Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ja ik vind het nog wat mutserig haar presentatie. Beetje open deuren in trappen en naar de bekende weg vragen. Maarja, het ziet boven gemiddeld goed uit hè. Dat is meer waard tegenwoordig. 

Oh ik dacht dat ze 'het verhaal achter de coureur' wilde achterhalen... :classic_dry:

Ik heb inmiddels een F1 tv abonnement afgesloten. Via Ziggo kan ik niet via CI+ kijken en is een 'kastje' vereist en dat hoef ik niet. Dan maar maandje proberen naar Engels commentaar te luisteren, kijken of dat wat is voor 7 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Oh ik dacht dat ze 'het verhaal achter de coureur' wilde achterhalen... :classic_dry:

Ik heb inmiddels een F1 tv abonnement afgesloten. Via Ziggo kan ik niet via CI+ kijken en is een 'kastje' vereist en dat hoef ik niet. Dan maar maandje proberen naar Engels commentaar te luisteren, kijken of dat wat is voor 7 euro.

Het enthousiasme in het Engelse commentaar vind ik altijd prachtig, vooral het begin: IT'S LIGHTS OUT AND AWAY WE GO! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Vind dat nieuwe commentaarduo tot nu toe eigenlijk wel lekker luisteren.

Benieuwd hoe raceweekenden gaan zijn.

Commentaar van Valkenburg en Heemskerk is wel prima ja. Maar die Allard Kalff kan echt niet hoor.. als je dan wil verjongen dan kies je niet voor hem. 

Die beide dames ben ik nog niet heel blij mee. Amber vandaag ook weer.. man man. Dom giechelen, naar de bekende weg vragen en zo gaat het maar door. Die Stephane is alleen gekozen op de looks en omdat ze ooit eens wat geracet heeft via papa. Halve paddock is momenteel gevuld met pitreporter barbiepopjes.. De buitenlanders doen het ook. 

En dan nu in de studio weer zo’n Kees van der Grind. Dat is inmiddels ook een half fossiel.. Het lijkt wel alsof ze een beetje het RTL team van vroeger proberen te herstellen. Muv Olav en Jack dan :classic_dry:

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Commentaar van Valkenburg en Heemskerk is wel prima ja. Maar die Allard Kalff kan echt niet hoor.. als je dan wil verjongen dan kies je niet voor hem. 

Die beide dames ben ik nog niet heel blij mee. Amber vandaag ook weer.. man man. Dom giechelen, naar de bekende weg vragen en zo gaat het maar door. Die Stephane is alleen gekozen op de looks en omdat ze ooit eens wat geracet heeft via papa. Halve paddock is momenteel gevuld met pitreporter barbiepopjes.. De buitenlanders doen het ook. 

En dan nu in de studio weer zo’n Kees van der Grind. Dat is inmiddels ook een half fossiel.. Het lijkt wel alsof ze een beetje het RTL team van vroeger proberen te herstellen. Muv Olav en Jack dan :classic_dry:

Valkenburg en Heemskerk zijn in mijn insziens prima inderdaad. Kalf is ook niet mijn favo. Maar goed doet gelukkig niet de belangrijkste dingen gedurende het seizoen. Of ik moet iets gemist hebben.

Heb alleen gisteren twee interviews van Stephane gezien, in het Engels was dat prima. Weet niet waarom in het Nederlands heeft ze niet zo'n fijne stem wat ik hoorde tot noch toe.

Presentatrice is ook nog even wennen, ben wel blij net als bij het darten dat ze was anders proberen want Kamphues en Marcel Maijer warne het niet voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Fantasy:

Ik mag toch hopen dat Kalff straks bij de echte wedstrijden niets meer gaat becommentariëren. Kan die andere commentator even niet plaatsen qua naam, maar Allard Kalff loopt me een partij onzin en fouten te verkondigen nu…

Hij doet het samen met Sebastiaan Bleeker molen. Zij gaan de vrije trainingen en de gp2 doen tijdens de race weekenden begreep ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zelf nog niet gezien maar nieuw seizoen van Drive To Survive schijnt nu wel heel slecht te zijn. Snap wel dat Max daar niet aan meedoet. Hoop knip en plakwerk wat niet eens bij elkaar aansluit. audiofragmenten en beelden die niet eens bij een bepaalde race horen.

Schijnt de slechtste seizoen tot nu toe te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-3-2022 om 10:10 zei sennid:

Ik heb het zelf nog niet gezien maar nieuw seizoen van Drive To Survive schijnt nu wel heel slecht te zijn. Snap wel dat Max daar niet aan meedoet. Hoop knip en plakwerk wat niet eens bij elkaar aansluit. audiofragmenten en beelden die niet eens bij een bepaalde race horen.

Schijnt de slechtste seizoen tot nu toe te zijn.

DTS is ook niet bedoeld voor mensen die elke race, elke meter van de sport volgen. Eerder voor mensen die niet helemaal thuis zijn in de sport en deze dus naar de sport toe trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei aron24:

Stiekem hoop ik dus dat Haas de snelste is, maar een goede Ferrari zou ook mooi zijn. Sainz en Leclerc zijn immers het beste duo op de grid. 

Wel balen dat er geen live radio's meer komen tussen FIA en de teams voor de TV-kijker. Had graag ook Guenther in de rol van Toto willen zien :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei 007mark:

Wel balen dat er geen live radio's meer komen tussen FIA en de teams voor de TV-kijker. Had graag ook Guenther in de rol van Toto willen zien :D

Ik ben blij dat een Wolff niet meer met de wedstrijdleiding mag praten tijdens de race scheelt heel vee geschreeuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites