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Haha Bizot, wat een tering slechte keeper is dat toch he. De hele avond al zo bezig en dan eindelijk afgestraft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Dit AZ. :-D:-D:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Jezus, AZ:r. PSV scoort ook echt 50% van hun goals uit de dode spelmomenten he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 (bewerkt) Jezus, AZ:r. PSV scoort ook echt 50% van hun goals uit de dode spelmomenten he. Maak hier maar penalty's van. waarvan ook de helft zwaar onterecht is. Die ook nog eens altijd vallen als ze het even lastig hebben 7 april 2018 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Maak hier maar penalty's van. waarvan ook de helft zwaar onterecht is. Die ook nog eens altijd vallen als ze het even lastig hebben Ze zijn ook nummer 1 met goals vanuit corners Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten