Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Kudo’s ook naar Perez. Kwart van het veld [dnf] en nog geen punten. #consistent 

Tsunoda is op 11 seconden van Norris geëindigd. Drie keer raden wat de straf  gaat zijn voor die formation lap procedure ;c

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei The Saint:

Kudo’s ook naar Perez. Kwart van het veld [dnf] en nog geen punten. #consistent 

Tsunoda is op 11 seconden van Norris geëindigd. Drie keer raden wat de straf  gaat zijn voor die formation lap procedure ;c

Welke zwaardere straf is er nog over die je na de race kan geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei timpy00:

Welke zwaardere straf is er nog over die je na de race kan geven?

Geen idee. Ze moeten gewoon tijdens de race straffen. Er is genoeg tijd voor geweest met die rode vlag en het is niet dat ze een hoop telemetrie moeten doorpluizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Begin daar inmiddels toch wel aardig in te geloven hoor ;c

Klappertje voor Colapinto hoor dit. Voor Max komt dit niet heel ongunstig uit :D

Weer door een Williams geholpen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit op motorsport.com de reactie van Herbert te lezen op het commentaar van Jos Verstappen naar aanleiding van alle discussie rond de Mexico City straffen. Herbert maakt wel een opmerking die ik redelijk fout vind.

"Als ik steward ben, geef ik geen mening richting de pers"

"Als ik op maandag of dinsdag na de race spreek met de pers is dat niet op basis van mijn steward verantwoordelijkheden"

Op zich kan dat, een voetbaltrainer zal in de kroeg ook niet als trainer spreken. En als die trainer het over pak-em-beet de politiek in Zweden heeft, maakt dat niet zoveel uit.

Maar Herbert praat op de maandag en dinsdag over zijn eigen werk als steward.... Dat moet hij dan toch snappen dat daar scheef naar gekeken wordt? Je kan dan moeilijk zeggen "Ja, maar nu ben ik niet aan het werk en kan ik mijn ongezouten mening geven".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wolf_pd:

Ik zit op motorsport.com de reactie van Herbert te lezen op het commentaar van Jos Verstappen naar aanleiding van alle discussie rond de Mexico City straffen. Herbert maakt wel een opmerking die ik redelijk fout vind.

"Als ik steward ben, geef ik geen mening richting de pers"

"Als ik op maandag of dinsdag na de race spreek met de pers is dat niet op basis van mijn steward verantwoordelijkheden"

Op zich kan dat, een voetbaltrainer zal in de kroeg ook niet als trainer spreken. En als die trainer het over pak-em-beet de politiek in Zweden heeft, maakt dat niet zoveel uit.

Maar Herbert praat op de maandag en dinsdag over zijn eigen werk als steward.... Dat moet hij dan toch snappen dat daar scheef naar gekeken wordt? Je kan dan moeilijk zeggen "Ja, maar nu ben ik niet aan het werk en kan ik mijn ongezouten mening geven".

Ik vond het mooier dat ie zegt dat er meer mensen het met hem eens zijn en dat je dan komt met de teambaas van McLaren en Lando Norris. 

Een beetje alsof een scheidsrechter na een discutabele penalty voor RKC zou zeggen: 'Het was een terechte penalty, want Henk Fraser en Michiel Kramer vonden het ook een strafschop'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me dan ook niet voorstellen dat hij nog lang als steward aan mag blijven. 

Sauber neemt afscheid van Bottas en Zhou. Daar gaan we niks aan missen. Beide zo ontzettend kleurloos. Hulkenberg en Bortoleto komend seizoen achter de stuurtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei The Saint:

Kan me dan ook niet voorstellen dat hij nog lang als steward aan mag blijven. 

Sauber neemt afscheid van Bottas en Zhou. Daar gaan we niks aan missen. Beide zo ontzettend kleurloos. Hulkenberg en Bortoleto komend seizoen achter de stuurtjes.

Over Bottas ben ik niet met je eens hoor. Dat is in mijn ogen echt wel een betere, tweede, coureur dan Perez bijvoorbeeld. Prima dat hij vertrekt overigens, daar niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monaco staat op de F1 kalender tot 2031.

Maar als je Monaco te breed vindt, is er altijd nog Macau.

Kwalificatie race voor de GTs is net online gezet door het officiële FIA kanaal

https://www.youtube.com/watch?v=ilAde8qHnTM

De kwalificatie eerder zag er wat rommelig uit met de gewoonlijke crashes waar bij één van de crashes je de marshalls echt even ziet rennen om weg te komen van de plek waar de GT in de muur gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites