Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Zei ook niet dat je dat zei. ;-)

Ben het overigens wel met je eens dat het geen strafschop is. Als je zo inloopt als Ehizibue, is het niet gek dat je samen naar de grond gaat. Ik denk trouwens dat de penalty gegeven wordt doordat Boëtius met z'n arm eerst op de rug van Ehizibue zit en daarna met die arm om hem heen gaat. Lijkt een beetje of hij hem naar de grond duwt. Maar erg zwaar gestraft, zou elders op het veld gewoon een duel zijn geweest.

:cab: Wat een raar gezeik zeg. Ik zeg toch helemaal niet dat je daar niet over mag praten of discussiëren. Hansje zei dat hij het een interessante discussie vind en ik zei daarop dat ik het juist niet interessant vind. Who cares?

Nee, maar ik vind het vreemd dat je zegt dat je het niet interessant vindt, omdat clubs daar toch niets mee doen. Dat zou dan logischerwijs moeten gelden voor elke discussie over beleid toch? Of maak ik ergens een denkfout?

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om eerlijk te zijn kan ik niet goed zien of hij hem nou raakt of Ehzibue (want tussen 6.00 en 6.05 lijkt het alsof Ehzibue hem speelt) maar ik noem het sowieso niet de bal spelen. Meer met geluk de bal raken (van beide kanten). En zoals ik eerder zei betekent dat niet dat het sowieso een penalty is want er gebeurt ook niet superveel. De enige conclusie die ik eraan kan verbinden is dat Boëtius moet zorgen dat hij niet in die positie komt daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat Vitesse dramatisch :-D

Congrats man. Wat een gênante vertoning maar tekenend voor Vitesse dit seizoen. Overschat elftal, een trainer die weer eens faalt met de opstelling en spelers die niet eens fatsoenlijk een bal over kunnen spelen. Zeer verdiende overwinning, Roda 90 minuten gewoon de baas. Pijnlijk. Hoop werkelijk dat ze de play-offs mislopen, weinig zin in nog meer onzinnige wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites