joostmakaay Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Bizar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Iemand een viaplay account te leen? Wil er best voor betalen hoor, me vader gaat namelijk op mijn account Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Heb al van broer Pulga gekregen, fijne race laat het maar lekker regenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Natte race Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Die haasjes gaan wel lekker zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni 17 minuten geleden zei La Pulga: Die haasjes gaan wel lekker zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Nu kan het nog leuk worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Alles wat Monaco niet had is in Canada gecompenseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Wat een heerlijke race weer. Men heeft het over het inhalen dat dit lastig is in Canada, maar wat een ongelooflijk vet circuit vind ik dit altijd. Zeker met dat weer, er gebeurt vaak wat en we zijn niet teleurgesteld. Een hele leuke race vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Norris had gewonnen als de safety car iets eerder was gegeven, denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Hij was op een gegeven moment wel bloedsnel idd. Al leek dat achteraf vooral zo omdat Max zijn banden had opgerookt. Norris kon na die laatste herstart in ieder geval niet in de versnellingsbak komen. Wel een ontzettend gave race om te kijken. Veel coureurs finaal door de mand gezakt ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Dit was de mooiste race van het seizoen. Zowel Perez als Ferrari kunnen hun titel aspiraties wel in de prullenbak gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Helaas moeten missen, maar samenvatting was al tof. Mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 3 uur geleden zei delichris: Dit was de mooiste race van het seizoen. Zowel Perez als Ferrari kunnen hun titel aspiraties wel in de prullenbak gooien. Dat maakt het dus eigenlijk de kutste race van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 3 uur geleden zei timpy00: Dat maakt het dus eigenlijk de kutste race van het seizoen. Dat wel, maar de race was wel de mooiste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Dit weekend is de 24 uur van Le Mans. Ondanks het voetbal zal ik ook hier veel naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Staat genoteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Ik heb ook genoteerd dat delichris er naar gaat kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 24 uur rondjes rijden is wel slecht voor het milieu. Kunnen ze niet met de trein @Urbeto? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 38 minuten geleden zei Beppu: 24 uur rondjes rijden is wel slecht voor het milieu. Kunnen ze niet met de trein @Urbeto? Ik zou hier zelf nooit naar Caen kijken, maar je zult mij ook echt niet zien Rouen om dit circus. Daar voel ik me echt Le Mans voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei Urbeto: Ik zou hier zelf nooit naar Caen kijken, maar je zult mij ook echt niet zien Rouen om dit circus. Daar voel ik me echt Le Mans voor. Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 13 uur geleden zei Beppu: 24 uur rondjes rijden is wel slecht voor het milieu. Kunnen ze niet met de trein @Urbeto? Het rijden ansich is allemaal vrij oke want hybride enz. Het reizen, bezoekers enz is wel kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Lamborghini gaat lekker. Peugeot daarentegen valt vies tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Wat vooral vervelend is, is dat RTL de reclame elke tien minuten onderbreekt voor een stukje race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Beide Ferrari's nu onder de loep ivm 'technical infringements' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten