macoronics Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 Het zal toch niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 Zouden er van die vier minuten extra tijd twee minuten zijn gespeeld? Van Boekel ook op z'n klokje wijzen :-D Blijft een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 Nou die pingel voor Zwolle, zeg het maar... Volgens mij speelt Boëtius de bal en lazert die gozer over hem heen, zou niet weten welke overtreding JPB hier begaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 Volgens mij speelt Boëtius de bal en lazert die gozer over hem heen, zou niet weten welke overtreding JPB hier begaat. Dit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Heb de situatie niet gezien, maar in z'n algemeenheid kin je prima de bal spelen én een overtreding maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Heb de situatie niet gezien, maar in z'n algemeenheid kin je prima de bal spelen én een overtreding maken. Dat klopt, maar dat zeg ik niet. Zou even die beslissing terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 (bewerkt) Zei ook niet dat je dat zei. ;-) Ben het overigens wel met je eens dat het geen strafschop is. Als je zo inloopt als Ehizibue, is het niet gek dat je samen naar de grond gaat. Ik denk trouwens dat de penalty gegeven wordt doordat Boëtius met z'n arm eerst op de rug van Ehizibue zit en daarna met die arm om hem heen gaat. Lijkt een beetje of hij hem naar de grond duwt. Maar erg zwaar gestraft, zou elders op het veld gewoon een duel zijn geweest. :cab: Wat een raar gezeik zeg. Ik zeg toch helemaal niet dat je daar niet over mag praten of discussiëren. Hansje zei dat hij het een interessante discussie vind en ik zei daarop dat ik het juist niet interessant vind. Who cares? Nee, maar ik vind het vreemd dat je zegt dat je het niet interessant vindt, omdat clubs daar toch niets mee doen. Dat zou dan logischerwijs moeten gelden voor elke discussie over beleid toch? Of maak ik ergens een denkfout? 19 maart 2018 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Hij doet 1 ding niet en dat is de bal spelen. Of het dan een penalty is kan je zeker nog over discussiëren maar ik ik denk dat je hem kan geven. Het is vooral een domme actie van JPB zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 (bewerkt) Die gozer viel zelf tegen hem aan toch? Hadden allebei nog het 'momentum' richting de achterlijn waardoor ze uit balans raakten toen ze tegelijk wilden stoppen 19 maart 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 @Erwin. tussen 6:05 en 6:10 kun je het goed zien, dat hij de bal een tikje meegeeft. Ehizibue raakt uit balans en valt tegen hem aan. [url]https://www.youtube.com/watch?v=gghEXknmgfg[/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Om eerlijk te zijn kan ik niet goed zien of hij hem nou raakt of Ehzibue (want tussen 6.00 en 6.05 lijkt het alsof Ehzibue hem speelt) maar ik noem het sowieso niet de bal spelen. Meer met geluk de bal raken (van beide kanten). En zoals ik eerder zei betekent dat niet dat het sowieso een penalty is want er gebeurt ook niet superveel. De enige conclusie die ik eraan kan verbinden is dat Boëtius moet zorgen dat hij niet in die positie komt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Tja, ik vind dat makkelijk gezegd. Ik zie niet wat JPB fout doet. Het oogt allemaal onhandig, maar dat komt imo vooral door hoe Ehizibue tegen hem oploopt. Ik zie werkelijk niet welke overtreding daar gemaakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 VAR wordt in het volgende seizoen gebruikt bij alle eredivisie wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2018 Share Geplaatst 23 maart 2018 VAR wordt in het volgende seizoen gebruikt bij alle eredivisie wedstrijden. Zeer goede zaak.... In other news. Fraser vanaf juli nieuwe coach Sparta...Ben benieuwd of ED of JL gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 maart 2018 Share Geplaatst 23 maart 2018 Stegeman naar Eagles en Fraser naar Sparta. Gek hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Waar speelt Daley Sinkgraven tegenwoordig? Was een paar jaar terug een talentje in het eerste van sc Heerenveen. Geen flauw idee bij welke club hij nu speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Schijnt dat hij daar is weggestuurd, vervolgens caberatier geworden is en sindsdien op verschillende fora opereert onder de naam 'Sophomore'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Schijnt dat hij daar is weggestuurd, vervolgens caberatier geworden is en sindsdien op verschillende fora opereert onder de naam 'Sophomore'. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Vormt samen met Maher het Nederlands team hartenjagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Heb je dat hele pokke-eind naar Zwolle gereden, kom je na 1 minuut al achter. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Wat is dat Vitesse dramatisch :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 @cimbomcu Wat vind jij eigenlijk van de trainer van Vitesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 [quote name='Denny']@cimbomcu Wat vind jij eigenlijk van de trainer van Vitesse?[/QUOTE] :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Wat is dat Vitesse dramatisch :-D Congrats man. Wat een gênante vertoning maar tekenend voor Vitesse dit seizoen. Overschat elftal, een trainer die weer eens faalt met de opstelling en spelers die niet eens fatsoenlijk een bal over kunnen spelen. Zeer verdiende overwinning, Roda 90 minuten gewoon de baas. Pijnlijk. Hoop werkelijk dat ze de play-offs mislopen, weinig zin in nog meer onzinnige wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Is pas de eerste keer in 7 wedstrijden dat we van jullie wonnen. Als Roda zo blijft spelen zie ik ze NAC of Willem II nog wel inhalen. Heerlijke uitslagen trouwens zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten