Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 En toch is dat elk jaar wel het probleem van Vitesse. Bovengemiddeld veel nieuwe spelers die nog ingespeeld moeten raken. Na de winterstop presteren ze een stuk beter. Tenminste, dat is mijn gevoel bij Vitesse vaak. Heb het niet gechecked hoor. Niet heel veel anders als bij andere clubs. Vind het allemaal wel meevallen, grote kern van de basis staat gewoon nog. Zijn nu 5 basisspelers weg, waarvan er 2 echt gemist gaan worden. Leerdam, Nathan en Tigha zijn vervangbaar. Meeste Chelsea jongens blijven ook langer dan 1 seizoen, was aan het begin ook wel anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 Baker gaat ook wel gemist worden, dus maak er maar drie van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Baker gaat ook wel gemist worden, dus maak er maar drie van. Was Baker even vergeten. Al mist het team de Baker van de laatste +- 6 a 8 wedstrijden totaal niet, Sparta uit voor de beker was zijn laatste pot van waarde. Wel benieuwd waar hij terecht gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Maar jullie hebben toch al de beker? #SophomoreHumor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 (bewerkt) . 28 juni 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Hashtag #Sophumor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Wel benieuwd waar hij terecht gaat komen. Dat moet je aan Reker vragen; "waar is die Baker?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 juli 2017 Share Geplaatst 15 juli 2017 (bewerkt) Hoeveel Duitsers spelen er nu wel niet in de Eredivisie? Bij Utrecht is Ludwig weg en NEC gedegradeerd, maar elke keer als ik VI bezoek heeft VVV of Willem II er eentje aangetrokken. 19 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Iliass Bel Hassani, Jop van der Linden, Ben Rienstra en Muamer Tankovic mogen weg bij AZ. Vooral de eerste en de laatste zullen voor een groot aantak Eredivisie clubs een aanwinst zijn, schat ik zo in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2017 Share Geplaatst 24 juli 2017 Robert Maaskant heeft besloten uit de voetbalwereld te stappen. De voormalig trainer van onder meer NAC Breda en FC Groningen heeft dat maandag bekendgemaakt. De ex-oefenmeester ziet het niet meer zitten om verder te gaan in de voetballerij. "Na twintig jaar in het topvoetbal wil je ook wel eens ergens anders kijken", aldus Maaskant in gesprek met BNR. De oefenmeester, die afgelopen seizoen met Go Ahead Eagles degradeerde uit de Eredivisie, gaat aan de slag als ondernemer. Maaskant gaat zijn geluk beproeven als franchisenemer van een vestiging van Recruit a Student. "Voor de eerste keer ga ik iets doen waarvan ik niet zeker ben of ik het kan en dat maakt het ook wel heel erg leuk", aldus Maaskant. Hij sluit niet uit nog eens als interim-trainer aan de bak te gaan, maar hoofdtrainer wordt hij niet meer. "Ik ben inmiddels 48 en er klaar mee." De geboren Schiedammer, die als voetballer voor Go Ahead, Emmen, Motherwell FC, FC Zwolle en Excelsior uitkwam, begon in 1999 als trainer bij RBC Roosendaal. Hij kreeg al snel de reputatie van kroonprins van het Nederlandse trainersgilde opgesteld, maar Maaskant kon die naam uiteindelijk nooit waarmaken. Buiten Nederland was hij ook nog werkzaam in Polen, de Verenigde Staten en Wit-Rusland. Eeuwig zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Willem II slaat weer toe, met Pedro Chirivella halen ze een hele goede speler binnen. Wat heb ik afgelopen half jaar van deze Liverpool-huurling genoten. Bijna geen balverlies, altijd aanspeelbaar en vaak de oplossing vooruit. En nu gaat die een jaar op huurbasis bij Willem II voetballen. En Crowley hadden ze al transfervrij van Arsenal overgenomen. Die deed het ook goed afgelopen half jaar bij ons. Beide konden niet voorkomen dat we onderaan eindigden. Daarmee heeft Willem II een goede slag geslagen in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Denk niet dat iemand Maaskant gaat missen. Willem II leuke aankopen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Maaskant ga ik missen..... als kiespijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Hebben daar toch ook een vrij aardige jeugdopleiding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 Hebben daar toch ook een vrij aardige jeugdopleiding? Willen II inderdaad een meer dan behoorlijke jeugdopleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 Breekt toch vrijwel niks door in hun eerste elftal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2017 (bewerkt) Klopt, maar Virgil van Dijk en Frenkie de Jong komen er bijvoorbeeld wel vandaan. Verder kan ik ook geen namen noemen. 29 juli 2017 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 (bewerkt) Breekt toch vrijwel niks door in hun eerste elftal? Breekt inderdaad amper iets door. Veel talenten worden ook al op jonge leeftijd weggekocht, denk inderdaad aan Van Dijk, F. De Jong, Locadia, Mitchell van Bergen en Weghorst. Al hebben ze het bij de laatstgenoemde het er zelf naar gemaakt. Nu ook weer een redelijk groot talent voor Willem II-standaard, Hilterman, overgenomen door FC Utrecht. In de -19 ploeg hebben ze nog wel wat aardige spelers, maar of dat eerste elftal spelers gaan worden betwijfel ik. 29 juli 2017 bewerkt door Vilhena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 Dat gebeurt bij alle clubs, bij NEC bijvoorbeeld ook Vincent Janssen. Kan ook bij enkele spelers zo zijn dat de club te weinig perspectief biedt waardoor hij verder gaat kijken, maar geen idee hoe dat bij Willem II is gegaan. Kan me alleen geen jeugdspeler bedenken die in de laatste jaren is doorgebroken in het eerste elftal van Willem II, dus vraag ik me af waarom Viktor het 'meer dan behoorlijk' noemt. Het doel van zo'n opleiding is spelers en opleiden voor het eerste elftal en daarin slagen ze dus niet/nauwelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 Zakaria Aboukhlal 3.40 min Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 Dat gebeurt bij alle clubs, bij NEC bijvoorbeeld ook Vincent Janssen. Kan ook bij enkele spelers zo zijn dat de club te weinig perspectief biedt waardoor hij verder gaat kijken, maar geen idee hoe dat bij Willem II is gegaan. Kan me alleen geen jeugdspeler bedenken die in de laatste jaren is doorgebroken in het eerste elftal van Willem II, dus vraag ik me af waarom Viktor het 'meer dan behoorlijk' noemt. Het doel van zo'n opleiding is spelers en opleiden voor het eerste elftal en daarin slagen ze dus niet/nauwelijks. Omdat Willem II ook nogal last heeft van andere clubs als het gaat om het verliezen van jeugdtalent aan Ajax, Feyenoord of PSV. Zo'n Frenkie de Jong stond bijv. ook op het punt door te breken bij Willem II, maar dan komen Ajax en PSV ineens langs. In andere gevallen verlies je dat talent al in eerdere elftallen. Ook weer eentje vertrokken naar Vitesse, die daar zijn debuut maakte afgelopen seizoen. Dan is het knap lastig spelers laten doorbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 Als je kijkt naar spelers die vanuit de opleiding het eerste elftal hebben gehaald, vind ik ook dat ze deze spelers te snel hebben laten gaan. Dan kom je uit bij Lumu (nu Antwerp), Sanusi (nu Sparta) en Mathieu (nu Cambuur). Zouden nu toch aardig van pas komen bij de club. Volgens mij zit er nu bij de eerste selectie één speler uit de eigen jeugd, Van den Bogert. Al zal die niet veel spelen komend seizoen ben ik bang, staat centraal achterin, maar daar hebben ze Peters, Lachman en Heerkens al. Vd Bogert zou dan met die nieuwe knul uit Australië (naam even kwijt) uit moeten vechten wie de 4e centrale verdediger wordt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 Als je kijkt naar spelers die vanuit de opleiding het eerste elftal hebben gehaald, vind ik ook dat ze deze spelers te snel hebben laten gaan. Dan kom je uit bij Lumu (nu Antwerp), Sanusi (nu Sparta) en Mathieu (nu Cambuur). Zouden nu toch aardig van pas komen bij de club. Volgens mij zit er nu bij de eerste selectie één speler uit de eigen jeugd, Van den Bogert. Al zal die niet veel spelen komend seizoen ben ik bang, staat centraal achterin, maar daar hebben ze Peters, Lachman en Heerkens al. Vd Bogert zou dan met die nieuwe knul uit Australië (naam even kwijt) uit moeten vechten wie de 4e centrale verdediger wordt :-D Lumu is dan ook een mentaal slap stuk vreten. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Omdat Willem II ook nogal last heeft van andere clubs als het gaat om het verliezen van jeugdtalent aan Ajax, Feyenoord of PSV. Zo'n Frenkie de Jong stond bijv. ook op het punt door te breken bij Willem II, maar dan komen Ajax en PSV ineens langs. In andere gevallen verlies je dat talent al in eerdere elftallen. Ook weer eentje vertrokken naar Vitesse, die daar zijn debuut maakte afgelopen seizoen. Dan is het knap lastig spelers laten doorbreken. Dit gebeurt toch bij elke club? De top verliest spelers aan buitenlandse clubs en daaronder verliezen ze spelers aan grotere Nederlandse clubs. Vind het echt te makkelijk gezegd dat het bij een vertrek van een paar spelers meteen lastig is om jeugdspelers door te schuiven, zeker over een periode van een jaar of vijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Is er nog weer een scorito topcoach subleague van MU dit jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten